Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Altså nu så jeg det også - Det var en 1on1-udfordring fra Tyler Burey, det er muligt at det ikke er sammenstødet md Tyler der giver skaden, men derimod da Sven skal forsøge at dreje kroppen og følge med der giver vrid i knæet
    Leif Rasmussen har også lavet det om nu, så der står, det var en soloulykke.

    Comment


      Så er det nu drenge

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/opvarm...-paa-unisport/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Har allerede tre styk

        Comment


          I hvilket univers er vi oppe på 55 mill i spillerbudget?? Næsten dobbelt Viborg

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-paa-broendby

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            I hvilket univers er vi oppe på 55 mill i spillerbudget?? Næsten dobbelt Viborg

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-paa-broendby
            Det lyder voldsomt, men nu havde Tipsbladet også Corner som 5 bedste angriber sidste sæson

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I hvilket univers er vi oppe på 55 mill i spillerbudget?? Næsten dobbelt Viborg

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-paa-broendby
              Har du et bud på hvor bi ligger, og om det har fået et nøk op i denne sæson!
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                I hvilket univers er vi oppe på 55 mill i spillerbudget?? Næsten dobbelt Viborg

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-paa-broendby
                spillerbudget - hvad snakker vi der? er det kun lønudgifter der er medtaget her eller også sign on fee, bonusser osv?

                Er det kun løn så tvivler jeg stærkt på vi ligger på 55 - inkluderer det andet så er det vel ikke helt ude i skoven.

                - syntes mere det lyder utroligt hvis viborg kun er på 30...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Har du et bud på hvor bi ligger, og om det har fået et nøk op i denne sæson!
                  Det mest kvalificerede gæt jeg har er 46-50 mill. Mener det var 46 sidste år ifl Tipsbladet.
                  Vi har simpelthen ikke øget budgettet 20%. Nok nærmere 5-7%.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    spillerbudget - hvad snakker vi der? er det kun lønudgifter der er medtaget her eller også sign on fee, bonusser osv?

                    Er det kun løn så tvivler jeg stærkt på vi ligger på 55 - inkluderer det andet så er det vel ikke helt ude i skoven.

                    - syntes mere det lyder utroligt hvis viborg kun er på 30...
                    Det er løn og sign on fees og afskrivninger på transfers mener jeg. Bonusser bliver der nok ikke udbetalt det store af

                    Det er muligt at Viborg har lidt lavere lønninger end os. Men de bruger minimum det samme på transfers.
                    Så vi kan umuligt være tæt på dobbelt af dem

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er løn og sign on fees og afskrivninger på transfers mener jeg. Bonusser bliver der nok ikke udbetalt det store af

                      Det er muligt at Viborg har lidt lavere lønninger end os. Men de bruger minimum det samme på transfers.
                      Så vi kan umuligt være tæt på dobbelt af dem
                      mener bare BW har talt om at han gerne ville have spillere over på kontrakter der var mere præstationsbaseret (så kan du kalde det bonus eller noget andet) og at det bla skulle være en grund til det var svært med danske spillere - da de ville have mere garanteret beløb på deres kontrakt.

                      - mon ikke vi trods alt ligger en del over viborg i lønninger? Men tipsbladet kan jo også have undervurderet VFFs budget - 30 lyder "billigt" i mine ører.

                      vi har 25 mand i truppen, siger vi en snitløn på 100k / mdr * 12 mdr = 30 mill

                      og et hurtigt kig på truppen så vil jeg da vurdere 14-15 af dem må ligge på 100k eller derover så 100.000 i snit kunne godt være lavt sat.

                      uanset - så vil jeg da håbe de har skudt ved siden af for ellers får vi da virkeligt for lidt for vores penge / og eller de andre hold er markant bedre til at bruge deres.

                      Comment


                        Sidste år havde vi jo over det dobbelte af Viborg, som kun stod med et budget på de 21. Begge budgetter er vokset med omkring 9 millioner, men procentvis er Viborgs steget noget mere end vores.
                        Tænker det nok skal være nogenlunde korrekt med de tal der bringes.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Super godt blog indlæg af TD som rammer hovedet på sømmet meget godt ift hvordan jeg også opfatter rigets tilstand pt

                          https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-klubbens-dna/

                          Comment


                            Manneh startede inde i deres Africa Cup of Nations kamp mod Congo. Han blev taget ud i pausen (spillede venstre midt), da de var bagud med to mål på hjemmebane.

                            Minteh kom ind fra starten af 2. halvleg og scorede et af to mål, så kampen endte 2 - 2​

                            Comment


                              Tobias Slotsager kan snart være tilbage efter sin skade, og han vil ikke melde sig selv ude af kampen på mandag.

                              Slotsager: Jeg vil da elske at spille på mandag - OBstruktion

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Tobias Slotsager kan snart være tilbage efter sin skade, og han vil ikke melde sig selv ude af kampen på mandag.

                                Slotsager: Jeg vil da elske at spille på mandag - OBstruktion
                                Fedt! Håber dog de lige sparrer ham hvis han ikke er 100%
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X