Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nævnte FmprOB ikke at han havde hørt han selv have forhørt sig til OB, men fået nej?
Om tingene har ændret sig ved jeg ikke. Både fra hans og OBs side.
Men han spiller pt fast i Belgien og har 2 år tilbage. Så der skal også en pæn transfersum til hvis det er. Tænker jeg ikke OB har lyst til
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg ved ikke lige hvordan det går med ham i Belgien men ellers er der jo altid ham har til VB'en.
https://www.transfermarkt.de/jacob-b...spieler/185164
Problemet er mere at vi skal spille med tre fra akademiet og der virker Slots, Aske og Charly trods alt som de bedste bud so far.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMinteh 60 mill
Sabbi 15 mill
Frøkjær 10 mill
Breum 2 mill
King 1 mill
88 mill ind i transfers. Plus FIFA og OC videresalg.. Så har det sgu været en meget god sommer for OSE
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Med Jebali salget så nærmer vi os de 100 mill for året. Det er fuldstændigt vanvittigt i OB regi.
Men vi kommer heller ikke udenom at det godt kan mærkes sportsligt. At miste Jebali,Frø,Sabbi,Tverskov og Minteh inden for 6-7 måneder ville være svært for næsten alle hold
Vanvittigt hvis man ikke drejer kraftigt på håndtaget og køber et par profiler fri et sted. Men det lyder desværre ikke til at OB er interesseret i at bruge penge hvilket lyder sindssygt når man snakker om de store ambitioner man har
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er fuldstændig uhørt for en klub som OB.
Men vi kommer heller ikke udenom at det godt kan mærkes sportsligt. At miste Jebali,Frø,Sabbi,Tverskov og Minteh inden for 6-7 måneder ville være svært for næsten alle hold
Vanvittigt hvis man ikke drejer kraftigt på håndtaget og køber et par profiler fri et sted. Men det lyder desværre ikke til at OB er interesseret i at bruge penge hvilket lyder sindssygt når man snakker om de store ambitioner man har
Det, der kan undre mig, er at vi faktisk har hentet en stor kapacitet i BW, og så udnytter man det ikke rigtigt.
Nuværende transferstrategi har givet os en langt svagere trup end sidste sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er fuldstændig uhørt for en klub som OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er nemt at snakke :).
Det, der kan undre mig, er at vi faktisk har hentet en stor kapacitet i BW, og så udnytter man det ikke rigtigt.
Nuværende transferstrategi har givet os en langt svagere trup end sidste sæson
Efter Sabbis farvel syntes jeg at både den samlede trup og start 11 er svagt svækket. Og det er vel ikke super godt når man blev 8`er sidste år
Comment
-
Jeg er næsten sikker på. At der kommer to profiler og en gardering ind. En til midten og så en offensiv og så en garderingsspiller ind til VB positionen. Det skal man også have ind.
Jeg er ikke sikker på noget som helst med OB. Måske bruger vi hele lortet på at købe rub og stub af Volbeats aflagte garderobe; måske frister det med syv højrebacks fra tysk amatørfodbold.
Guderne må vide hvad meningen er.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er næsten sikker på. At der kommer to profiler og en gardering ind. En til midten og så en offensiv og så en garderingsspiller ind til VB positionen. Det skal man også have ind.
Så sent i vinduet skal de jo købes. Oftest dyrt hvis man er desperat. Det viser OB ingen tegn på at ville
Jeg er rigtig glad og tilfreds med Sven,Rami og Leeroy. Godt scoutet og de skal nok blive profiler
Men det er simpelthen ikke nok hvis vi skal i Top 6
Jeg kan godt leve med at Nico overtager VB fra Aske hvis det bare betyder at vi får en midtbanespiller og en offensiv spiller ind med kvalitet
Så skal Bjørn bare afsætte Mucolli og Mustafic
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægOb og Bjørn er villige til at betale for spillere.
hvis den rigtige spiller dukker op.
ved at falk faktisk var tæt på.
men de kunne ikke blive enige om længden på kontrakten.
derfor er det ikke blevet til noget…
tænker ikke fck sælger ham for under 10-15 mil.
Comment
Comment