Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Synes vi skal lære at klare det selv. Og hvis vi kan ikke hente mere end to ooint ud af tre hjemmekampe mod konkurrenterne så er vi så langt væk fra Top6 at det vel er ret ligegyldigt om konkurrenter henter point mod de lorteklubber...
    Det giver mig altid glæde når F*CK taber, især på hjemmebane, ligegyldigt hvem er modstander.
    Stort set alle fodboldhold er nu engang afhængige af at andre kampe går deres vej.
    Det er jo vanvittig tanke, at kan sidde og heppe på noget der kan koste OB top-6. Jo, jeg så da gerne at vi selv kunne klare det, men det er jo bare noget sværere når de direkte konkurrenter henter de her point.
    ​​​​
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Efter den, i hvert fald til sidst overbevisende pligtsejr ude mod ligaens formodet svageste hold, venter nu på fredag det absolutte bundhold, VB. De fik så lige et ordentligt spark i deres nok noget skrøbelige selvtillid i går mod BIF. Spørgsmålet er så, hvad det betyder, når vi skal møde dem? Kommer de med en trodsreaktion, eller lægger de sig ned? Og så er det da også, for os der er lidt oppe i årene, det nærmest man kommer på et lokalopgør.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
        Efter den, i hvert fald til sidst overbevisende pligtsejr ude mod ligaens formodet svageste hold, venter nu på fredag det absolutte bundhold, VB. De fik så lige et ordentligt spark i deres nok noget skrøbelige selvtillid i går mod BIF. Spørgsmålet er så, hvad det betyder, når vi skal møde dem? Kommer de med en trodsreaktion, eller lægger de sig ned? Og så er det da også, for os der er lidt oppe i årene, det nærmest man kommer på et lokalopgør.
        Jeg har også et særligt forhold til Vejle. Klubben er jo meget langt fra det gamle Vejle, og det er en skam.

        Jeg glæder mig til kampen. Der er angiveligt lidt småskader i truppen - både ved Selven og BK og Charly bakser vidst også med det - så vi må se, hvad der er muligt, men en kant-offensiv med Charly og Deedson er altså interessant. Charly, der kan sætte en mand og spille på tværs; Deedson, der tænker som en angriber, og søger bagerste stolpe.

        Håber BK bliver klar. Han har fundet sin tredie ungdom, og kan nu endda sprinte igen. Han er niveauer over Turay. Sært at vi har hentet en 9er, der ikke passer til systemet.

        Comment


          Jeg ser Vejle som et langt stærkere hold end Hvidovre og selv om Vejle har 0 points, har de ikke tabt med mere end 1 mål.
          Jeg så 2 halvleg mod Brøndby i går og her var Vejle absolut med og uafgjort ville i mine øjne være et mere fair resultat - også selvom de brændte straffen i overtiden.
          Vi burde absolut slå Vejle, men jeg frygter sgu denne kamp...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
            Jeg ser Vejle som et langt stærkere hold end Hvidovre og selv om Vejle har 0 points, har de ikke tabt med mere end 1 mål.
            Jeg så 2 halvleg mod Brøndby i går og her var Vejle absolut med og uafgjort ville i mine øjne være et mere fair resultat - også selvom de brændte straffen i overtiden.
            Vi burde absolut slå Vejle, men jeg frygter sgu denne kamp...
            Jeg ser også VB som et stærkere hold end Hvi'over og er enig i vurderingen af VB-BIF kampen. VB har noget fysik og de er ikke bange for at bruge den så der skal kæmpes over hele linjen og under ingen omstændigheder bakke når de kaster Albentosa og deres angribere frem hvis de har brug for et mål.lidt sent i kampen. Juwara har også fået godt gang i den og han er nok interesseret i at vise at Alm tog fejl.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Der skal bare laves en James Bond på dem. Alt andet er uacceptabelt

              Comment


                Vi skal vinde over Vejle. Det må være ligaens største knokkel hold, de har vel dårligt en rigtig offensiv?

