Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSøren Krogh eller Kim Engstrøm.
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Håber på Søren har mod på det og bliver valgt. Han virker som en der har gjort noget godt for kulturen og er en god coach. Det taktiske overblik både overordnet og i kampens hede, det vil jeg helst ikke gøre mig til herre over, men vi kunne tilknytte en der kunne assistere der, måske den spillestilsansvarlige vi leder efter.
Glen, der ville jeg godt nok skulle arbejde med mig selv. Kan slet ikke hans frem ageren i medierne, men altså, det må jeg så gøre, hvis det går så vidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægMødte Glen på vej ud af stadion. Han sad på langsiden (Barfoed tribunen). Synes det var lidt underligt, da alle “kendte” plejer at sidde ved vip-folkene……..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSøren Krogh eller Kim Engstrøm.
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Fordi man er god et sted, er man ikke nødvendigvis god i alle positioner. Tonny gør det godt, og har modbevist min skepsis, men at være sportsdirektør er noget helt andet. Når vi har en mand som gør det godt på en position, skal vi da holde ham der, og lade ham give de nødvendigt inputs til sportsdirektøren og ledelsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægGlen…. Tja…. Han er ikke min kop the. Men vi har, efter min mening, brug for en træner med erfaring. En med pondus. Og hvem er det ellers??
Nogen gange må man lære at elske den man kan få:-)
Eller én der har bevist noget med et hold, som: Jacob Michelsen eller Andreas Alm?
Måske skal vi tage en ‘firmaets mand’ type, som: Michael Hemmingsen eller Henrik Clausen eller Uffe Pedersen?
Hvad med en uortudoks type, som: Poul Hansen?
Vi har prøvet det hele, vi har søgt nær og fjernt, og nu har vi Søren Krogh. Hvad med at give ham lidt tillid, tid og opbakning, og så lære at elske ham - for jeg tror han har gang i noget rigtig fornuftigt med truppens kultur.
For første gang i årevis, føler jeg, at der bliver skelet mere til vilje og hjerte end til teknik - 1. Div eller superliga, kulturopgør skal og må tages! :) Det mener jeg Søren Krogh er den rette til.
- Likes 2
Comment
-
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mener du de har anbefalet sig selv?
Jeg tror ikke, at det er urealistisk, men om de er på blokken i FCN er jo svært at vide.
Comment
Comment