Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror også der kommer noget ind. Men om det bliver profiler tvivler jeg stærkt på.
    Så sent i vinduet skal de jo købes. Oftest dyrt hvis man er desperat. Det viser OB ingen tegn på at ville

    Jeg er rigtig glad og tilfreds med Sven,Rami og Leeroy. Godt scoutet og de skal nok blive profiler
    Men det er simpelthen ikke nok hvis vi skal i Top 6

    Jeg kan godt leve med at Nico overtager VB fra Aske hvis det bare betyder at vi får en midtbanespiller og en offensiv spiller ind med kvalitet
    Så skal Bjørn bare afsætte Mucolli og Mustafic
    Aske spillede sig vel lidt af igår tænker jeg, Michelson er bestemt ikke ringere end Aske. Enig i Mucolli og Mustafic, men hvad tænker man
    om de 2 indhop Kjerrumgård har leveret? Jeg mener ganske enkelt ikke han kan spille fodbold på niveauet, men altså ung mand, man venter
    vel og ser. Hvor længe skal man vente?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Aske spillede sig vel lidt af igår tænker jeg, Michelson er bestemt ikke ringere end Aske. Enig i Mucolli og Mustafic, men hvad tænker man
      om de 2 indhop Kjerrumgård har leveret? Jeg mener ganske enkelt ikke han kan spille fodbold på niveauet, men altså ung mand, man venter
      vel og ser. Hvor længe skal man vente?
      Så vil jeg så vende den om og spørge om det samme med Turay? Ja han har ikke spillet fodbold, de sidste mange måneder, ja han strækker modstandernes hold. Men når bolden er i hans fødder synes jeg han har det svært. Han er trods alt købt ind som første angriber.

      Vent nu og se med Luca, han hakker alt ind til træning, hans chancer skal nok komme, jeg er mere bekymret over Turay…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tror også der kommer noget ind. Men om det bliver profiler tvivler jeg stærkt på.
        Så sent i vinduet skal de jo købes. Oftest dyrt hvis man er desperat. Det viser OB ingen tegn på at ville

        Jeg er rigtig glad og tilfreds med Sven,Rami og Leeroy. Godt scoutet og de skal nok blive profiler
        Men det er simpelthen ikke nok hvis vi skal i Top 6

        Jeg kan godt leve med at Nico overtager VB fra Aske hvis det bare betyder at vi får en midtbanespiller og en offensiv spiller ind med kvalitet
        Så skal Bjørn bare afsætte Mucolli og Mustafic
        så sent er det jo heller ikke - start august, næsten 4 uger tilbage

        Jeg kan ikke forestille mig at man ikke henter noget ind - mener også Bjørn selv har udtalt at der skal spillere ind ved salg. Frø mener jeg stadig ikke er blevet erstattet - lyder til man mener den kan klares med en u19 spiller - syntes jeg er lidt tamt, havde man forlænget hans kontrakt var det lidt en anden sag.

        jeg håber også på et par "profiler" - men hvad er det lige? skal det være spillere folk kender? Så snakker vi vel primært fra den danske liga - og så tænker jeg man bliver skuffet.

        Jebali var der vel heller ikke mange der betragtede som en profil da han kom ind - tror bare det manglende kendskab betyder meget.

        Hvis man virkeligt mener det med top 6 alvorligt så skal man også vise det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
          Ob og Bjørn er villige til at betale for spillere.
          hvis den rigtige spiller dukker op.
          ved at falk faktisk var tæt på.
          men de kunne ikke blive enige om længden på kontrakten.
          derfor er det ikke blevet til noget…
          tænker ikke fck sælger ham for under 10-15 mil.
          Det giver absolut ingen mening i mine ører at den skulle falde på en kontrakt længde.
          Falk blev i FCK fordi lønnen og det sportslige er niveauer over hvad vi kan tilbyde.
          Længere er den ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Så vil jeg så vende den om og spørge om det samme med Turay? Ja han har ikke spillet fodbold, de sidste mange måneder, ja han strækker modstandernes hold. Men når bolden er i hans fødder synes jeg han har det svært. Han er trods alt købt ind som første angriber.

            Vent nu og se med Luca, han hakker alt ind til træning, hans chancer skal nok komme, jeg er mere bekymret over Turay…
            Turay har bestemt ikke bevist, at han skal spille i stedet for Kadrii, synes faktisk vi har set fremragende fart på Kadrii i de indhop han har gjort, synes det er farten han har været længe om at genfinde efter hans seneste skade. Kadrii er min yndlingsspiller i OB, og ja hos mig er han klar starter når han er fit som nu, og også en meget bedre angriber end Turay.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det giver absolut ingen mening i mine ører at den skulle falde på en kontrakt længde.
              Falk blev i FCK fordi lønnen og det sportslige er niveauer over hvad vi kan tilbyde.
              Længere er den ikke
              Fuldstændig enig.
              BW og OB vil aldrig trække sig fra en handel angående Falk, hvis det er kontraktlængden de er i tvivl om, han er så stor en stjerne at det vil være dumt at presse på for at få som vilje.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Aske spillede sig vel lidt af igår tænker jeg, Michelson er bestemt ikke ringere end Aske. Enig i Mucolli og Mustafic, men hvad tænker man
                om de 2 indhop Kjerrumgård har leveret? Jeg mener ganske enkelt ikke han kan spille fodbold på niveauet, men altså ung mand, man venter
                vel og ser. Hvor længe skal man vente?
                Håber Aske får en pause og Michelsen får chancen på VB

