Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kampen mod Vejle bliver nok helt anderledes end mod Hvidovre, hvor der var masser plads alle andre steder end i fase 1.

    Mod Vejle kan vi spille bolden rundt i evigheder i fase 1, men vil ikke kunne sætte vores hurtige folk i scene. Så vores mellemrumspillere skal vise sig.

    Jeg tror vores 6’ere og Rami bliver afgørende… Og så selvfølgelig generelle evner på bolden og vores intensitet - vi skal ikke falde og give dem plads til at generere offensive dødbolde, der ser vi ikke gode ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Kampen mod Vejle bliver nok helt anderledes end mod Hvidovre, hvor der var masser plads alle andre steder end i fase 1.

      Mod Vejle kan vi spille bolden rundt i evigheder i fase 1, men vil ikke kunne sætte vores hurtige folk i scene. Så vores mellemrumspillere skal vise sig.

      Jeg tror vores 6’ere og Rami bliver afgørende… Og så selvfølgelig generelle evner på bolden og vores intensitet - vi skal ikke falde og give dem plads til at generere offensive dødbolde, der ser vi ikke gode ud.
      Helt enig. Vores midtbane bliver rigtig vigtig (igen). Og så skal vi passe på deres spanske forsvarsspiller - han er giftig på hjørne og indlæg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
        Helt enig. Vores midtbane bliver rigtig vigtig (igen). Og så skal vi passe på deres spanske forsvarsspiller - han er giftig på hjørne og indlæg
        Albentosa har, som jeg ser det, ikke det niveau han havde for 2 sæsoner siden. Han er blevet langsommere og rager en masse kort til sig. Han har dog stadig fysik og en masse trick i ærmet - så vi skal såvidt muligt have spillet ned på deres halvdel. At de bruger Juwara siger i min verden mere om deres manglende alternativer end at Alm tog fejl - han har ikke overbevist mig om sit niveau endnu.

        Comment


          Jeg læste tirsdagsanalysen og er spændt på ud fra træning om vi igen forsøger at spille en venstrebenet venstreback, så vi kan skabe mere plads til Charly.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            Jeg læste tirsdagsanalysen og er spændt på ud fra træning om vi igen forsøger at spille en venstrebenet venstreback, så vi kan skabe mere plads til Charly.
            Det er jeg også. Jeg synes også Dahlslykkes pointe med, at Mickelson ganske vist har stabiliseret forsvaret, men at det samtidig har gjort Charly beytydeligt dårligere med en højrebenet og offensivt ret forsigtig venstreback, er ganske interessant.

            Apropos venstrebacks, så er Aske udtaget til u21-landsholdet igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Kampen mod Vejle bliver nok helt anderledes end mod Hvidovre, hvor der var masser plads alle andre steder end i fase 1.

              Mod Vejle kan vi spille bolden rundt i evigheder i fase 1, men vil ikke kunne sætte vores hurtige folk i scene. Så vores mellemrumspillere skal vise sig.

              Jeg tror vores 6’ere og Rami bliver afgørende… Og så selvfølgelig generelle evner på bolden og vores intensitet - vi skal ikke falde og give dem plads til at generere offensive dødbolde, der ser vi ikke gode ud.
              Helt enig i den analyse - og det har jo været OBs achilleshæl i årevis - at lukke et dybtstående hold op....

              Comment


                Kadrii snupper rundens mål for anden gang i sæsonen: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rundens-sl-mal

                Jeg synes vi skal gøre det til en vane at sørge for at Kadrii vinder rundens mål hver gang han scorer :-D

                Se om vi kan nå 10 gange rundens mål til Kadrii.

                Comment


                  Ved ikke hvor jeg skal skrive, men jeg mangler en enkelt billet til på fredag. Jeg har sæsonkort, men skal gerne invitere en mere mulig sæsonkortholder med
                  Nogle som har en enkelt fribillet til fredag som ikke skal bruge den alligevel ??

                  Comment


                    Lyngby henter Marc Muniesa :-D så mangler de bare at præsentere Gylfi.

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...celona-spiller

                    Comment


                      Fuldstændig latterligt

                      Så skal Slotsager koste 75 mill incl bonusser hvis han skal sælges

                      Comment


                        Det er godt solgt. Jeg ville have skudt han til at være en 40-45 mill værd. Det må være fordi det er sent i vinduet.

                        Comment


                          Vi har snakket lidt med Charly Horneman om den kommende kamp mod Vejle, hvor han selv ligner en, der glider ud af startopstillingen.

                          Horneman om Vejle: Selvfølgelig en kamp vi skal vinde - OBstruktion

                          Comment


                            Kadrii med månedens mål for August: https://superliga.dk/nyheder/maneden...s-mal-i-august

                            Planen med at få Bashkim til at vinde samtlige afstemninger skrider fint frem :-D

                            ​​​​​​

                            Comment


                              Handlen med Helander, kampen mod Hvidovre og vinduet i øvrigt, gør jeg tænker det er det mest spændende OB hold vi har haft siden de glade sølvdage.

                              Det kan godt være det ikke bliver til noget, men hvor har truppen indtil dette punkt været leverpostej....på gammelt rugbrød....uden tilbehør.

                              Hvis jeg ikke allerede havde ét ville jeg købe sæsonkort blot for at se Al Hajj boldomgang!
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                                Handlen med Helander, kampen mod Hvidovre og vinduet i øvrigt, gør jeg tænker det er det mest spændende OB hold vi har haft siden de glade sølvdage.

                                Det kan godt være det ikke bliver til noget, men hvor har truppen indtil dette punkt været leverpostej....på gammelt rugbrød....uden tilbehør.

                                Hvis jeg ikke allerede havde ét ville jeg købe sæsonkort blot for at se Al Hajj boldomgang!
                                Vi havde også et okay hold det ene år under Michelsen hvor vi endte nummer 5. Men ja, ellers er jeg helt enig. Det er mere spændende nu, især pga. alle talenterne

                                Comment

                                Working...
                                X