Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slotsager kan blive rigtig dyr, det er vildt at tænke på at han ikke er ældre.

    Han gør det rigtigt godt til træning og spiller med den ro der kendetegner Slotsager. Hans pasningsfod alene gør ham interessant for en del klubber.

    ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

      Jeg mener, beløbet kan løbe op i de 90-100 millioner, ja. Hvis OB kan nærme sig det med Slotsager, vil det stadig være virkelig flot. Hvordan klarer han sig til træning? Er det ham, der dirigerer rundt med de andre?
      Han overstråler bare de fleste. Han er simpelthen bare så dygtig med fødderne og laver sjældent en fejl

      Comment


        Ouchhh

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...noedvendigt-ob

        - Men jeg synes, FC Nordsjælland er et bedre sted for mig som fodboldspiller. Det kan jeg tydeligt mærke. Det niveau og den intensitet, man har her, har jeg ikke mærket i rigtig, rigtig mange år. Det er ikke en kritik af OB, men det kan jeg bare mærke. Jeg skal op i et andet tempo, end jeg har været i mange år, slutter den rutinerede defensivspiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ouchhh

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...noedvendigt-ob

          - Men jeg synes, FC Nordsjælland er et bedre sted for mig som fodboldspiller. Det kan jeg tydeligt mærke. Det niveau og den intensitet, man har her, har jeg ikke mærket i rigtig, rigtig mange år. Det er ikke en kritik af OB, men det kan jeg bare mærke. Jeg skal op i et andet tempo, end jeg har været i mange år, slutter den rutinerede defensivspiller.
          Så håber jeg vi må bevise på fodboldbanen at han tog fejl :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ouchhh

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...noedvendigt-ob

            - Men jeg synes, FC Nordsjælland er et bedre sted for mig som fodboldspiller. Det kan jeg tydeligt mærke. Det niveau og den intensitet, man har her, har jeg ikke mærket i rigtig, rigtig mange år. Det er ikke en kritik af OB, men det kan jeg bare mærke. Jeg skal op i et andet tempo, end jeg har været i mange år, slutter den rutinerede defensivspiller.
            Man er jo ikke i tvivl om at han har ret
            ​​​​kvaliteten i OBS trup har godt nok været meget svingende for at sige det mildt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Man er jo ikke i tvivl om at han har ret
              ​​​​kvaliteten i OBS trup har godt nok været meget svingende for at sige det mildt.
              Det var mere ordet “intensitet” der ramte mig lidt. Den behøver man vel ikke kvalitet for at have…
              Men det slår knuder i min mave at høre sådan noget fra en jeg stod og hyldede for nogle uger siden.
              Jeg er ikke sur. Bare trist over det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ouchhh

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...noedvendigt-ob

                - Men jeg synes, FC Nordsjælland er et bedre sted for mig som fodboldspiller. Det kan jeg tydeligt mærke. Det niveau og den intensitet, man har her, har jeg ikke mærket i rigtig, rigtig mange år. Det er ikke en kritik af OB, men det kan jeg bare mærke. Jeg skal op i et andet tempo, end jeg har været i mange år, slutter den rutinerede defensivspiller.
                Ja, så er det sagt. Længere er den ikke. Desværre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det var mere ordet “intensitet” der ramte mig lidt. Den behøver man vel ikke kvalitet for at have…
                  Men det slår knuder i min mave at høre sådan noget fra en jeg stod og hyldede for nogle uger siden.
                  Jeg er ikke sur. Bare trist over det
                  Men jeg tror han har ret og så hænger det nok lidt sammen alligevel med kvaliteten i truppen. Vi har jo kunne se hvad det gør i denne uge ved træningen når der rent faktisk er kamp om pladserne. Så forhåbentligt stopper det her.
                  ​​​
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ouchhh

