Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Spoiler alert.... ejer, bestyrelse og adm. direktør bliver "frikendt" mens BW står med aben !
    Højst sansynligt, men det er vel også et lille skridt i den rigtige retning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

      Højst sansynligt, men det er vel også et lille skridt i den rigtige retning
      Ikke nødvendigvis

      Comment


        Spændt på om vi forsætter med Søren Krogh. På den ene side hamrende sympatisk og sikkert også vellidt i truppen. På den anden side, så har der været nogen horrible indsatser undervejs. Dog ikke lige her de sidste to kampe.

        Tror vi er mange, der er lidt mere tænksomme end for to kampe siden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Spændt på om vi forsætter med Søren Krogh. På den ene side hamrende sympatisk og sikkert også vellidt i truppen. På den anden side, så har der været nogen horrible indsatser undervejs. Dog ikke lige her de sidste to kampe.

          Tror vi er mange, der er lidt mere tænksomme end for to kampe siden.
          Men SK får vi en træner som VIL de unge. Det vil jeg gerne se udfoldet over lang tid. Det kan man naturligvis også få med en anden træner - men der er ingen garantier der. Sket ikke hvis han presses af for høje målsætninger.

          Comment


            Jeg hæftede mig ved at vi i løbet af kampen har en opstilling der hedder
            Myhra - Owuso, Slotsager, Gomez, Adelgaard, Manneh, Ejdum, Bashkim, Fenger, Kjerrumgaard og Markus Jensen.

            Jeg er meget imponeret over ungdommeligheden, vildskaben, viljen og vores egenproduktion af spillere.
            Ret mig gerne hvis jeg har observeret forkert. Uanset hvad den hedder til næste år er vores byggesten lige der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Jeg hæftede mig ved at vi i løbet af kampen har en opstilling der hedder
              Myhra - Owuso, Slotsager, Gomez, Adelgaard, Manneh, Ejdum, Bashkim, Fenger, Kjerrumgaard og Markus Jensen.

              Jeg er meget imponeret over ungdommeligheden, vildskaben, viljen og vores egenproduktion af spillere.
              Ret mig gerne hvis jeg har observeret forkert. Uanset hvad den hedder til næste år er vores byggesten lige der.
              så stor en glæde også at de unge knægte har så stor del i afgørelsen.
              Er enig med dig, må det være slut med at lønseddel vejer tungere end ungdommens energi når start 11’eren skal sættes.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Men SK får vi en træner som VIL de unge. Det vil jeg gerne se udfoldet over lang tid. Det kan man naturligvis også få med en anden træner - men der er ingen garantier der. Sket ikke hvis han presses af for høje målsætninger.
                Så må vi håbe at. I givet fald vi skulle rykke ned. Målsætningen om at rykke op i første forsøg, ikke er for høj.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  I følge mine kilder er BW allerede fyret. Han skulle være frataget mange af sine normale opgaver og er DMW indtil efter næste søndag uanset hvordan det går.
                  Han skulle også have været en tur i Belgien til jobsamtale indenfor de sidste dage. Bare hvad jeg hører. Vi må se
                  forstår bare ikke man ikke har trukket stikket noget før. Er tilliden der ikke mere - hvorfor så have ham gående?

                  Det er klart BW har et stort medansvar - men hvad han hentet ind til? Det burde jo ikke komme som en overraskelse at det er hans stil?

                  Jeg er lidt bekymret for hvordan det ender - fint at der er en evaluering i gang - men hvem står for den?

                  Og hvem skal finde BWs efterfølger?

                  Comment


                    Det føles som om jeg er den eneste der håbede på at både BW og SK ville gå fri. Nedrykning eller ej.

                    Jeg er af den overbevisning at begge har gjort præcis det de har fået besked på … Det er længere oppe den er gal.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                      Det føles som om jeg er den eneste der håbede på at både BW og SK ville gå fri. Nedrykning eller ej.

                      Jeg er af den overbevisning at begge har gjort præcis det de har fået besked på … Det er længere oppe den er gal.
                      Du er ikke alene, jeg ser ikke BW som den store bussemand med eneansvaret, han er blevet gjort til.

                      Der er begået fejl, også af ham, men det er jo ikke hans nedsmeltning, det har været en fælles nedsmeltning, men jeg forstår godt, at dynamikkerne i fodbold er omskiftelige. For 6-8 måneder siden, var han en kæmpe chef for mange - nu er han antikrist. Det er måske lige hårdt nok.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                        Det føles som om jeg er den eneste der håbede på at både BW og SK ville gå fri. Nedrykning eller ej.

                        Jeg er af den overbevisning at begge har gjort præcis det de har fået besked på … Det er længere oppe den er gal.
                        du er bestemt ikke ene med den holdning / håb.

                        mit håb var at man med ankomsten af nagel fik rettet til. Fint man henter en "lottokupon" eller 2 men at der trods alt blev hentet lidt mere "proven"

                        Men det kræver jo også BW selv er med på at "rette" sin stil til.

                        For tror da bestemt du har ret - BW er hentet ind til at skabe nogle salg.

                        Syntes han startede sidste vindue stærkt - meldte ud at de skulle have spillerne klar tidligt. Det lykkedes. Ja der var nogle fejlskud men det kan ikke undgåes.

                        Kæden hoppede for mig af da man ikke fik hentet ordentlige erstatninger ind for Frø og Sabbi. Virkede for det første ikke til at man var godt nok forberedt på at de salg kunne ske. Kan ikke huske beløbene præcis men mener det var ca 10 mill stykket...de penge skulle jo være brugt til direkte erstatninger. Men fik BW ikke lov til at bruge de penge? Eller mente han virkeligt at han kunne erstatte dem med Tyler B.?

                        Comment


                          Ja det får vi nok aldrig det fulde svar på, men alt hvad jeg kender til hidtil, giver mig den overbevisning at BW ikke har kunnet handle frit - og til klubbens bedste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            du er bestemt ikke ene med den holdning / håb.

                            mit håb var at man med ankomsten af nagel fik rettet til. Fint man henter en "lottokupon" eller 2 men at der trods alt blev hentet lidt mere "proven"

                            Men det kræver jo også BW selv er med på at "rette" sin stil til.

                            For tror da bestemt du har ret - BW er hentet ind til at skabe nogle salg.

                            Syntes han startede sidste vindue stærkt - meldte ud at de skulle have spillerne klar tidligt. Det lykkedes. Ja der var nogle fejlskud men det kan ikke undgåes.

                            Kæden hoppede for mig af da man ikke fik hentet ordentlige erstatninger ind for Frø og Sabbi. Virkede for det første ikke til at man var godt nok forberedt på at de salg kunne ske. Kan ikke huske beløbene præcis men mener det var ca 10 mill stykket...de penge skulle jo være brugt til direkte erstatninger. Men fik BW ikke lov til at bruge de penge? Eller mente han virkeligt at han kunne erstatte dem med Tyler B.?
                            Små 10 for Frø og 15 for Sabbi. Det har virkelig været spredhagel vinduer…

                            Nu snakkede Enrico i optakten om en evaluering der foregår.. Fedt nok.. Og vi kører videre med et budget på 60 mill. Super fint..

                            Men hvem laver denne evaluering? Er det kompetente mennesker eller Morten&Peter de har hyret ind.. Det fik vi ikke svar på desværre..
                            Mit gæt er at BW ryger som den eneste og man kører videre uden at have lært en tøddel. Specielt hvis vi overlever

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Små 10 for Frø og 15 for Sabbi. Det har virkelig været spredhagel vinduer…

                              Nu snakkede Enrico i optakten om en evaluering der foregår.. Fedt nok.. Og vi kører videre med et budget på 60 mill. Super fint..

                              Men hvem laver denne evaluering? Er det kompetente mennesker eller Morten&Peter de har hyret ind.. Det fik vi ikke svar på desværre..
                              Mit gæt er at BW ryger som den eneste og man kører videre uden at have lært en tøddel. Specielt hvis vi overlever
                              lige præcis. Godt at man erkender det ikke er godt nok - og går alt igennem. Men ja - hvem går det igennem?

                              Tror du får ret i at björn ryger - syntes også han har set meget ramt ud på det sidste. Lidt i tvivl om Krogh selv ønsker at fortsætte.

                              Men igen; tænker man hentede BW ind for at gøre tingene anderledes - ruske op i det hele - og ikke mindst lave salg og skabe nogle indtægter. Det er sket. Og har han ikke fået muligheden for at handle ordenligt ind - så kan hele aben ikke placeres ved ham.

                              - og hele problemet bliver ikke løst ved at fjerne ham.

                              Og så frygter jeg bare det er "fodboldudvalget" der igen skal finde en ny sportsdirektør - noget de selv indrømmede de ikke havde kompetencerne til da de hyrede folk udefra til at stå for den proces.

                              edit; ja det har været spredehagl vinduer. Men hvor meget har BW haft mandat til at hente for? Vil tror han godt kunne have fundet 2 gode afløsere for de små 25 mill....måske 15 mill og så 10 i overskud. Så kunne man have hentet for 1 lille mill euro pr spiller...burde have været muligt.
                              Last edited by mhbp; 19-05-2024, 22:02.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                lige præcis. Godt at man erkender det ikke er godt nok - og går alt igennem. Men ja - hvem går det igennem?

                                Tror du får ret i at björn ryger - syntes også han har set meget ramt ud på det sidste. Lidt i tvivl om Krogh selv ønsker at fortsætte.

                                Men igen; tænker man hentede BW ind for at gøre tingene anderledes - ruske op i det hele - og ikke mindst lave salg og skabe nogle indtægter. Det er sket. Og har han ikke fået muligheden for at handle ordenligt ind - så kan hele aben ikke placeres ved ham.

                                - og hele problemet bliver ikke løst ved at fjerne ham.

                                Og så frygter jeg bare det er "fodboldudvalget" der igen skal finde en ny sportsdirektør - noget de selv indrømmede de ikke havde kompetencerne til da de hyrede folk udefra til at stå for den proces.

                                edit; ja det har været spredehagl vinduer. Men hvor meget har BW haft mandat til at hente for? Vil tror han godt kunne have fundet 2 gode afløsere for de små 25 mill....måske 15 mill og så 10 i overskud. Så kunne man have hentet for 1 lille mill euro pr spiller...burde have været muligt.
                                Tror Krogh fortsætter. Jeg holder fast i at han er den rette for OB uanset hvilken division vi spiller i. Tror jeg også at en evaluering finder frem til.
                                Det OB vi så idag var den vildeste nær erotiske oplevelse i mange år. Endelig et hold man kunne spejle sig i.. Fedeste tur på stadion i laaaang tid

                                Comment

                                Working...
                                X