                Hjemmebane mod Vejle, den skal indiskutabelt vindes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                  Jeg ser Vejle som et langt stærkere hold end Hvidovre og selv om Vejle har 0 points, har de ikke tabt med mere end 1 mål.
                  Jeg så 2 halvleg mod Brøndby i går og her var Vejle absolut med og uafgjort ville i mine øjne være et mere fair resultat - også selvom de brændte straffen i overtiden.
                  Vi burde absolut slå Vejle, men jeg frygter sgu denne kamp...
                  Jeg synes også de har et bedre hold, men de lider under de samme problemer. De vil egentlig gerne have et offensivt udtryk, men deres bagkæde er langsom og deres angribere er tandløse. Det lægger fint til os som har massere fart offensivt og også i glimt viser høj kvalitet. Jeg synes også det er på hjemmebane Vejle har taget sig bedst ud. Det er ikke meget de har kunne hive ud af deres udekampe, selvom de godt nok kun har tabt med 1 mål. De har været det dårligste hold i dem alle og det skal de også være på fredag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg synes også de har et bedre hold, men de lider under de samme problemer. De vil egentlig gerne have et offensivt udtryk, men deres bagkæde er langsom og deres angribere er tandløse. Det lægger fint til os som har massere fart offensivt og også i glimt viser høj kvalitet. Jeg synes også det er på hjemmebane Vejle har taget sig bedst ud. Det er ikke meget de har kunne hive ud af deres udekampe, selvom de godt nok kun har tabt med 1 mål. De har været det dårligste hold i dem alle og det skal de også være på fredag.
                    Det er jeg enig i, og jeg synes det var lidt af en befrielse at "den lange violin" blev brugt flittigt mod HIF i søndags i stedet for kun at spille ud fra bagkæden. Det kom bag på køwenhavnerne og det var godt for OBs spil. Det er godt at modstanderne nu skal forholde sig til det også samt at vores kanter har god fart. Selvf. skal vi vinde kampen, men der må ikke tages let på opgaven så jeg vil klart være tilfreds med en et måls sejr

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      AGF har kapret Steen Nedergård som ny chefscout

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...hefscout-i-fcn
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg synes også de har et bedre hold, men de lider under de samme problemer. De vil egentlig gerne have et offensivt udtryk, men deres bagkæde er langsom og deres angribere er tandløse. Det lægger fint til os som har massere fart offensivt og også i glimt viser høj kvalitet. Jeg synes også det er på hjemmebane Vejle har taget sig bedst ud. Det er ikke meget de har kunne hive ud af deres udekampe, selvom de godt nok kun har tabt med 1 mål. De har været det dårligste hold i dem alle og det skal de også være på fredag.
                        Jeg så Vejles hjemmekamp mod BIF i går, og de var bestemt ikke det dårligste hold, men var uheldige med ikke at udnytte deres chancer. Sidst vi mødte Vejle i superligaen var vel i sæson 21/22, hvor de rykkede ned, og hvis jeg husker rigtigt, tabte vi 3 og spillede 1 uafgjort. Og med vores fantastiske hjemmebanestatistik i den nye sæson, bliver Vejle jo ikke et problem. I/A

                        Comment


                          Fire mand på ugens hold: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-rundens-hold

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Jeg så Vejles hjemmekamp mod BIF i går, og de var bestemt ikke det dårligste hold, men var uheldige med ikke at udnytte deres chancer. Sidst vi mødte Vejle i superligaen var vel i sæson 21/22, hvor de rykkede ned, og hvis jeg husker rigtigt, tabte vi 3 og spillede 1 uafgjort. Og med vores fantastiske hjemmebanestatistik i den nye sæson, bliver Vejle jo ikke et problem. I/A
                            Ah, vi slog dem da 6-0 hjemme i den sæson. Og ret sikker på vi også vandt den anden hjemmekamp.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Jeg så Vejles hjemmekamp mod BIF i går, og de var bestemt ikke det dårligste hold, men var uheldige med ikke at udnytte deres chancer. Sidst vi mødte Vejle i superligaen var vel i sæson 21/22, hvor de rykkede ned, og hvis jeg husker rigtigt, tabte vi 3 og spillede 1 uafgjort. Og med vores fantastiske hjemmebanestatistik i den nye sæson, bliver Vejle jo ikke et problem. I/A
                              Ja. De bed også fint fra sig i en hjemmekamp imod fck. På udebane har det dog været mindre godt i det jeg har set.
                              hvordan vi har klaret os imod Vejle tidligere skeler jeg ikke så meget til. Vi har et helt nyt hold og det har Vejle mere eller mindre også. Indtil videre har de forskellige Vejle-hold dog det til fælles at de stadig ligner et 1. Div-hold. De skal have at de bed fra sig imod Brøndby igår, men det var godt nok også et uinspireret Brøndby-hold som i hvert fald slet ikke spillede med det tempo, som vi i perioder gjorde imod Hvidovre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Ah, vi slog dem da 6-0 hjemme i den sæson. Og ret sikker på vi også vandt den anden hjemmekamp.
                                Du har ret, begge hold vandt 2 gange på hjemmebane - beklager.

                                Comment

                                Working...
                                X