Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

    Mihajlo og Bjørn var kun med i første del af træningen (Aske ligeså), så de ser stadig ikke ud til at stå helt skarpt...
    Ved nogen om der er noget med Aske eller om han måske er på skånekost efter han har været med ulandsholdet.

    trist ikke bare én af Mihajlo og BP er klar. Forhåbentlig holder Slots, Sauli og Yaya sig fri af skader i opstarten. Spændende om ham Yaya træder ind her i efteråret.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ved nogen om der er noget med Aske eller om han måske er på skånekost efter han har været med ulandsholdet.

      trist ikke bare én af Mihajlo og BP er klar. Forhåbentlig holder Slots, Sauli og Yaya sig fri af skader i opstarten. Spændende om ham Yaya træder ind her i efteråret.
      Han lignede en der havde lidt problemer og lavede øvelser med en fys. Vi håber han er klar om nogle dage

      Siger ikke han bliver det. Men han kunne godt blive vores Gomez eller Bubacar Sanneh. Rent kvalificeret gæt fra en mandagstræner

      Comment


        #78
        Jeg synes Yaya så noget upoleret ud når han kom under pres og kæmpede lidt med det. Tilgengæld slog han en fin bold ned i frimærket til kantspilleren og så virkede han til at være en ganske fin duelspiller. Selvfølgelig sagt med det forbehold at jeg kun har set ham i dag.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg synes Yaya så noget upoleret ud når han kom under pres og kæmpede lidt med det. Tilgengæld slog han en fin bold ned i frimærket til kantspilleren og så virkede han til at være en ganske fin duelspiller. Selvfølgelig sagt med det forbehold at jeg kun har set ham i dag.
          Han har klart noget at arbejde med. Men værktøjerne er der

          Og så er hans personlig en direkte modsætning af Minteh. Smilende, lyttende, ekstrovert og populær blandt de andre spillere

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han har klart noget at arbejde med. Men værktøjerne er der

            Og så er hans personlig en direkte modsætning af Minteh. Smilende, lyttende, ekstrovert og populær blandt de andre spillere
            Enig i det første. Det andet lyder betryggende.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Don D ser spændende ud - Dog i 11 mod 11 mod en lidt slatten Venstre side med MJ, Agon og Selven

              Sven ser igså spændende ud, havde flere gode situationer, han sparkede dog bolden meget tæt over hegnet i første spil 11 mod 11

              Owusu. Gode pasninger og god fart

              Sauli - dejligt med en som kan skælde Tongya ud på Italiensk

              Turay så faktisk også spændende ud, han havde dog lidt inde i 11 mod 11 en situation hvor han blev nødt til at gå ud.

              Selven - der var de lidt efter ham fordi han tit var fejlplaceret, men havde et godt drive med og uden bold


              Til sidst i træningen var der en lidt sjov situation, Tongya og MH stødte sammen, derefter råbte Alm til Tongya han skulle rejse sig op - og MH meldte tilbage at den var god nok.

              Men alt i alt en rigtig god træning, hvor man så flere af de nye spillere for første gang.

              Det er bare altid dejligt i Ådalen
              Jeg har slet ikke tænkt tanken at det må være fantastisk for Tongya at få en italiensktalende kollega. Jeg så også i den korte præsentationsvideo at de sad ved siden af hinanden. Uanset hans forløb om han bliver eller ej, er jeg glad for at han trods alt får en han kan snakke med :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                Jeg har slet ikke tænkt tanken at det må være fantastisk for Tongya at få en italiensktalende kollega. Jeg så også i den korte præsentationsvideo at de sad ved siden af hinanden. Uanset hans forløb om han bliver eller ej, er jeg glad for at han trods alt får en han kan snakke med :).
                Det gør det nok, men dengang han scorede sit supermål blev han efterfølgende interviewet på engelsk og der lignede han da en som godt forstod hvad der blev sagt. Han svarede også på et lidt gebrokkent, men dog forståelig engelsk, så mon ikke han godt kan komme igennem dagene.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                  Det gør det nok, men dengang han scorede sit supermål blev han efterfølgende interviewet på engelsk og der lignede han da en som godt forstod hvad der blev sagt. Han svarede også på et lidt gebrokkent, men dog forståelig engelsk, så mon ikke han godt kan komme igennem dagene.
                  Sikkert, men hvis man er lidt nede i en bølgedal grundet hjemve eller lign, tænker jeg det er fint nok at have nogen der kan tale ens eget sprog, så man ikke også skal tale et andet sprog :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Sikkert, men hvis man er lidt nede i en bølgedal grundet hjemve eller lign, tænker jeg det er fint nok at have nogen der kan tale ens eget sprog, så man ikke også skal tale et andet sprog :).
                    Var det ikke også efter de havde været på en bødekasse tur til Italien at han blev skiftet ind et par gange igen i slutningen af sæsonen.

                    Comment


                      #85
                      De nye trøjenumre i truppen

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nye-tr...eholdstruppen/

                      Comment


                        #86
                        Ingen Max Fenger - trøje ....
                        Vi skal bare vinde resten ....

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                          Ingen Max Fenger - trøje ....
                          Han er jo lejet ud og ingen har fået nummer 15 som jeg mener er hans. Så det sker først hvis han kommer tilbage 31/7 og ikke skal videre med det samme

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Undrer mig over ingen har fået nr. 3. Kunne være givet til en af de nye forsvarsspillere eller måske Aske eller Slotsager.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han er jo lejet ud og ingen har fået nummer 15 som jeg mener er hans. Så det sker først hvis han kommer tilbage 31/7 og ikke skal videre med det samme
                              Tak for svar - jeg troede hans "lejeperiode" slutte nu :-)
                              Vi skal bare vinde resten ....

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg

                                Tak for svar - jeg troede hans "lejeperiode" slutte nu :-)
                                Velbekomme. Nej den varer lige en måned endnu. Men de bruger ikke 5 mill SEK på en der der har scoret 1 mål som måske endda var selvmål..

                                Så det bliver nok endnu en udlejning

                                Comment

                                Working...
                                X