                Godt spørgsmål. Jeg har hele tiden sagt at Kjerrumgaard har nogle store kvaliter i afslutningerne. Men alt andet er under niveau og OB spillestil passer simpelthen ikke til han forcer. Hvis vi hentede en Jebali type der kan spille de fleste offensive pladser kunne han måske godt blive solgt til et 4-4-2 hold som nok ville passe ham bedst

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  så sent er det jo heller ikke - start august, næsten 4 uger tilbage

                  Jeg kan ikke forestille mig at man ikke henter noget ind - mener også Bjørn selv har udtalt at der skal spillere ind ved salg. Frø mener jeg stadig ikke er blevet erstattet - lyder til man mener den kan klares med en u19 spiller - syntes jeg er lidt tamt, havde man forlænget hans kontrakt var det lidt en anden sag.

                  jeg håber også på et par "profiler" - men hvad er det lige? skal det være spillere folk kender? Så snakker vi vel primært fra den danske liga - og så tænker jeg man bliver skuffet.

                  Jebali var der vel heller ikke mange der betragtede som en profil da han kom ind - tror bare det manglende kendskab betyder meget.

                  Hvis man virkeligt mener det med top 6 alvorligt så skal man også vise det
                  Så sent i vinduet betyder at der ikke er mange transferfrie til rådighed nu og man er nød til at købe fri
                  Der er masser tid til at handle. Du skal bare have checkhæftet frem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det giver absolut ingen mening i mine ører at den skulle falde på en kontrakt længde.
                    Falk blev i FCK fordi lønnen og det sportslige er niveauer over hvad vi kan tilbyde.
                    Længere er den ikke
                    hmmm hvis nu falk ville have 2 år mere end ob ville give ham….

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det giver absolut ingen mening i mine ører at den skulle falde på en kontrakt længde.
                      Falk blev i FCK fordi lønnen og det sportslige er niveauer over hvad vi kan tilbyde.
                      Længere er den ikke
                      Jeg har kun, at det handler om hans rolle, ikke kontraktlængde, jeg mener heller ikke man pt er nået til mere end hvad han tænker, hvad FCK tænker og hvad OB tænker.
                      Men hvad OB tænker er irrelevant, så længe Falk og FCK tænker hinanden. Min opfattelse er, at såfremt FCK kommer i CHL, så køber de folk til midten, det kan Falk skutte
                      løfte. (Delaney)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Jeg har kun, at det handler om hans rolle, ikke kontraktlængde, jeg mener heller ikke man pt er nået til mere end hvad han tænker, hvad FCK tænker og hvad OB tænker.
                        Men hvad OB tænker er irrelevant, så længe Falk og FCK tænker hinanden. Min opfattelse er, at såfremt FCK kommer i CHL, så køber de folk til midten, det kan Falk skutte
                        løfte. (Delaney)
                        Falk har selv sagt han bliver, dette vindue.

                        Comment


                          Jeg har selv drømt en fuldstændig urealistisk drøm.
                          At FCk beholder Diks, Jelert og Ankersen - køber en stjerne VB, og det giver plads til Christian Sørensen salg - ja urealistisk, men jeg så ham gerne tilbage i den stribede trøje…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Så sent i vinduet betyder at der ikke er mange transferfrie til rådighed nu og man er nød til at købe fri
                            Der er masser tid til at handle. Du skal bare have checkhæftet frem
                            Umiddelbart så mener jeg at den sidste uge af vinduet er sent. Der skal nok være gode spillere, agenter og mellemmænd bliver også desperate,
                            så der kan også komme gode muligheder, var jeg BW så ville jeg også med 70-80 mio i kassen melde, at vi ikke har behov for mere, det er altid
                            lettere at forhandle pris når man ikke er den opsøgende part. Nu ved jeg ikke eksakt hvad der foregår, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at der
                            kommer en midtbanemand, og yderligere en 10er, der som Jebali kunne, kan dække de 4 øverste pladser i systemet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så sent i vinduet betyder at der ikke er mange transferfrie til rådighed nu og man er nød til at købe fri
                              Der er masser tid til at handle. Du skal bare have checkhæftet frem
                              hvis det er en "profil" selv efter OBs standarder så har man vel hele tiden skulle have tegnedrengen frem for at få dem til Odense.

                              - og mon ikke også der er betalt for de transferfrie spillere, ikke en transfer til deres tidligere klub men så måske sign-on fee, eller der er lagt lidt ekstra i lønposen for at gøre os attraktive.

                              Uanset så tror jeg også det vil gøre godt for folk at se OB hente noget ind der kan løfte holdet. Men så mange penge ind så skal vi kunne se det på banen også.

                              Grunden til man kan blive begejstret over et stort salg af minteh er jo de muligheder de penge bringer med sig - hvis de bare skal stå og trække 0% på en bankbog så ryger begejstringen ret hurtigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Falk har selv sagt han bliver, dette vindue.
                                Ja det har jeg også fanget, tingene kan bare gå rigtig stærkt i fodbold, og så siger man pludselig noget andet.

                                Comment

                                Working...
                                X