Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Hvis du har læst med i tråden, står der flere steder, at pilen ikke peger på hverken BW eller Mouritzen, men på ambitionsniveauet hos dem, der vurderer, hvad vi kan og må handle for.
    Men fair - hvis du tænker: "Det er sgu top-6 ambitiøst, det der", så lever vi jo i et frit land, hvor du har helt ret til at synes det.

    Jeg synes, det er slattent og middelmådigt med tanke på alle de penge, der er solgt for.
    Thjaaaa....det er det bestemt, hvis han får en Mucolli-kontrakt

    Comment


      Man kan mene meget om BW - men kedeligt er det sgu ikke !!
      Jeg er meget spændt på hvor vi står når transfervinduet slutter - sidder BW med et par trumfer i baghånden til sidst i vinduet ?
      Eller er det mere Niels Thorborgs muldvarp/nærighed der bestemmer retningen og ødelægger mulighederne ??
      Vi ved først mere efter næste afsnit af serien…..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
        Man kan mene meget om BW - men kedeligt er det sgu ikke !!
        Jeg er meget spændt på hvor vi står når transfervinduet slutter - sidder BW med et par trumfer i baghånden til sidst i vinduet ?
        Eller er det mere Niels Thorborgs muldvarp/nærighed der bestemmer retningen og ødelægger mulighederne ??
        Vi ved først mere efter næste afsnit af serien…..
        Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at BW ved hvordan poker spilles... den største frygt er om NT giver ham de stakes der kræves for at score "jackpot" !

        Comment


          Ikke overraskende med Mustafic, men så kan vi da begynde at spekulere i centrale midtbanespillere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

            Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

            Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

            Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?
            Jeg troede sgu primært, at udlejning af spillere handlede om typisk de yngre, som skal have spilletid for at udvikle sig - altså en rugekasse.

            Men udlejning af Mustafic og Ivancevic - det virker lidt mystisk i deres alder, synes jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

              Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

              Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

              Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?
              Med længder!! Ser BP som den klart ringeste CB i truppen.

              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Thjaaaa....det er det bestemt, hvis han får en Mucolli-kontrakt
                I følge bold.dk får Mouritsen tre år:
                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...epnsypGHkbTxks
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  I følge bold.dk får Mouritsen tre år:
                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...epnsypGHkbTxks
                  Det er godt nok blevet Bjørns “go to” længde efterhånden. Vel kun DD der fik en anden længde ud af de sidste 10-15 kontrakter der er indgået

                  Comment


                    Jeg synes, der mangler lidt nuancer i reaktionen på Mouritzen.

                    Vi ved reelt ikke hvilken kabale, han indgår i ift. andre indkøb. Hvis BW fx har en pose penge på 20 mio. kr. til nye spillere, hvor meget skal så prioriteres på en ny back?

                    Måske man går efter en billig og solid løsning på VB for at støtte og udfordre Adelgaard, eftersom man stadig har tro på ham. For i stedet at prioritere flere midler til nogle andre huller på holdet, som man må have vurderet vigtigere at smide større summer efter.

                    Det må simpelthen være kalkylen man har lavet (medmindre der vitterligt intet af betydning er afsat til nye spillere).

                    Om det så lykkedes at hente de ønskede profiler, vil tiden vise. OB og BW kan se dumme ud, hvis det ikke lykkedes og man i stedet ender med
                    en masse nødløsninger. Og med rette.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                      Jeg synes, der mangler lidt nuancer i reaktionen på Mouritzen.

                      Vi ved reelt ikke hvilken kabale, han indgår i ift. andre indkøb. Hvis BW fx har en pose penge på 20 mio. kr. til nye spillere, hvor meget skal så prioriteres på en ny back?

                      Måske man går efter en billig og solid løsning på VB for at støtte og udfordre Adelgaard, eftersom man stadig har tro på ham. For i stedet at prioritere flere midler til nogle andre huller på holdet, som man må have vurderet vigtigere at smide større summer efter.

                      Det må simpelthen være kalkylen man har lavet (medmindre der vitterligt intet af betydning er afsat til nye spillere).

                      Om det så lykkedes at hente de ønskede profiler, vil tiden vise. OB og BW kan se dumme ud, hvis det ikke lykkedes og man i stedet ender med
                      en masse nødløsninger. Og med rette.
                      Men BW har selv sagt at der er offensive spillere nok, det sagde han til SFÅ igår..

                      Så hvor skal de smide de 20 millioner henne? HB og Målmand kommer ikke til at ske, CB og CM er de mest sandsynlige, men det tror jeg ikke på.

                      Så den nuance køber jeg ikke.
                      Jeg havde regnet med en bedre løsning end dem som snart bliver præsenteret, men jeg har det også sådan at dem som skriver under med klubben, skal have den bedst mulige støtte fra start, så jeg hilser ham velkommen, og håber han gør mig i choktilstand.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                        Jeg synes, der mangler lidt nuancer i reaktionen på Mouritzen.