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...noedvendigt-ob

                    - Men jeg synes, FC Nordsjælland er et bedre sted for mig som fodboldspiller. Det kan jeg tydeligt mærke. Det niveau og den intensitet, man har her, har jeg ikke mærket i rigtig, rigtig mange år. Det er ikke en kritik af OB, men det kan jeg bare mærke. Jeg skal op i et andet tempo, end jeg har været i mange år, slutter den rutinerede defensivspiller.
                    Intensitet han som anfører burde have bragt holdet på banen med .. også i hverdagen ..
                    Det er jo ikke fordi at han har holdt sig tilbage med at ville være det sikre kort til holdopstillingen, tilbyde sig til midtbanen, fører an osv.
                    Men det er ikke mange gange man har hørt ham råbe holdet op og frem i kampene ..
                    Helveg råbte op når der manglede noget på træningsbanen ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Det er da et rigtig ærgerligt interview med Tverskov. Det er selvf. hans gode ret at sige som han gør, men det er jo ikke nødvendigt at skabe den "konflikt" og uenighed med OB og os fans. Det skuffer mig at han ikke var proffesionel nok til at undgå det. Han har nu reduceret sig selv fra at være legendepotentiale til at være en supergod spiller der har været 7 år i OB .. und nix weiter. Som BW ville sige det "så'er EER det". Apropos BW så er det et helt igennem fantastisk interview med SFÅ og for første gang lykkedes det mig faktisk at forstå hvad han sagde i meget store dele af snakken med MD. Hvis i endnu ikke har hørt den, så kom endelig i gang med det
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Tja tjo, så syes jeg egentlig heller ikke det interview er værre. Synes han har en pointe i forhold til kommunikationen: Jeg undrede mig hele tiden over at alle var så overbeviste om, at gan skulle til udlandet, når han altid selv sagde at han ikke udelukkede noget. Om det så er bevidst fra BWs side eller blot fordi de har talt forbi hinanden er selvfølgelig ikke til at vide, og jeg hælder nok til det sidste. Ift. spille- og træningsniveauet siger han vel bare det åbenlyse: at konkurrencen og niveauet er højere hos Superligaens nummer 2 end 8. Til gengæld pointerer han også at OB er en større klub end FCN og at OB har en stor plads his ham, så mere synes jeg heller ikke han sparker bagud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Intensitet han som anfører burde have bragt holdet på banen med .. også i hverdagen ..
                          Det er jo ikke fordi at han har holdt sig tilbage med at ville være det sikre kort til holdopstillingen, tilbyde sig til midtbanen, fører an osv.
                          Men det er ikke mange gange man har hørt ham råbe holdet op og frem i kampene ..
                          Helveg råbte op når der manglede noget på træningsbanen ..
                          Selv ikke Martin Hansen kan råbe den flok dårligt castede spillere op og hvad skete der, da Thomas H råbte op - blev det hele så bedre….?
                          BW skifter så mange fordi han kan se at truppen består af en flok vandkæmmede hunnerupdrenge, hvor Jørgen er bedste symbol på den katastroferekrutering der har hersket i Ådalen. Han gav sig fuldt ud i pokalfinalen og i den kamp hvor han kæmpede for en ny guldrandet kontrakt. Han er en skændsel.
                          Tverskov havde ikke behøvet at sige det - men jeg kan godt forstå at han har behovet - han har spildt sin karriere i det amatørsetup i OB. Han har været alt for loyal. OB har ikke fortjent ham i alle de år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Selv ikke Martin Hansen kan råbe den flok dårligt castede spillere op og hvad skete der, da Thomas H råbte op - blev det hele så bedre….?
                            BW skifter så mange fordi han kan se at truppen består af en flok vandkæmmede hunnerupdrenge, hvor Jørgen er bedste symbol på den katastroferekrutering der har hersket i Ådalen. Han gav sig fuldt ud i pokalfinalen og i den kamp hvor han kæmpede for en ny guldrandet kontrakt. Han er en skændsel.
                            Tverskov havde ikke behøvet at sige det - men jeg kan godt forstå at han har behovet - han har spildt sin karriere i det amatørsetup i OB. Han har været alt for loyal. OB har ikke fortjent ham i alle de år.
                            Hvor ligger Tverskov på skalaen fra Martin Hansen til Jørgen?
                            Som anfører bør det være dit job og din pligt at råbe holdet op - det føler jeg aldrig Tverskov har formået.
                            Han er en dygtig spiller og garanteret en flink person, men jeg har aldrig følt han var den meste oplagte leder for holdet.
                            Last edited by Jesper G; 01-07-2023, 09:18.

                            Comment


                              Kan slet ikke se problemet. Tipsbladet har været til FCM træning. Lavede interviews med gud og hver mand. Selvfølgelig spørger de ind til Tverskov-OB. Jeg syntes han som altid viser klasse, både overfor OB og hans nye klub, som han jo ikke kan kritisere. Og kan bestemt ikke hidse mig op over noget her. Tverskov har trods alt valgt en klub, alle er ligeglade med, og det er jeg tilfreds med. For mig er han stadig en kongespil, og har virkelig henrykket mig mange gange, med sit elegante spil. Jeg vil personligt tage godt imod ham, når han kommer til Odense næste gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Kan slet ikke se problemet. Tipsbladet har været til FCM træning. Lavede interviews med gud og hver mand. Selvfølgelig spørger de ind til Tverskov-OB. Jeg syntes han som altid viser klasse, både overfor OB og hans nye klub, som han jo ikke kan kritisere. Og kan bestemt ikke hidse mig op over noget her. Tverskov har trods alt valgt en klub, alle er ligeglade med, og det er jeg tilfreds med. For mig er han stadig en kongespil, og har virkelig henrykket mig mange gange, med sit elegante spil. Jeg vil personligt tage godt imod ham, når han kommer til Odense næste gang.
                                Øøøhhh.... hvorfor skulle de spørge indtil Tverskov på Heden ?

                                Comment

                                Working...
                                X