Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.
    Jeg tror ikke vi skifter træner her i starten. Ligger vi nr 8 efter 5 kampe bliver der helt sikkert trykket på knappen.
    Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Jeg tror ikke vi skifter træner her i starten. Ligger vi nr 8 efter 5 kampe bliver der helt sikkert trykket på knappen.
      Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.
      Mon ikke som tidligere nævnt, at det hele tørres af på BW og resten fortsætter as business as usual ? !

      Comment


        https://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/

        "...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."

        Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
          https://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/

          "...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."

          Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...
          Ja, det bed jeg også mærke i. Hvis han ikke ryger i denne uge, tror jeg også han bliver.... desværre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Ja, det bed jeg også mærke i. Hvis han ikke ryger i denne uge, tror jeg også han bliver.... desværre.
            Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !
              Enig i at det vil være en kæmpe fejl og den første af TB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !
                Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.

                Comment


                  [QUOTE=Orskov;n343954]

                  Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.[/QUOTE]

                  Ja, det er fint. Men åbenlyst i mine øjne at SK ikke bør belønnes for sin indsats. Lad os heller ikke glemme, at han også havde stort ansvar under Alm...

                  Comment


                    [QUOTE=Mwape;n343955]
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.[/QUOTE]

                    Ja, det er fint. Men åbenlyst i mine øjne at SK ikke bør belønnes for sin indsats. Lad os heller ikke glemme, at han også havde stort ansvar under Alm...
                    ... og at TB reelt har ansat sig selv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.
                      Hvad er det for en "yderligere evurdering", da TB har været med i den "eksterne undersøgelse" hele tiden

                      Har han kun fokuseret på at få BWs post... meget groft sagt ? !

                      Comment


                        [QUOTE=Online;n343957]
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        ... og at TB reelt har ansat sig selv
                        Nej, Enrico Augustinus har udtalt at det ikke er tilfældet. TB var med i den eksterne evaluringsgruppe, men han har ikke været med til at pege på sig selv. Hvilket også ville være amatøragtigt, selv for OB standarder... Lad os se hvad der sker. Håber fortsat på Søren Krogh er fortid og det inden ugen er omme.

                        Comment


                          [QUOTE=Mwape;n343960]
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Nej, Enrico Augustinus har udtalt at det ikke er tilfældet. TB var med i den eksterne evaluringsgruppe, men han har ikke været med til at pege på sig selv. Hvilket også ville være amatøragtigt, selv for OB standarder...
                          Okay, når han siger det, tror jeg selvfølgelig på det ... (hvad skulle han ellers sige?).

                          Comment


                            [QUOTE=Online;n343961]
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Okay, når han siger det, tror jeg selvfølgelig på det ... (hvad skulle han ellers sige?).
                            Hvorfor skulle ledelsen give TB den magt/blanko check?

                            Comment


                              Jeg tror ikke at SK ryger lige nu af 2 grunde.
                              Han skulle være vellidt blandt de unge, og hvis man endelig vil satse på ungdommen er det fint at holde ham. Derudover tror jeg at man vurderer at truppen er sårbar pt efter nedrykning og at man derfor i denne omgang nøjes med en sportschef fyring og ikke begge, da SK bliver det genkendelige der er tilbage.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Jeg tror ikke at SK ryger lige nu af 2 grunde.
                                Han skulle være vellidt blandt de unge, og hvis man endelig vil satse på ungdommen er det fint at holde ham. Derudover tror jeg at man vurderer at truppen er sårbar pt efter nedrykning og at man derfor i denne omgang nøjes med en sportschef fyring og ikke begge, da SK bliver det genkendelige der er tilbage.
                                Jeg tror du har ret, og selvom jeg er helt vildt uenig og ser Krogh som træner der slet ikke er kompetent til at løfte cheftrænerrollen, så tror jeg også, at man ender med at holde fast i ham af de grunde du nævner der.

                                Spørgsmålet er så bare: Hvad hvis man starter sæsonen dårligt og måske kun vinder 1 af de første 4-5 kampe? Holder man så fast i Krogh, fordi det er ham man har satset på, eller bliver man grebet af panik og presset fra omverdenen og fyrer ham i et forsøg på at lave et quick fix?

                                Hvis man ender i sidstnævnte scenarie, så er min tro på det "nye" OB-projekt og Troels Bech som en stærk sportslig leder, og ikke bare Thorborgs-nikkedukke, fuldstændigt forduftet.

                                Comment

                                Working...
                                X