Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Prestons målmand følger Frøkjær på IG og der meldes at PNE har skrevet med 2 spillere som mangler at blive offentliggjort :)
    Magnus Frøkjær følger nu Preston, så mon ikke brormand bliver præsenteret imorgen?
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sabbi kan godt ryge. Men med den form han er i pt skal der komme en klub med 15+ mill for at man slipper ham tror jeg. Og er der nogen der vil give så meget?
      Vil faktisk helst beholde ham da det ligner en større mulighed for sportslig succes selvom vi ved at når temperaturen dykker gør hans form normalvis også.
      Vinduet i MLS lukker om ca 3 uger. Hvis han ikke er solgt der vurderer jeg at chancerne for han ryger falder drastisk
      det tror jeg du har ret i - men hvorfor ikke? Han har en go' alder, været inde omkring landsholdet og som du siger - gør det ret godt lige pt. Jeg tænker umiddelbart nok også mest MLS - men hvorfor ikke europa? Kan sagtens se ham klare sig fint i en lidt større liga end superligaen.

      mht sportslig succes - kommer jo selvf også an på hvad der så kommer ind istedet - og hvor stor udskiftning holdet kan klare. Men syntes også bare vi skal væk fra at lade vores profiler gå gratis...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Magnus Frøkjær følger nu Preston, så mon ikke brormand bliver præsenteret imorgen?
        Jo det plejer at være sådan det foregår.
        Når først familiemedlemmer begynder at følge spillernes nye klubber er den hjemme.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Er sikker på at der er en standart klausul på mindst 10%. Spørgsmålet er bare om det er 10% af hele beløbet eller det er 10% af forskellen mellem Hertas salgspris og deres oprindelige indkøbspris hos OB
          Derfor min formulering .. jeg tror på det er 10% af 1½ mill euro, men det giver vel også en go' mill. ekstra til "noget" - evt. tilskud til hybridbane.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Det er jeg ikke så sikker på. Tror det er for tidligt at kalde det hver gang.

            Han har rigtigt nok startet inde i de sidste to kampe i ligaen og en træningskamp. I de kampe har han spillet kant og det er ikke blevet til mål/assists. De har endda tabt to af de tre kampe imod hold de burde kunne slå. Han har heller ikke fået fuld tid. I seneste kamp blev Sebastian Jørgensen skiftet ind for ham. Ham har de jo lige hentet og man kunne godt forestille sig han er tiltænkt en startplads.

            Dømt ud fra stemningen blandt deres fans på Twitter virker det heller ikke som om det er ham de tror mest på:
            https://twitter.com/MFF_stats/status...41408463073280
            https://twitter.com/MFF_stats/status...41889835036673

            Men altså. Det er jo heller ikke sikkert OB stadig er interesseret.
            Måske åbner denne handel https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ads-i-malmo-ff

            for et midtbaneskifte i Malmø og OB

            Comment


              Randers sælger Lasse Berg Johnsen til Malmø FF for 9,4 mill(OT)

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ads-i-malmo-ff

              Fedt at skulle undvære ham forhåbentlig i vores åbningskamp. Og vildt hvis vi kan få mere for Frø end de får for ham. Syntes han er en meget større profil

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                Måske åbner denne handel https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ads-i-malmo-ff

                for et midtbaneskifte i Malmø og OB
                Kan umiddelbart ikke lige kæde de 2 ting sammen. Den ene er 6`er og den anden er 10`er/kant

                Comment


                  Hvis den rapporterede pris er sand, synes jeg godt nok det er et flot salg. Han er givetvis en profil i OB, men ikke i Superligaen.
                  Til sammenligning rygtes det, at Randers sælger deres måske bedste spiller i Lasse Berg Johnsen til Malmø for 9-10 mio.

                  Jeg kan godt lide ham som person og type, men jeg synes ikke hans præstationer står til måls med den status han har opnået i OB. Han er velsagtens en af dem med flest kampe og størst status i truppen? Jeg føler ikke, at det er en plads, han har “grebet ud efter”, mel snarere noget han er endt som. Dels fordi han er blevet hængende, mens andre profiler er smuttet, og dels fordi kvaliteten på holdet har været så ringe.

                  Håber alt godt for ham fremadrettet, og er glad for at vi skilles på denne måde. For alle har det vist været en fin case.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    det tror jeg du har ret i - men hvorfor ikke? Han har en go' alder, været inde omkring landsholdet og som du siger - gør det ret godt lige pt. Jeg tænker umiddelbart nok også mest MLS - men hvorfor ikke europa? Kan sagtens se ham klare sig fint i en lidt større liga end superligaen.

                    mht sportslig succes - kommer jo selvf også an på hvad der så kommer ind istedet - og hvor stor udskiftning holdet kan klare. Men syntes også bare vi skal væk fra at lade vores profiler gå gratis...
                    Kan også godt blive europa. Det ved jeg selvfølgelig ikke. Syntes bare det ligger i kortene at han skal hjem. Vi må se

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan umiddelbart ikke lige kæde de 2 ting sammen. Den ene er 6`er og den anden er 10`er/kant
                      Enig.

                      Var dog lige forbi Malmø på transfermarkt. I sidste kamp spillede Zeidan højre kant. De har to andre i truppen til en højere værdiansættelse end Zeidan på højre kant (man skal være meget varsom med de værdiansættelser, ved det). Den ene er Sebastian Jørgensen, som de lige har hentet. Jeg tror egentlig godt vi kan hente Zeidan.

                      Edit. Har lige set lidt YouTube med Zeidan. Han er langsom, men hold dog op for et teknisk niveau. Han har et superblik for den dybe aflevering og med 3 hurtige folk omkring sig i offensiven, det vil give mening.
                      Last edited by Polle; 11-07-2023, 07:49.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                        Men er der ikke i et eller andet omfang åbnet op for, at pengene skal anvendes til at gøre klubben mere bæredygtig?

                        Jeg har i hvert fald noteret mig, at transferbudgettet og lønbudgettet er hævet en smule, men at pengene skal spredes ud over flere sæsoner, og at salgene skal være med til, at vi i fremtiden kan geninvestere alle de penge, vi tjener på at sælge spillere.

                        Man har jo tidligere kommunikeret ud, at man skal sælge for i omegnen af 15 millioner om året (hvis jeg husker korrekt) for at leve op til budgettet.

                        Hvis man har omsat for 75 millioner i dette vindue, betyder det, at man over de næste fem år kan geninvestere alle de penge, man tjener på spillersalg eller andre ting.

                        Eller man kan budgettere pengene ud over de næste tre år, og hæve det årlige transfer- og lønbudget med 10 millioner.

                        Det, man ikke har meldt ud, er hvilken tidshorisont man budgetterer ud fra, og det er der jo også noget taktisk i ikke at offentliggøre.

                        Med andre ord er tanken formentlig, at det først er næste gang, vi laver et tocifret millionsalg, at vi selv handler for et tocifret millionbeløb eller lavere et power-statement i stil med dét, du efterspørger.

                        Når det så er sagt, håber jeg virkelig også, at vi får Falk hjem igen
                        I et interview med Enrico sidste år, sagde han at bare fordi man f.eks. solgte for 15 millioner i et vindue så kunne man ikke tage de 7,5 millioner man SKAL have ind hvert år og dele det ud så man har nået 'målet' i to sæsoner.

                        Men sælger man for mere end de 7,5 millioner så kan man tilføre en del af de overskudende penge til budgettet.
                        Hvor meget er der aldrig blevet snakket om og afhænger nok også af en del forskellige parametre.

                        Comment


                          https://www.fotbollskanalen.se/blogg...&utm_campaign=

                          Gad godt man prøvede at få sådan en som ham her hjem til Odense og få hans karriere i gang igen. Der må stadigvæk stadigvæk være noget af det kæmpe potentiale han vidste i en så ung alder som kan forløses.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://www.fotbollskanalen.se/blogg...&utm_campaign=

                            Gad godt man prøvede at få sådan en som ham her hjem til Odense og få hans karriere i gang igen. Der må stadigvæk stadigvæk være noget af det kæmpe potentiale han vidste i en så ung alder som kan forløses.
                            Ja - jeg husker ganske klart at OB forsøgte at hive ham til klubben inden han med en lidt syrlig kommentar sagde at han “havde forventet lidt mere - bare lidt mere” sikkert med en slet skjult hentydning til faciliteterne i Ådalen inden han gik til FCN. Scoutingen skal vel se på hvordan han er som spiller teknisk, taktisk, fysisk osv osv inden han er potentiel OB spiller. Træls for ham at udviklingen gik lidt i stå, han var vel et af de bedste angribertalenter dengang.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Så har Frøkjærs agent offentligtgjort det på indtagram

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Så har Frøkjærs agent offentligtgjort det på indtagram
                                Han har nok været lige hurtig nok ved tasterne, for nu er opslaget fjernet af igen

                                Comment

                                Working...
                                X