Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
    Jeg tænker at nu river vi plasteret af - Alm ud også tager vi også opgøret med den gamle garde Paulsen og Hansen ud - lader vores nye svensker spille ved siden af Slotsaget (eller Sauli) og HCB tilbage på mål - lad Ejdum spille til Kohler er klar
    ejdum skadet i dag - så må håbe den svensker vi har til prøvetræning kan noget, for vi kan hurtigt få brug for ham. Manneh åbenbart tæt på karantæne allerede

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvor mange tror, at en ny træner (altså fyring af Alm) kan polere lorten (OBs trup) nok til at komme i top 6?
      Tryk “like” - jeg tror ikke på det.
      Du kan ikke stille det sådan op. Om folk tror en anden træner kan polere lorten er underordnet, når tilliden til den nuværende lorte-polerer ikke er der.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Hvor mange tror, at en ny træner (altså fyring af Alm) kan polere lorten (OBs trup) nok til at komme i top 6?
        Tryk “like” - jeg tror ikke på det.
        jeg tror ikke en ny træner kan få os i top 6 denne sæson. Men mener også vi allerede er der henne hvor fokus skal rettes mod at redde endnu en sæson i superligaen og så gøre os klar til næste sæson.

        Og hver kamp med Alm fra nu af mener jeg bare er spild af tid. Ud med ham og så må man finde hvem man tror på kan rette op på skuden på kort sigt - og gøre det bedre for os til næste sæson.

        Comment


          Jeg har også fra i dag endelige givet op på Andreas Alm. Håber vi får en ny træner, DER VIL OB, og kan hive entusiasme og energi ind i spillerne når de ikke kan.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            jeg tror ikke en ny træner kan få os i top 6 denne sæson. Men mener også vi allerede er der henne hvor fokus skal rettes mod at redde endnu en sæson i superligaen og så gøre os klar til næste sæson.

            Og hver kamp med Alm fra nu af mener jeg bare er spild af tid. Ud med ham og så må man finde hvem man tror på kan rette op på skuden på kort sigt - og gøre det bedre for os til næste sæson.
            Jeg kan virkelig ikke snuppe den slags indlæg, hvor eneste argument for ikke at fyre en træner, det er at ingen andre ville kunne gøre det bedre. Hvis det var ubetinget rigtigt, så ville ingen klubber jo nogensinde fyre trænere. Så fortsatte man bare med den samme lortepolerer sæson efter sæson i den tro, at det udelukkende er et spørgsmål om spillerne. Og nej, det er ikke mit job som fan, end sige mig pålagt at fortælle, hvem jeg vil have i stedet for. Jeg ved bare at den nuværende ikke inspirerer hverken mig eller holdet. Og derfor må han væk.

            Og der sker også på et tidspunkt. Det er uundgåeligt. Og så er det så op til BW at finde noget, der er bedre. Vi snakker ikke nogen, der gør det så meget bedre, at vi pludselig springer ud som automatisk top 6 hold. Nej vi snakker nogen, der måske/måske ikke, kan gøre det så meget bedre, at vi ikke kun får 2 points ud af 5 hjemmekampe mod Randers, Viborg, AGF, Vejle og Silkeborg.

            At ikke tro, at nogen overhovedet kan gøre det bedre er i mine øjne bare at smide hænderne op i total overgivelse, og så hele tiden finde dit og finde dat som begrundelse for, at man bare skal fortsætte med det, der ikke fungerer. Jeg tror på, at vi kan gøre det bedre end 0-3 imod et Silkeborg hold på 80 procent af deres egentlige formåen. Hvis man ikke tror på dét, så kan vi jo lige så godt aflyse resten af sæsonen, og sige: Vi har tabt til et hold, der har tabt til alle andre hold i denne sæson. Så må vi jo være en stensikker nedrykker.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Frederik Barfoed, CEO for Barfoed Group kommer lige med sit indspark i debatten om Alm

              https://x.com/frederikbarfoed/status...L-tQK7aO6AaHHw

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Basodavand Se indlæg
                Frederik Barfoed, CEO for Barfoed Group kommer lige med sit indspark i debatten om Alm

                https://x.com/frederikbarfoed/status...L-tQK7aO6AaHHw
                Oh shit. Its on

