Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Who?
    Han er "Head of Methodology" i AaB med gode relationer til SK og Allan Gaarde

    https://youtu.be/9gLpaNJ6NiY?t=63
    Last edited by Online; 23-12-2023, 10:49.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      OB skifter paradigme tæt på årligt - netop fordi man ikke har en reel langsigtet strategi.

      Vi har prøvet jeg ved ikke hvor mange trænere og sportsdirektører de sidste små 15 år. Ligegyldigt hvad bliver vi cirka nr. 8.

      Men lige præcis denne gang ændrer det sig helt sikkert :)…
      Ja fordi nu nedsætter man et spillestils udvalg, og et rekruterings udvalg.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi leder åbenbart efter en assistent der har forcer i standart situationer

        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...liver-benhardt
        Vil sgu pynte på holdet, vi har længe knap nok kunnet udgøre et indkast korrekt.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Med tanke på at vi højst sandsynligt spiller med Ivan, Slots og Helander på banen samtidig.
          Så må og SKAL vi være bedre på dødbolde...

          Det er vel ikke siden Viggos tid at det var noget vi kunne finde ud af, også selvom vi undervejs havde det bedste luftvåben i klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi leder åbenbart efter en assistent der har forcer i standart situationer

            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...liver-benhardt
            Henrik Hansen havde ansvaret for standardsituationer under Jakob Michelsen….

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Henrik Hansen havde ansvaret for standardsituationer under Jakob Michelsen….
              Det har assistenttræneren ofte. SK har stået med ansvaret for os.

              Det er sjovt, at det ikke prioriteres højere. Der er mange billige point at hente.

              Comment


                Mads Lyng Kristensen følger nu OB på Instagram, så mon ikke han præsenteres som assistent en af dagene....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Mads Lyng Kristensen følger nu OB på Instagram, så mon ikke han præsenteres som assistent en af dagene....
                  Håbløst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Mads Lyng Kristensen følger nu OB på Instagram, så mon ikke han præsenteres som assistent en af dagene....
                    Er der givet køb på ambitionerne eller køber OB ballade?

                    https://jyllands-posten.dk/indland/E...toer-sige-det/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Er der givet køb på ambitionerne eller køber OB ballade?

                      https://jyllands-posten.dk/indland/E...toer-sige-det/
                      Horsens har vel været ok med Lyng som assisent i forhold til dødbolde, så helt skidt er det vel ikke. Nu spurgte jeg forleden om hvad der er galt med Lyng, og fik en besvarelse af en anden bruger, men jeg har også hørt en forklaring der lyder en smule mindre dramatisk. Hvis vi ikke kan hente spillere der har gjort en dum beslutning kan vi komme i større problemer. Hvad vi end vælger håber jeg at et vil styrke staben og dermed også vores muligheder for at gøre holdet bedre.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Henrik Hansen havde ansvaret for standardsituationer under Jakob Michelsen….
                        også dengang var vi pivringe på dødbolde. Vi har behov for fornyelse. Vi kan ikke blive ved med at hælde 50 grader varmt vand i gryden og tro på at det får det til at koge på noget tidspunkt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Horsens har vel været ok med Lyng som assisent i forhold til dødbolde, så helt skidt er det vel ikke. Nu spurgte jeg forleden om hvad der er galt med Lyng, og fik en besvarelse af en anden bruger, men jeg har også hørt en forklaring der lyder en smule mindre dramatisk. Hvis vi ikke kan hente spillere der har gjort en dum beslutning kan vi komme i større problemer. Hvad vi end vælger håber jeg at et vil styrke staben og dermed også vores muligheder for at gøre holdet bedre.
                          Hvad er det for en forklaring?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Hvad er det for en forklaring?
                            Jamen det er at han brændende gerne ville være cheftræner, blev skuffet da han ikke blev det, og så kom der, skal vi kalde det dårlige vibes fra begge parter. Det ser værst ud med ham ud af til, Men de var vidst lige gode om det. Som jeg skrev til dig så kender jeg ikke rigtig til historien, men nu har jeg hørt 2 forskellige og den ene ser han meget skidt ud - Din version - i den anden ikke helt så meget.

                            Det jeg generelt mener er at vi skal passe på med ikke at sætte folk i bås og defter dømme dem for evigt. Lad os tage Kadrii - Som jeg husker det spillede han af røven til i den sidste periode inden han skiftede til FCK. Han gav sig simpelthen ikke fuldt ud, og mener han spillede op til niveau i hans første kamp for dem. Det gør jo ikke at det var skidt at få ham tilbage igen. Der sker sgu bare nogle gange nogle dumme ting i fodboldverden. Hvis Bjørn, TH og hvem der nu har kigget på Lyng vurdere at han er god nok til at komme til samtale, må han jo kunne noget og ikke bare være helt i hegnet ;-)
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Jeg kender ikke Mads Lyng, kun de artikler, der bliver delt her. Jeg tænker dog han kan være en fin modvægt til Søren, der fremstår meget velovervejet, vellidt og empatisk. Mads har måske noget af den “vildskab”, der har fået mange til at skrive David Nielsen på ønskesedlen. Tror heller ikke det var tilfældigt at Michael Laudrup havde John “Faxe” med i håndbagagen rundt i Europa. Tror bestemt også Mads har lært noget af den meget omtalte episode i Horsens og under alle omstændigheder, så vil det da være klappet af, inden han bliver ansat ved os, såfremt, det er det der sker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Jeg kender ikke Mads Lyng, kun de artikler, der bliver delt her. Jeg tænker dog han kan være en fin modvægt til Søren, der fremstår meget velovervejet, vellidt og empatisk. Mads har måske noget af den “vildskab”, der har fået mange til at skrive David Nielsen på ønskesedlen. Tror heller ikke det var tilfældigt at Michael Laudrup havde John “Faxe” med i håndbagagen rundt i Europa. Tror bestemt også Mads har lært noget af den meget omtalte episode i Horsens og under alle omstændigheder, så vil det da være klappet af, inden han bliver ansat ved os, såfremt, det er det der sker.
                                Jeg tænker også at der er forskel på et eventuelt cheftrænerjob og et assistenttræner job i OB

                                Jeg er ikke så nervøs for om han stadig tænker på at blive cheftræner. Er sikker på han går ind i det 100%

                                Comment

                                Working...
                                X