Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.
    Det hele er bestilt og går meget snart i gang. Så jeg kan ikke forestille mig, at det bliver aflyst pga. en nedrykning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Hvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugen
      ØV! Men tak for info!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Hvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugen
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        ØV! Men tak for info!
        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ddrager-fridag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Mon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.
          det ville være en vanvittig kortsigtet beslutning. Hvis man begynder at lave den slags ændringer pga en katastrofe sæson så det helt galt.

          - målet bliver retur til suppen efter 1 sæson, så der skal være nogle tegninger af hvad der skal ske fremadrettet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Hvis der er nogen, ligesom mig, der havde tænkt sig at kigge forbi til lidt træning i løbet af ugen, så kan jeg fortælle at træningerne er lukket hele ugen
            altså de skal selvfølgelig prøve ALT.

            men hvorfor skulle det her virke? OB skal nok som min. vinde 2 af de sidste 3 kampe - og selv det er ikke sikkert det er nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              altså de skal selvfølgelig prøve ALT.

              men hvorfor skulle det her virke? OB skal nok som min. vinde 2 af de sidste 3 kampe - og selv det er ikke sikkert det er nok.
              Tænker vi skal vinde alle tre. Jeg regner med at Vejle slår Hvidovre hjemme

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Gad vide hvor mange der har nedrykningsklausul i deres kontrakt?

                Det bliver en vild sommer, føj et regnskab der er i vente.
                Det er der eftersigende en del der har, hvilket som jeg hører det - også påvirker motivationen hos nogle af spillerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det hele er bestilt og går meget snart i gang. Så jeg kan ikke forestille mig, at det bliver aflyst pga. en nedrykning.
                  Udover de åbenlyse mindre entréindtægter, salg af spillere osv, så tror jeg at faldskærmsordningen gør, at vi næsten får 1:1 i TV-pengene fra i år. Så tænker heller ikke det påvirker bane-projektet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Tænker vi skal vinde alle tre. Jeg regner med at Vejle slår Hvidovre hjemme
                    og hvor længe er det lige siden OB har vundet 3 i streg? Plus den ene er en hjemmekamp...kommer ikke til at ske.

                    Comment


                      Se denne her: https://x.com/LeandinhoDK/status/1789226347664949623

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Udover de åbenlyse mindre entréindtægter, salg af spillere osv, så tror jeg at faldskærmsordningen gør, at vi næsten får 1:1 i TV-pengene fra i år. Så tænker heller ikke det påvirker bane-projektet.
                          Der er faldskærmspenge ja. Ca 10 mill +/- vil OB få den første sæson. Men mon ikke også at der skæres 10-15 mill i medarbejder budgettet(spillere og stab).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Det er der eftersigende en del der har, hvilket som jeg hører det - også påvirker motivationen hos nogle af spillerne.
                            Men de skal vel stadig købes fri… De kan jo ikke bare gå uden en transfer hvis de stadig er på kontrakt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Men de skal vel stadig købes fri… De kan jo ikke bare gå uden en transfer hvis de stadig er på kontrakt
                              altså det må vi da håbe...men kommer vel an på hvordan en sådan klausul er strikket sammen. Men har man hentet Sven K. for 5-6 mill kr og så skrevet i kontrakten at han kan smutte kvit og frit ved nedrykning - så bliver det da for alvor en dyr omgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                altså det må vi da håbe...men kommer vel an på hvordan en sådan klausul er strikket sammen. Men har man hentet Sven K. for 5-6 mill kr og så skrevet i kontrakten at han kan smutte kvit og frit ved nedrykning - så bliver det da for alvor en dyr omgang.
                                Jep, tænker straks Slots, Myhra, Gomez, Owusu, så løber det koldt ned ad ryggen.

                                Comment

                                Working...
                                X