                        Vi ved reelt ikke hvilken kabale, han indgår i ift. andre indkøb. Hvis BW fx har en pose penge på 20 mio. kr. til nye spillere, hvor meget skal så prioriteres på en ny back?

                        Måske man går efter en billig og solid løsning på VB for at støtte og udfordre Adelgaard, eftersom man stadig har tro på ham. For i stedet at prioritere flere midler til nogle andre huller på holdet, som man må have vurderet vigtigere at smide større summer efter.

                        Det må simpelthen være kalkylen man har lavet (medmindre der vitterligt intet af betydning er afsat til nye spillere).

                        Om det så lykkedes at hente de ønskede profiler, vil tiden vise. OB og BW kan se dumme ud, hvis det ikke lykkedes og man i stedet ender med
                        en masse nødløsninger. Og med rette.
                        Jeg er enig, men jeg tror nu alle har håbet på et par indkøb med WOW-effekt, men ingen snakker jo om at der er uambitiøst af SIF at hente spillere fra bl.a. Hvidovre og andre lavere rangerede klubber. Jeg har stadig fuld tillid til at BW ved hvad han gør, og mon ikke han får lov at svare på et spørgsmål om vores nye NM når der SFÅ-special engang .. eller måske i et andet medie

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                          Jeg synes, der mangler lidt nuancer i reaktionen på Mouritzen.

                          Vi ved reelt ikke hvilken kabale, han indgår i ift. andre indkøb. Hvis BW fx har en pose penge på 20 mio. kr. til nye spillere, hvor meget skal så prioriteres på en ny back?

                          Måske man går efter en billig og solid løsning på VB for at støtte og udfordre Adelgaard, eftersom man stadig har tro på ham. For i stedet at prioritere flere midler til nogle andre huller på holdet, som man må have vurderet vigtigere at smide større summer efter.

                          Det må simpelthen være kalkylen man har lavet (medmindre der vitterligt intet af betydning er afsat til nye spillere).

                          Om det så lykkedes at hente de ønskede profiler, vil tiden vise. OB og BW kan se dumme ud, hvis det ikke lykkedes og man i stedet ender med
                          en masse nødløsninger. Og med rette.
                          Det er ja godt muligt. Men det er bare skandaløst at vi skal handle sådan hvor indtægter ligger på den gode side af 80 millioner.
                          Vi sparede os til middelmådig elendighed og måtte gå på kompromis med spiller som "var ikke god nok" mens der manglende penge. Nu gør vi det når pungen er fyldt???
                          Jeg kan godt forstå der med Mouritsen hvis man generelt bygger på Aske og vil ikke sætte ham helt bagud med at hente en profil som vb. Men det ville betyde at holdet er stærkt nok også at "bære en Aske som oplever en bølgedal". Og det ser ikke. Det er for tyndt: hvis Rami, Köhler elker Manneh får karantæne eller bliver skadet så kan vi ikke kompensere det. Og med det system vi spiller skal 6ere være altid i topform ellers går det hurtigt galt.
                          Last edited by andlox; 17-08-2023, 15:59.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det var en overraskelse.

                            Jeg synes, vi har en sært opsat trup. Vi har én VB, der knap har niveau, i hele truppen. To 6ere med niveau - men også med udfald og klare svagheder.Ingen venstrebenet kant med niveau.

                            Den engelske fyr kan sagtens være en fin handel isoleret set, men har vi virkeligt brug for flere offensive udviklingsspillere?

                            Der er massivt brug for en dag-1-profil på den højrekant og en 6er mindst (!)på niveau med de nuværende.

                            De kan nå at komme endnu, men jeg forstår ikke vores fokus og trupsammensætning.

                            Vores nye spiller skal selvfølgelig have en chance. Lad os håbe på en frisk start for ham.

                            Godt nok det vilde vesten med de spillere BW henter.
                            Jeg har det fint nok med at vi henter udviklingsspillere, og spillere som skal “genstartes” men hvor er den stamme som skal være rygraden i truppen. De spillere som har både kvalitet og stabilitet til at kunne bære de øvrige igennem sløje perioder, både i løbet af kampene, og gennem sæsonen.
                            Jeg savner savner en klar og tydelig top 6 spiller i hver kæde.
                            Last edited by Magge; 17-08-2023, 16:57.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jfr. Lasse Vøge har OB forhørt sig på ham her (tror jeg(navn)) https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/429929
                              skulle være eftertragtet af andre klubber i andre ligaer ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det er ja godt muligt. Men det er bare skandaløst at vi skal handle sådan hvor indtægter ligger på den gode side af 80 millioner.
                                Vi sparede os til middelmådig elendighed og måtte gå på kompromis med spiller som "var ikke god nok" mens der manglende penge. Nu gør vi det når pungen er fyldt???
                                Det er 100 mill i 2023 når man indregner penge fra FIFA og OCs salg.. Men meget enig

                                Comment

                                Working...
                                X