Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg tror Sauli, er hentet som en direkte erstatning for Slotsager, når han smutter
    Hmm. Could be. Jeg har ikke set ham træne, men lytter til dem, der ofte gør. Og de er ikke imponerede.

    Comment


      RMN sagde engang "Det handler ikke nødvendigvis om de bedste spillere, det handler om hvordan vi forstærker holdet bedst muligt"

      Jesper Hansen sagde engang "Vi hentede spillere vi vidste ikke var gode nok"

      Det her må være en spiller i sidste kategori!

      Det er en falliterklæring, at vi ikke henter seriøs konkurrence til VBen, der kan styrke holdets konkurrenceevne og presse talentet. Aske skal på der nærmeste bare holde sig oprejst, så er pladsen sikret.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Hvis man henter moutirzen, er det fordi man mener han kan presse Aske om spilletid. Ikke for at sige til Aske, at han bare skal møde op for at spille.
        som nævnt i et tidligere indlæg, så kender jeg ikke Mouritzens niveau, men mener ikke man kan stejle blot fordi han spiller i 1. division.

        Jeg er rigtig træt af at vores talenter ikke spiller, og ender med at skifte væk, fordi de ikke har spillet nok, i den tid de skulle udvikle sig.
        Nu får Aske chancen. Hvis han ellers er god nok til at holde mouritzen bag sig.

        At der er noget galt i øverste del af hierarkiet i OB er vi helt enige om.
        Sparepolitikken man kører er håbløs, men det er ikke denne handel der vælter det for mig. Det er mere at der ikke en penge til de 7-8 foregående, hvor profiler til vores start-11 skal hentes.
        Syntes jo netop at OB viser talenter at de får spilletid hvis de er gode nok. Og hvis de ikke er gode nok lige nu spiller de ikke. Det har da været mega hårdt for spillere som Frø og Charly fx som begge har siddet på bænken i starten af deres OB tid. Men de har kæmpet sig tilbage selvom de havde stor konkurrence og er blevet nogle gode cases.. Og der var det store profiler de skulle lære af og kæmpe med

        Hvorfor er det at Askes case er anderledes??

        Men ellers enig. Isoleret set er det ikke denne handel der vælter læsset for mig hellere. Det er nok nærmere en kulmination af at tjene så mange penge som vi har gjort uden det ligner man har lyst til at bruge nogen.
        Jeg tror heller ikke vi har givet meget for ham Tyler. Max 2-3 mill kroner. Og vel 300.000-400.000 for vores nye ven.

        Det er rundt regnet lidt under 10% af hvad vi har haft af indtægter indtil videre…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

          Hmm. Could be. Jeg har ikke set ham træne, men lytter til dem, der ofte gør. Og de er ikke imponerede.
          Det er rigtigt, men man kan vel først konkludere noget, når han spiller regelmæssigt. Samme situation med Aske som heller ikke vil udvikle sig på bænken (håber du forstår, hvad jeg mener... med Sauli er det nok mere tilpasse sig end udvikle sig)

          Comment


            Ift. Mouritzen må vi finde trøst i, at Chris Sørensen også var omkring 27 år, da han skiftede til OB fra Vejle, som var bundhold i 1. Division på det tidspunkt. Det gik trods alt over al forventning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              RMN sagde engang "Det handler ikke nødvendigvis om de bedste spillere, det handler om hvordan vi forstærker holdet bedst muligt"

              Jesper Hansen sagde engang "Vi hentede spillere vi vidste ikke var gode nok"

              Det her må være en spiller i sidste kategori!

              Det er en falliterklæring, at vi ikke henter seriøs konkurrence til VBen, der kan styrke holdets konkurrenceevne og presse talentet. Aske skal på der nærmeste bare holde sig oprejst, så er pladsen sikret.
              Præcis - og alternativet er, at man spiller med erstatningen i nogle kampe - for at give Aske pause, sende et signal eller whatever - og så bevidst spiller med en VB, der egentlig ikke er god nok til at være med til at indfri vores ambitioner. Det er da håbløst.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                Hmm. Could be. Jeg har ikke set ham træne, men lytter til dem, der ofte gør. Og de er ikke imponerede.
                Han har ihverfald ikke imponeret mig på nogen måde i de træninger jeg har set. Har ham som 4. Valg når Ivan er helt klar.
                Men en flink fyr

                Tror nu mere på at de håber Yaya er Slotsagers afløser

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Det er rigtigt, men man kan vel først konkludere noget, når han spiller regelmæssigt. Samme situation med Aske som heller ikke vil udvikle sig på bænken (håber du forstår, hvad jeg mener... med Sauli er det nok mere tilpasse sig end udvikle sig)
                  Forstår pointen. Men ham kommer fra fast spilletid i serie B og er 29 år. Hvis han virkelig var så skrap, så tænker jeg da, han var gledet ind i startopstillingen. Og så er han jo finne - tilpasningen går nok lidt hurtigere, end med en ung gut fra Gambia (hvis du forstår, hvad jeg mener ).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Forstår pointen. Men ham kommer fra fast spilletid i serie B og er 29 år. Hvis han virkelig var så skrap, så tænker jeg da, han var gledet ind i startopstillingen. Og så er han jo finne - tilpasningen går nok lidt hurtigere, end med en ung gut fra Gambia (hvis du forstår, hvad jeg mener ).
                    Hahaha... det forstår jeg Tænkte mere tilpasning til spillestilen, som vel bedst fås ved spilletid/kampe, ikke træning, der stoppes konstant og hvor presset ikke er det samme. Han er jo kun blevet smidt ind sidst i kampene, hvor vi er presset totalt i bund og ligner hunde i et spil kegler !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Syntes jo netop at OB viser talenter at de får spilletid hvis de er gode nok. Og hvis de ikke er gode nok lige nu spiller de ikke. Det har da været mega hårdt for spillere som Frø og Charly fx som begge har siddet på bænken i starten af deres OB tid. Men de har kæmpet sig tilbage selvom de havde stor konkurrence og er blevet nogle gode cases.. Og der var det store profiler de skulle lære af og kæmpe med

                      Hvorfor er det at Askes case er anderledes??

                      Men ellers enig. Isoleret set er det ikke denne handel der vælter læsset for mig hellere. Det er nok nærmere en kulmination af at tjene så mange penge som vi har gjort uden det ligner man har lyst til at bruge nogen.
                      Jeg tror heller ikke vi har givet meget for ham Tyler. Max 2-3 mill kroner. Og vel 300.000-400.000 for vores nye ven.

                      Det er rundt regnet lidt under 10% af hvad vi har haft af indtægter indtil videre…
                      Aske er anderledes i min bog fordi han allerede har vist at han godt kan være med på det her niveau, Charly har været lidt mere op og ned i sin første sæson. Hvor Aske efter han kommer ind i Brøndby ikke rigtigt ser sig tilbage, så får han et dyk nu og det skal vi som klub blive bedre til at få spillerne igennem, så der ikke går Breum i den og det er lige at få knækket koden til hvordan vi gør det bedst.

                      Jeg er enig i det andet du skriver og jeg kan heller ikke se at vi skulle have givet mere end 3 mill for Tyler og den springer mere i øjnene, fordi det er altså erstatningen for holdets løntunge profil.

                      Så jeg melder mig nok også på det hold der efterspørger noget klarhed i forhold til planen med de penge vi har fået ind, hvad er planen med dem?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Hahaha... det forstår jeg Tænkte mere tilpasning til spillestilen, som vel bedst fås ved spilletid/kampe, ikke træning, der stoppes konstant og hvor presset ikke er det samme. Han er jo kun blevet smidt ind sidst i kampene, hvor vi er presset totalt i bund og ligner hunde i et spil kegler !
                        Det kan jeg selvfølgelig ikke være uenig med dig i - og hvor er det egentlig urimelige odds, når man lige tænker over det. Det er sgu svært at shine, når man har den rolle...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Aske er anderledes i min bog fordi han allerede har vist at han godt kan være med på det her niveau, Charly har været lidt mere op og ned i sin første sæson. Hvor Aske efter han kommer ind i Brøndby ikke rigtigt ser sig tilbage, så får han et dyk nu og det skal vi som klub blive bedre til at få spillerne igennem, så der ikke går Breum i den og det er lige at få knækket koden til hvordan vi gør det bedst.

                          Jeg er enig i det andet du skriver og jeg kan heller ikke se at vi skulle have givet mere end 3 mill for Tyler og den springer mere i øjnene, fordi det er altså erstatningen for holdets løntunge profil.

                          Så jeg melder mig nok også på det hold der efterspørger noget klarhed i forhold til planen med de penge vi har fået ind, hvad er planen med dem?
                          Syntes du at Charly har været mere op og ned i sin første første end Aske??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Syntes du at Charly har været mere op og ned i sin første første end Aske??
                            Det kommer vel an på om man ser Charlys første sæson som den nuværende eller sidste…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Syntes du at Charly har været mere op og ned i sin første første end Aske??
                              Jeg synes jo stadig, Charly har et lavt bundniveau - senest eksemplificeret mod Viborg, hvor intet lykkedes. Men hvem presses han af - Markus Jensen? I så fald er status på venstrekanten den samme som venstre back...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Jeg synes jo stadig, Charly har et lavt bundniveau - senest eksemplificeret mod Viborg, hvor intet lykkedes. Men hvem presses han af - Markus Jensen? I så fald er status på venstrekanten den samme som venstre back...
                                Spændende om Tyler kan presse ham

                                Comment

                                Working...
                                X