Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Jeg synes du er alt for hård ved Glen og tror også at det bunder lidt i noget personligt fra din side, hvilket selvfølgelig er helt fair.
Nu er jeg ikke ret meget inde i Glens karriere, men kan læse mig frem til at GF's anfører på det tidspunkt Morten Duncan, kaldte det en skandale i medierne at Glen blev fyret og at han havde kritiseret ledelsen for beslutningen.
David var ikke mere end 1-2 kampe fra at blive fyret, men han for så også tilført Patrick Mortensen, Bror Brume, Grabara, Casper Højer, Kevin Diks, Nicolai Poulsen osv. indenfor de første 1-3 transfer vinduer, og hvis du kigger på de afgange de så laver, så kommer de KLART stærket ud i næsten hver vindue
I forhold til Sønderjyske kom han til efter at de ender bag OB i et af nedrykningsspillene, i følge tipsbladet arbejder de med et budget omkring Vejle, Horsens, Randers på det tidspunkt. Så at sige at han udviklede klubben i den forkerte retning, efter at havde vundet deres første trofæ nogensinde, samt at de rykker ned efter de fyre ham er simpelthen ikke rigtigt.
I følge Transfermarkt så har Norrköping den 7 dyreste trup og af hvad jeg kan læse mig frem til, var de 20 mio i minus i sidste sæson. Så det lyder ikke som nogen sund klub, på trods af tidligere gode merritter, hvis du læser kommentare på deres IG profil, så skyder 3 ud af 5 skylden på sportsdirektøren og nogle er triste.
Tror ikke du finder mange der var triste over at Alm blev fyret for eksempel.
At han ender med at tage et job der så slet ikke er ham Vendsyssel, er da ikke optimalt. Men han vidste det vel ikke før han skrev under og det viser vel at han brænder for at træne, hvilket vel modsiger dine argumenter lidt?
Som jeg forstår det, så er han også blevet lovet en masse ting som ikke er sket i IFK.
Nå men nu gider jeg ikke snakke mere Glenn, han er sikkert ikke aktuel alligevel, god aften! :-)
Leave a comment: