Ifølge Fyens har Sabbi selv ønsket ikke at være en del af kamptruppen.
Mucolli har vidst været syg - men det kan jo nok også være af anden årsag?
Selven er blevet småskadet..
Ærgerligt med Selven. Han havde ellers et fint indhop i Brøndby som helt klart kvalificerede ham til mere spilletid i dag, hvis han var klar.
Sabbi har nok hovedet helt andre steder, så det er nok bedst sådan.
Mucolli håber jeg da er ved at blive solgt. Jeg tror dog mest på at han lejes ud sidst I vinduet.
Han gør det godt nok ikke nemt for sig selv ham Sabbi. Det der strejke pis skal der bare sættes en stopper for med det samme
Hvis vi ikke kan sælge ham for en god pris, så sæt ham på tribunen indtil hans kontrakt udløber. Så er der lavet et statement
fuldstændigt enig
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Men det er decideret verdensklasse - og i øvrigt tvingende nødvendigt - at få signaleret, at sådan pisser man ikke rundt. Væk med ham.
Jeg synes ikke generelt at det er noget vi har et problem med. Jeg gider bare ikke bruge min tid på det. Det passer mig ganske fint at han skal skydes af.
Jeg synes ikke generelt at det er noget vi har et problem med. Jeg gider bare ikke bruge min tid på det. Det passer mig ganske fint at han skal skydes af.
Enig - det er bare nødt til at stoppes, når det sker - så det ikke danner præcedens for andre i samme situation.
Comment