                Comment


                  Kunne man håbe på intern magtkamp i OB?
                  Thorborg må meget gerne sælge. Enten gør noget, eller sælg. Den her mellemvej vinder du intet på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Basodavand Se indlæg
                    Frederik Barfoed, CEO for Barfoed Group kommer lige med sit indspark i debatten om Alm

                    https://x.com/frederikbarfoed/status...L-tQK7aO6AaHHw
                    Stærkt! Det må da for helvede øget presset!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Basodavand Se indlæg
                      Frederik Barfoed, CEO for Barfoed Group kommer lige med sit indspark i debatten om Alm

                      https://x.com/frederikbarfoed/status...L-tQK7aO6AaHHw
                      Ikke bare et anonymt indlæg på sin egen profil… Han svarer på et indlæg fra Odense Boldklub….

                      Comment


                        Her kunne godt stå en hel masse....

                        ..... men jeg gider ikke!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Du kan ikke stille det sådan op. Om folk tror en anden træner kan polere lorten er underordnet, når tilliden til den nuværende lorte-polerer ikke er der.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg gider ikke have en ny træner som polerer videre på en lort der ikke kan komme til at skinne. Så går der tre år mere. En ny træner skal kombineres med en ny strategi. Ellers er det omsonst.
                          EDIT: hvis Thorborg ikke vil bruge penge, skal vi ikke have en så naiv offensiv spillestil, som kræver teknisk dygtige spilintelligente spillere - for de koster penge.
                          Last edited by claudes1; 18-09-2023, 21:25.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Basodavand Se indlæg
                            F TVrederik Barfoed, CEO for Barfoed Group kommer lige med sit indspark i debatten om Alm

                            https://x.com/frederikbarfoed/status...L-tQK7aO6AaHHw
                            Så håber der sker noget
                            Min tiltro til Alm gik i vasken allerede sidste efterår. Og Wesstrøm har også dumpet: den forlængelse med Alm gav mig første tvivler men at være med i den beskidte leg at bruge transfervinduet om at transferere penge til OSE/Thorborg gør ham til stor skuffelse.
                            Den eneste i ledelsen som kan være hans indsats bekendt og leverede på højt niveau er vel Jack Jørgensen: vidunderligt hvordan han lykkedes at øge tilskuertallet på stadion med de forskellige aktioner og tiltag - den "sportslige succes" og den "flotte fodbold" som tilbydes tiltrækker næppe folk på stadion. Og så viser det vel også hvor vi står: fodbolden bliver mere og mere en ligegyldighed i OB.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Jeg gider ikke have en ny træner som polerer videre på en lort der ikke kan komme til at skinne. Så går der tre år mere. En ny træner skal kombineres med en ny strategi. Ellers er det omsonst.
                              Så må der gå tre år mere. Jeg gider ikke mere af Alm. For det fører i hvert fald absolut ingen vegne. Tror du virkelig ikke på at en anden kan gøre det bedre end 2 Points i 5 hjemmekampe mod hold der IKKE er FCK, Nordsjælland, Midtjylland eller Brøndby? I så fald nej, så må jeg sige, at det er et udtryk for en hvis form for defaitisme. Imo.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Så må der gå tre år mere. Jeg gider ikke mere af Alm. For det fører i hvert fald absolut ingen vegne. Tror du virkelig ikke på at en anden kan gøre det bedre end 2 Points i 5 hjemmekampe mod hold der IKKE er FCK, Nordsjælland, Midtjylland eller Brøndby? I så fald nej, så må jeg sige, at det er et udtryk for en hvis form for defaitisme. Imo.

                                MvH ChrisOB
                                Jo. Han kan få os op på en sikker 8. Plads de næste tre sæsoner. Jeg gider det ikke mere!
                                EDIT: ingen træner kan få et hold til at klikke, når halvdelen er nye gratis spillere.
                                EDIT 2: jeg er 100% sikker på at Alm bliver fyret. Så kan vi se hvad en ny træner kan præstere
                                Last edited by claudes1; 18-09-2023, 21:35.

                                Comment

                                Working...
                                X