Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Kim Engstrøm har jo lige forlænget med B93, men han er klart min favorit af de to, når vi nu ikke kan få Bo H.
    Mon ikke han kan købes fri hvis det er den vej OB vil gå?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Søren Krogh eller Kim Engstrøm.

      Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.

      og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.

      efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
      Lad nu bare TH passe Akademiet med mindre han selv giver udtryk for andet ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Håber på Søren har mod på det og bliver valgt. Han virker som en der har gjort noget godt for kulturen og er en god coach. Det taktiske overblik både overordnet og i kampens hede, det vil jeg helst ikke gøre mig til herre over, men vi kunne tilknytte en der kunne assistere der, måske den spillestilsansvarlige vi leder efter.

        Glen, der ville jeg godt nok skulle arbejde med mig selv. Kan slet ikke hans frem ageren i medierne, men altså, det må jeg så gøre, hvis det går så vidt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
          Mødte Glen på vej ud af stadion. Han sad på langsiden (Barfoed tribunen). Synes det var lidt underligt, da alle “kendte” plejer at sidde ved vip-folkene……..
          Medierne ville gå amok, hvis han var set i VIP-afsnittet inden sidste afgørende kamp

          Comment


            Glen…. Tja…. Han er ikke min kop the. Men vi har, efter min mening, brug for en træner med erfaring. En med pondus. Og hvem er det ellers??
            Nogen gange må man lære at elske den man kan få:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Søren Krogh eller Kim Engstrøm.

              Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.

              og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.

              efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
              Fordi man er god et sted, er man ikke nødvendigvis god i alle positioner. Tonny gør det godt, og har modbevist min skepsis, men at være sportsdirektør er noget helt andet. Når vi har en mand som gør det godt på en position, skal vi da holde ham der, og lade ham give de nødvendigt inputs til sportsdirektøren og ledelsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Fordi man er god et sted, er man ikke nødvendigvis god i alle positioner. Tonny gør det godt, og har modbevist min skepsis, men at være sportsdirektør er noget helt andet. Når vi har en mand som gør det godt på en position, skal vi da holde ham der, og lade ham give de nødvendigt inputs til sportsdirektøren og ledelsen
                Netop, aldrig gøre den bedste sælger til salgschef !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                  Glen…. Tja…. Han er ikke min kop the. Men vi har, efter min mening, brug for en træner med erfaring. En med pondus. Og hvem er det ellers??
                  Nogen gange må man lære at elske den man kan få:-)
                  En erfaren træner med pondus som: Troels Bech eller Ove Pedersen eller Kent Nielsen?

                  Eller én der har bevist noget med et hold, som: Jacob Michelsen eller Andreas Alm?

                  Måske skal vi tage en ‘firmaets mand’ type, som: Michael Hemmingsen eller Henrik Clausen eller Uffe Pedersen?

                  Hvad med en uortudoks type, som: Poul Hansen?

                  Vi har prøvet det hele, vi har søgt nær og fjernt, og nu har vi Søren Krogh. Hvad med at give ham lidt tillid, tid og opbakning, og så lære at elske ham - for jeg tror han har gang i noget rigtig fornuftigt med truppens kultur.

                  For første gang i årevis, føler jeg, at der bliver skelet mere til vilje og hjerte end til teknik - 1. Div eller superliga, kulturopgør skal og må tages! :) Det mener jeg Søren Krogh er den rette til.

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/norw...aet-pa-norwich
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Troels udtalte i hans interview med SFÅ, at han gennem sit arbejde med at uddanne trænere i DBU, kender alle de store up-and-coming trænernavne. Skal man mon ligge noget i det? Uanset er det jo en kæmpe fordel at han har det kendskab ift. en evt. ny træner

                      Comment


                        Som ventet

                        Comment


                          Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                            Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?
                            Det kan de godt, men spørgsmålet er vel mere om FCN vil have dem !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                              Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?
                              Mener du de har anbefalet sig selv?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Mener du de har anbefalet sig selv?
                                De har i hvertfald fået erfaring med svære forhold og en disharmonisk trup. Det er givetvis erfaring der skal prøves og ikke læres på et akademisk trænerkursus.

                                Jeg tror ikke, at det er urealistisk, men om de er på blokken i FCN er jo svært at vide.

                                Comment

                                Working...
                                X