Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hvad er det for en klausul?
    Det eneste jeg har hørt er at OB ikke modtager 100% af en transfersum(minus de sædvanlige uddannelses %`er).
    Og når man er kommet transferfrit henleder det mig til at tro at agenten og/eller Sabbi modtager noget.

    Comment


      Så vidt jeg har forstået det så er det procenter af en transfersum der går til Sabbi ved et salg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Så vidt jeg har forstået det så er det procenter af en transfersum der går til Sabbi ved et salg.
        Tænker det har været en aftale der er indgået for at OB så slap for en stor sign on i nogle år hvor pengene ikke var store

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tænker det har været en aftale der er indgået for at OB så slap for en stor sign on i nogle år hvor pengene ikke var store
          Det giver (desværre) rigtig god mening.

          Comment


            Alaa Grahm: https://youtu.be/ieSd90R_vZA

            Ser lige på det foreliggende spændende ud. Fint at tage sådan en spiller ind på en lejeaftale så kan man altid gøre det permanent hvis det er noget og så har vi dog noget at kunne spille hvis det går helt i kage med skader i forsvaret.

            Comment


              Sabbi får, hvis jeg husker det jeg har hørt rigtigt, op mod 25% selv af en eventuel transfersum. Dette blev forhandlet ind i kontrakten da vi hapsede ham i Hobro.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Sabbi får, hvis jeg husker det jeg har hørt rigtigt, op mod 25% selv af en eventuel transfersum. Dette blev forhandlet ind i kontrakten da vi hapsede ham i Hobro.
                Så lad ham gå gratis til en tyrkisk klub... ingen penge nu og sandsynligvis heller ikke senere (med deres ry)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Sabbi får, hvis jeg husker det jeg har hørt rigtigt, op mod 25% selv af en eventuel transfersum. Dette blev forhandlet ind i kontrakten da vi hapsede ham i Hobro.
                  Så forstår jeg godt hvis han fokuserer på transfersummen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Alaa Grahm: https://youtu.be/ieSd90R_vZA

                    Ser lige på det foreliggende spændende ud. Fint at tage sådan en spiller ind på en lejeaftale så kan man altid gøre det permanent hvis det er noget og så har vi dog noget at kunne spille hvis det går helt i kage med skader i forsvaret.
                    tja syntes jo langt fra det er der vi har de største mangler...men der kan jo pludseligt lande et bud på slotsager, eller BP eller Ivan fortsætter med at være skadesplaget - så fint nok at være på forkant.


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      tja syntes jo langt fra det er der vi har de største mangler...men der kan jo pludseligt lande et bud på slotsager, eller BP eller Ivan fortsætter med at være skadesplaget - så fint nok at være på forkant.

                      Jeg føler sku vi mangler i forsvaret, VB, en til at presse Kohler og Manneh, måske en 10’er der også kan spille kant

                      Vi bliver nødt til at dække ind for at Ivan og BP kan gå i stykker når banerne bliver dårlige, så er det simpelthen for lidt.

                      Husk på at sidste år havde vi altså 6 kunne spille i midterforsvaret, og alle kom i spil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Alaa Grahm: https://youtu.be/ieSd90R_vZA

                        Ser lige på det foreliggende spændende ud. Fint at tage sådan en spiller ind på en lejeaftale så kan man altid gøre det permanent hvis det er noget og så har vi dog noget at kunne spille hvis det går helt i kage med skader i forsvaret.
                        Ja, han ser spændende ud, men vil næsten kræve noget afgang. Håber vi beholder Slots lidt endnu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Ja, han ser spændende ud, men vil næsten kræve noget afgang. Håber vi beholder Slots lidt endnu.
                          Jeg håber også vi holder på Slots. Men jeg kan nu godt lide de har lejeaftaler, så kan vi om et halvt år overveje om det er noget vi har fat i eller om det ikke er det værd. Mindre risiko for at brænde nallerne og vi får mulighed or at se spilleren an.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Jeg føler sku vi mangler i forsvaret, VB, en til at presse Kohler og Manneh, måske en 10’er der også kan spille kant

                            Vi bliver nødt til at dække ind for at Ivan og BP kan gå i stykker når banerne bliver dårlige, så er det simpelthen for lidt.

                            Husk på at sidste år havde vi altså 6 kunne spille i midterforsvaret, og alle kom i spil.
                            Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi henter en centerback mere i dette vindue uden der sker et salg/udlejning… Og en VB sker ikke mm Grubbe lejes ud eller Michelson sælges.
                            Men en 6/8`er type på niveau med Sven ville være fantastisk og en afløser for Sabbi/Mucolli der kan spille 10`er og kant må også gerne ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi henter en centerback mere i dette vindue uden der sker et salg/udlejning… Og en VB sker ikke mm Grubbe lejes ud eller Michelson sælges.
                              Men en 6/8`er type på niveau med Sven ville være fantastisk og en afløser for Sabbi/Mucolli der kan spille 10`er og kant må også gerne ske
                              Vi må se, jeg er bare ikke tryg når vi når til November og december, når vi skal skiftes mellem kunst og alm græs, og så havde Ivan og BP, som før har haft problemer med det.


                              Vi er enige om at en HB skal forlade klubben for en VB, hvis det skal ske.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mener at jojo har meldt nogle rygter ind omkring ham
                                Korrekt , og at en skriver der ikke er kontakt til RF er ikke sandt. Lad os se hvad der sker..... ja han er på hold i FCK, og gør det fint.

                                Comment

                                Working...
                                X