Oprindeligt indsendt af koki66
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægJa, det var flot af Henriksen - sikke en bedrift. Jeg er bekymret for, hvem vi kan tiltrække efterhånden."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
På den anden side .. hvis SK ryger er det vel også FH m.fl. og så kan man henter de øvrige trænere man havde kig på der ville have sit eget team med .. om de så vil en evt. 1. div. eller man vil de der har været rygtet til er så noget andet .. mon ikke f.eks. David bliver i Lyngby hvis de overlever .. Glen?? Hvem ellers ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jo men er de ikke alle sammen i job nu? Niels F er taget til Polen. Tænker ikke Bo H er en mulighed efter det han lige har lavet i bundesligaen. Som du siger David - men hvorfor skulle han rykke til OB nu, og da slet ikke hvis vi rykker ned."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægKan vi ikke bare beholde Søren Krogh? Jeg kan slet ikke
døje tanken om Peter Sørensen eller Glen Riddersholm.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægKan vi ikke bare beholde Søren Krogh? Jeg kan slet ikke
døje tanken om Peter Sørensen eller Glen Riddersholm."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
døje tanken om Peter Sørensen eller Glen Riddersholm.
Glen er jeg lidt lunken over for. Der er både lidt for, og imod der.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Søren Krogh eller Kim Engstrøm.
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSøren Krogh eller Kim Engstrøm.
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment