Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Tror vi vinder i Herning og showet kører videre....
    OB har i hvert fald spillet bedre på udebane mod bedre hold hvor man er presset lidt tilbage så der dels ikke er så langt mellem forsvar og midtbane så forsvaret ikke seer helt håbløst ud og de hurtige offensive spillere rent faktisk kan bruge deres hurtighed.
    Det med at skulle presse højt på hjemmebane er ikke gået så godt. For langt mellem forsvar og midtbane mens hurtighed ikke har kunnet udfolde sig og de ikke kan afdrible en mand bliver det tandløst .. specielt når man ikke kan sætte et fælles pres sammen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dagens...ing-er-lukket/

      Ser man det… sidste gang det skete var dagen før pokalfinalen, hvis jeg ikke husker forkert

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Basodavand Se indlæg
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dagens...ing-er-lukket/

        Ser man det… sidste gang det skete var dagen før pokalfinalen, hvis jeg ikke husker forkert
        Alm må alligevel kunne fornemme der er pres på...

        spændende hvad de kommer med - går ud fra de har et eller andet nyt taktisk med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          Alm må alligevel kunne fornemme der er pres på...

          spændende hvad de kommer med - går ud fra de har et eller andet nyt taktisk med
          Nok et desperat forsøg på at parkere bussen.
          Måske Bjørn Paulsen rykkes længere frem på banen nu hvor Slotsager nok er tilbage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Nok et desperat forsøg på at parkere bussen.
            Måske Bjørn Paulsen rykkes længere frem på banen nu hvor Slotsager nok er tilbage.
            Mit bud ville være et formationsskifte a la mod AGF sidste år - så tremandsforsvar med to wingbacks. BP - Slots - Helander i midterforsvaret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Mit bud ville være et formationsskifte a la mod AGF sidste år - så tremandsforsvar med to wingbacks. BP - Slots - Helander i midterforsvaret.
              fint hvis man reagere på det ikke har virket hidtil. Men blev der ikke gjort et stort nummer ud af vores spillestil / formation lige efter nederlaget til silkeborg?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Mit bud ville være et formationsskifte a la mod AGF sidste år - så tremandsforsvar med to wingbacks. BP - Slots - Helander i midterforsvaret.
                Garanteret ikke noget dårligt bud. Vil også give perfekt mening når det ved Helanders præsentation blev understreget at han har stor erfaring i at organisere et 4 mands forsvar.
                Men når det er sagt, så er vores situation vedr vores defensive organisation, så desperat og uholdbar at vi er nødsaget til at gøre noget andet end det der pt tydeligvis ikke fungerer.

                Comment


                  Var det Alm eller BW, som kom med den dumsmarte bemærkning efter Silkeborg blamagen “ vi er bedre end på samme tid sidste sæson” ?

                  Hvad mon det nedladende svar er efter denne runde?

                  Efter 9. Runde sidste sæson havde vi 10 point, og 2 point til top 6.
                  Nu 8 point og 5 point til top 6 .

                  Vi er 11 , elleve point efter Silkeborg, som endda har to spillere som vi kar kasseret.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Var det Alm eller BW, som kom med den dumsmarte bemærkning efter Silkeborg blamagen “ vi er bedre end på samme tid sidste sæson” ?

                    Hvad mon det nedladende svar er efter denne runde?

                    Efter 9. Runde sidste sæson havde vi 10 point, og 2 point til top 6.
                    Nu 8 point og 5 point til top 6 .

                    Vi er 11 , elleve point efter Silkeborg, som endda har to spillere som vi kar kasseret.
                    God spottet. Så en endnu dårliger sæsonstart end den katastrofe som måtte ikke gentage sig.
                    Men det går overhoved ikke mere om Top 6, det går kun mere om at holde to hold bag os. Og det kan blive svært nok hvis ledelsen ikke handler nu.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                      Det står skrevet i stjernerne, at vi kæmper bravt, får flere rigtigt gode muligheder for at komme foran men misbruger dem og ender med at tabe snævert.

                      Efter kampen er narrativet, at vi så gode ud mod et godt hold, og at vi godt kunne have fået noget med. Kritikken fortager sig en smule og livet går videre.

                      Rinse and repeat
                      Næsten spot on.

                      Nu får vi sikkert en halvnem sejr mod Hobro i pokalen, og så tror jeg den hjemmekamp mod Lyngby bliver altafgørende for Alms overlevelse. Jeg tror, den bliver tricky mod et afklaret Lyngby-hold med lidt vind i sejlene for tiden.
                      Vinder vi den har vi to svære kampe mod FCN og FCM, som måske kan ses som gratis for Alm, og så begynder vi at komme så tæt på vinterpausen, at jeg tvivler på, at de vil fyre ham.

                      Tror kun det sker på denne side af vingerpausen, hvis vi taber mod Hobro og Lyngby. Det skal se helt håbløst ud og med en trup, der har smidt håndklædet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                        Næsten spot on.

                        Nu får vi sikkert en halvnem sejr mod Hobro i pokalen, og så tror jeg den hjemmekamp mod Lyngby bliver altafgørende for Alms overlevelse. Jeg tror, den bliver tricky mod et afklaret Lyngby-hold med lidt vind i sejlene for tiden.
                        Vinder vi den har vi to svære kampe mod FCN og FCM, som måske kan ses som gratis for Alm, og så begynder vi at komme så tæt på vinterpausen, at jeg tvivler på, at de vil fyre ham.

                        Tror kun det sker på denne side af vingerpausen, hvis vi taber mod Hobro og Lyngby. Det skal se helt håbløst ud og med en trup, der har smidt håndklædet.
                        Holdet kan ikke få point ved at stå lavt og sparke bolden væk i 80 af 98 minutter mod et vingeskudt FCM-hold. Holdet kan ikke få point ved at spille kamikaze-fodbold, hvor holdet knækker over i to og BP skal løbe om kap med alle angribere i ligaen i et meget dybt bagrum. Holdet kan ikke.... Nå nej der er jo ikke flere taktikker og de to man har passer spillerne ikke til.

                        Tænker lige så godt man kan finde en ny træner ASAP, som kan prøve at holde OB i ligaen. Det kan Alm ikke med det spillermateriale han har kombineret med de to måder han har at spille på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                          Næsten spot on.

                          Nu får vi sikkert en halvnem sejr mod Hobro i pokalen, og så tror jeg den hjemmekamp mod Lyngby bliver altafgørende for Alms overlevelse. Jeg tror, den bliver tricky mod et afklaret Lyngby-hold med lidt vind i sejlene for tiden.
                          Vinder vi den har vi to svære kampe mod FCN og FCM, som måske kan ses som gratis for Alm, og så begynder vi at komme så tæt på vinterpausen, at jeg tvivler på, at de vil fyre ham.

                          Tror kun det sker på denne side af vingerpausen, hvis vi taber mod Hobro og Lyngby. Det skal se helt håbløst ud og med en trup, der har smidt håndklædet.
                          At tabe til Hobro og Lyngby. Er bestemt ikke et usandsynligt scenerie,
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            At tabe til Hobro og Lyngby. Er bestemt ikke et usandsynligt scenerie,
                            Det tror jeg faktisk heller ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              At tabe til Hobro og Lyngby. Er bestemt ikke et usandsynligt scenerie,
                              Fuldstændigt enig.

                              Og får vi noget med fra de kampe, bliver det i hvert fald ikke kønt.

                              Vores redning kan være, hvis Lyngby kommer lidt frem på banen og afgiver noget bagrum. Så ser jeg en chance. Men de er også taktisk snu nok til at stå kompakt og lidt længere tilbage, som er vores kryptonit, samtidigt med at de har energi nok i holdet til at presse vores bagkæde, når vi er kommet lidt frem og køre kontra på os. Det skal være fordi vi udspiller dem taktisk, og det har jeg meget lidt tiltro til at vi kan.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                At tabe til Hobro og Lyngby. Er bestemt ikke et usandsynligt scenerie,
                                OB er vel pt ca på niveau med Hobro, så en lige kamp der kan gå begge veje. Lyngby får OB intet imod, som det ser ud ligenu.
                                En af Hobros bedre sidste sæson er nu en af OBs bedre (deedson), så ingen forskel der.

                                Comment

                                Working...
                                X