Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det tror jeg netop du får her - seriøs og ligeværdig konkurrence. Aske vil formodentlig stadig være førstevalget hvis han kan evne at rydde ud i de fejl der blevet begået hurtigst muligt. Jeg kender ikke vores nye NM, men 85 kampe for Helsingør (mener jeg) er dog noget at have i rygsækken, så en mere moden spiller forventer jeg der sikkert ikke er så emotionel som Aske er i spillet.
    Det tror jeg godt nok ikke... Eller lad mig sige det sådan, hvis det er tilfældet at dette er seriøs og ligeværdig konkurrence for Adel, så må jeg helt kort bare konstatere, at Adel ikke er god nok til OB.
    ​​​​​​
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Hvordan vil folk gætte på OB præsentere Mouritsen imorgen?

      Hvis han var til lægetjek hertil eftermiddag, og skrev under - har kommunikationsafdelingen haft massere af tid til at forbedrede noget fuldstændig ligegyldigt på en VB.
      Jeg er ikke så negativ ifht vores nye venstre back.
      Last edited by OleKBH; 17-08-2023, 20:35.

      Comment


        Bliver spændende at se hvad Viborg gør med 57,5 mill på lommen efter 2 store salg. Går de helt amok her til sidst eller gemmer de dem også under hovedpuden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bliver spændende at se hvad Viborg gør med 57,5 mill på lommen efter 2 store salg. Går de helt amok her til sidst eller gemmer de dem også under hovedpuden
          Tænker ikke de går helt amok
          siden 1887

          Comment


            Det forlyder, at Barett skifter til BK Häcken.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tror sgu kodeordet står i denne artikel…. Han kan også spille midtforsvarer….

              https://fyens.dk/ob/venstre-back-bli...formiddag-i-ob

              Så kan man jo lige spare en lønning på Ivan. De er satme smarte i Ådalen
              Jeg gad vide, hvem der er kommet med den påstand om, at også kan spille midterforsvarer., for det ved gud han IKKE kan. Svarer til at sige, at Mickelson eller Owusu kan spille midterforsvarer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg gad vide, hvem der er kommet med den påstand om, at også kan spille midterforsvarer., for det ved gud han IKKE kan. Svarer til at sige, at Mickelson eller Owusu kan spille midterforsvarer.
                Mon ikke han er en ŽŽpolyvalentŽŽ spiller ligesom Bjørn Paulsen og Skjelvik

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg gad vide, hvem der er kommet med den påstand om, at også kan spille midterforsvarer., for det ved gud han IKKE kan. Svarer til at sige, at Mickelson eller Owusu kan spille midterforsvarer.
                  Det må vi jo se i præsentations materialet i morgen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                    Det forlyder, at Barett skifter til BK Häcken.
                    Godt for ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg gad vide, hvem der er kommet med den påstand om, at også kan spille midterforsvarer., for det ved gud han IKKE kan. Svarer til at sige, at Mickelson eller Owusu kan spille midterforsvarer.
                      Det er vel positivt eftersom det er en venstre back vi skal bruge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jeg gad vide, hvem der er kommet med den påstand om, at også kan spille midterforsvarer., for det ved gud han IKKE kan. Svarer til at sige, at Mickelson eller Owusu kan spille midterforsvarer.
                        Ifølge transfermarket har han spillet 15 kampe i sin karriere som midterforsvarer, det er næsten 4 gange så mange kampe som Owusu med 4 kampe og 15 gange så mange som Mickelson med 1 kamp som midterforsvarer. Jeg kan dog ikke udtale mig om kvaliteten af de kampe, da jeg ikke kender ham. Men tænker også at han er bedst som venstre back, med 8 mål og 22 assists i 155 kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                          Ifølge transfermarket har han spillet 15 kampe i sin karriere som midterforsvarer, det er næsten 4 gange så mange kampe som Owusu med 4 kampe og 15 gange så mange som Mickelson med 1 kamp som midterforsvarer. Jeg kan dog ikke udtale mig om kvaliteten af de kampe, da jeg ikke kender ham. Men tænker også at han er bedst som venstre back, med 8 mål og 22 assists i 155 kampe.
                          Vi må jo se om man præsenterer ham som en Skjelvik type der også kan vikariere centralt..

                          For så er der lagt i kakkelovnen til en sæson med 3 centerbacks og NM som 4.valg. Så sælger/udlejer man Ivan uden at erstatte ham

                          Comment


                            Bare Mou er en bedre vikar end Skjelvik, så er jeg tilfreds.
                            Men der skal selvfølgelig heller ikke særlig meget til at være bedre…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi må jo se om man præsenterer ham som en Skjelvik type der også kan vikariere centralt..

                              For så er der lagt i kakkelovnen til en sæson med 3 centerbacks og NM som 4.valg. Så sælger/udlejer man Ivan uden at erstatte ham
                              Selv om han nok er billig i drift, håber jeg ikke, at du mener, at han også får tre kontrakter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Selv om han nok er billig i drift, håber jeg ikke, at du mener, at han også får tre kontrakter
                                Nok mere at han kan bruges på 2 pladser så de kan spare en lønning i det centrale forsvar og ikke skal have en af dem uden for truppen konstant

                                Comment

                                Working...
                                X