Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugenhttps://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ddrager-fridagOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
ØV! Men tak for info!
Comment
-
det ville være en vanvittig kortsigtet beslutning. Hvis man begynder at lave den slags ændringer pga en katastrofe sæson så det helt galt.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.
- målet bliver retur til suppen efter 1 sæson, så der skal være nogle tegninger af hvad der skal ske fremadrettet.
Comment
-
altså de skal selvfølgelig prøve ALT.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugen
men hvorfor skulle det her virke? OB skal nok som min. vinde 2 af de sidste 3 kampe - og selv det er ikke sikkert det er nok.
Comment
-
Udover de åbenlyse mindre entréindtægter, salg af spillere osv, så tror jeg at faldskærmsordningen gør, at vi næsten får 1:1 i TV-pengene fra i år. Så tænker heller ikke det påvirker bane-projektet.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det hele er bestilt og går meget snart i gang. Så jeg kan ikke forestille mig, at det bliver aflyst pga. en nedrykning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægSe denne her: https://x.com/LeandinhoDK/status/1789226347664949623

Comment
-
Der er faldskærmspenge ja. Ca 10 mill +/- vil OB få den første sæson. Men mon ikke også at der skæres 10-15 mill i medarbejder budgettet(spillere og stab).Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Udover de åbenlyse mindre entréindtægter, salg af spillere osv, så tror jeg at faldskærmsordningen gør, at vi næsten får 1:1 i TV-pengene fra i år. Så tænker heller ikke det påvirker bane-projektet.
Comment
-
altså det må vi da håbe...men kommer vel an på hvordan en sådan klausul er strikket sammen. Men har man hentet Sven K. for 5-6 mill kr og så skrevet i kontrakten at han kan smutte kvit og frit ved nedrykning - så bliver det da for alvor en dyr omgang.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men de skal vel stadig købes fri… De kan jo ikke bare gå uden en transfer hvis de stadig er på kontrakt
- Likes 1
Comment
-
Jep, tænker straks Slots, Myhra, Gomez, Owusu, så løber det koldt ned ad ryggen.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det må vi da håbe...men kommer vel an på hvordan en sådan klausul er strikket sammen. Men har man hentet Sven K. for 5-6 mill kr og så skrevet i kontrakten at han kan smutte kvit og frit ved nedrykning - så bliver det da for alvor en dyr omgang.
Comment
Comment