Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Tror vi får den samme pris for Sabbi som Frø.
    Mon ikke vores svenske mester i armlægning er i gang.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Mon ikke vores svenske mester i armlægning er i gang.
      Lad os håbe - både Sabbi og forstærkninger.

      Comment


        I det tilfælde at Sabbi bliver solgt og at Frøkjær er blevet solgt, må det betyde, at vi arbejder på en offensiv forstærkning ind. Ham der blev linket til tidligere, der bare hakker dem ind fra 30 meter efter behag ville da være legendarisk at hive ind. Kunne være nice med en spiller, der kan sparke udefra - det er længe siden vi har haft en, der kan det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          12-15 mill er mit bud. Men han må gerne se at få ham skudt af.
          Hvis vi var fået det tilbudt var han smuttet allerede er jeg sikker på. Håber på det ender der men tvivler. Tror det bliver lavere.
          Vi må se. Vinduet i USA er også åbent i 6 dage endnu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            12-15 mill er mit bud. Men han må gerne se at få ham skudt af.
            Jeg håber det er i det lag grænsen er. Det skal være noget ala en Minteh-diamant som kan erstatte ham på samme niveau. Det kan vi ikke tro på vi finder og derfor er alt under 10 mio for lavt når vi indregner top 6, tv-penge og muligheder for Europa ind i ligningen.
            Tiden skal nok arbejde for at Sabbi finder spilleglæden tilbage selvom han måske mugger lidt. Han får en solid hyre her og skal på et eller andet tidspunkt stramme sig an igen, hvis han skal score en bedre kontrakt, såfremt han må blive nødt til at forblive striwet i en sæson yderligere.

            Comment


              fyens.dk hævder at Sabbi er syg- Det siger Bjørn også. Det kan da godt være S har hovedet og tiden fuld af samtaler og tanker, men han kan også være syg.
              Jeg har aldrig været vild med ham, men på det sidste er han begyndt at se andre spillere på banen og forsøger mere sjældent at skyde eller drible sig gennem en modstander.
              Men det skal nok passe, han er ved at blive skudt afsted. Så håber jeg hans pris bliver, så klubben mindst kan købe en på hans niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvis vi var fået det tilbudt var han smuttet allerede er jeg sikker på. Håber på det ender der men tvivler. Tror det bliver lavere.
                Vi må se. Vinduet i USA er også åbent i 6 dage endnu
                Ja, måske, spillerne er dyrere end man lige tror. Jeg tror det er i det nabolag der vi er.

                Comment


                  Det er da også irriterende for en fodbold spiller at blive syg 3 dage før den første kamp og selv om han følger hvad lægerne siger så bliver det bare ikke bedre.

                  SÅ kan jo være en del af begge dele, man kan ikke vise sig frem hvis man er syg/skadet og det irriterer ham med garanti.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg håber det er i det lag grænsen er. Det skal være noget ala en Minteh-diamant som kan erstatte ham på samme niveau. Det kan vi ikke tro på vi finder og derfor er alt under 10 mio for lavt når vi indregner top 6, tv-penge og muligheder for Europa ind i ligningen.
                    Tiden skal nok arbejde for at Sabbi finder spilleglæden tilbage selvom han måske mugger lidt. Han får en solid hyre her og skal på et eller andet tidspunkt stramme sig an igen, hvis han skal score en bedre kontrakt, såfremt han må blive nødt til at forblive striwet i en sæson yderligere.
                    Meh. Jeg må ærligt indrømme at jeg tror vi kan få mere for pengene end vi får fra Sabbi. Jeg tror ikke på at vi kan gamble på top-seks, Tv-penge og et muligt Europa på en spiller, i et år, for et to cifret millionbeløb.

                    Det kunne også være grunden til at han ikke træner med, at der går noget Minteh i den og man ikke vil risikere at han lige sætter sig med av i knæet, fordi han skal skydes af.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Max Fenger bliver i Sverige et stykke tid endnu

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nges-i-mjallby

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        I det tilfælde at Sabbi bliver solgt og at Frøkjær er blevet solgt, må det betyde, at vi arbejder på en offensiv forstærkning ind. Ham der blev linket til tidligere, der bare hakker dem ind fra 30 meter efter behag ville da være legendarisk at hive ind. Kunne være nice med en spiller, der kan sparke udefra - det er længe siden vi har haft en, der kan det.
                        Den her video fra hans tid i Allsvenskan:

                        https://m.youtube.com/watch?v=I-yGge...Vuc2thbg%3D%3D

                        ​​​​​​Har jeg set 50 gange. Han er vanvittig blæret, en ting er at han kan hakke dem ind fra distancen, men også de mål han scorer inde i feltet, den der han lige lobber hen over målmanden med låget. Det er altså godt lavet.

                        Hvis Sabbi sælges så mangler vi vel også en spiller man tager på stadion for at se, jeg vil gerne se ham der på Odense Stadion, dog kun i en OB trøje.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          12-15 mill er mit bud. Men han må gerne se at få ham skudt af.
                          Det ville være er af de største salg i OBs historie (der var vist noget med en målmand for 100 år siden).
                          Sabbi er lige så farlig som en karklud mod danske top 6 hold. Suppens mest overvurderede spiller i min optik. Så at få så mange penge for en spiller, som tydeligt har vist at han er ude af stand til at udvikle sig mere, er en kæmpe bedrift.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Det ville være er af de største salg i OBs historie (der var vist noget med en målmand for 100 år siden).
                            Sabbi er lige så farlig som en karklud mod danske top 6 hold. Suppens mest overvurderede spiller i min optik. Så at få så mange penge for en spiller, som tydeligt har vist at han er ude af stand til at udvikle sig mere, er en kæmpe bedrift.
                            Nu er jeg ikke Sabbi fan, men ret skal være ret.

                            Han har rent fysisk en voldsom pakke, han er lynhurtig og også meget atletisk. Han er en dygtig dribler og han skal også nok lave nogle kasser hvis han spiller på en angriber position, og nok også fra en venstrekant. Han skal nok bonge ud i et eller computerprogram.
                            ​​​​​
                            ​​​​​Men han mangler noget mentalt, noget overblik, han ser ikke sine medspillere og noget kølighed når han skal afslutte, det bliver meget kaotisk når han spiller.

                            Så ja, det ville være et rigtigt godt salg. Det forudsætter så også at der kommer noget andet ind, hvis pengene ryger på pensionsopsparing så kan det jo være ligegyldigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Nu er jeg ikke Sabbi fan, men ret skal være ret.

                              Han har rent fysisk en voldsom pakke, han er lynhurtig og også meget atletisk. Han er en dygtig dribler og han skal også nok lave nogle kasser hvis han spiller på en angriber position, og nok også fra en venstrekant. Han skal nok bonge ud i et eller computerprogram.
                              ​​​​​
                              ​​​​​Men han mangler noget mentalt, noget overblik, han ser ikke sine medspillere og noget kølighed når han skal afslutte, det bliver meget kaotisk når han spiller.

                              Så ja, det ville være et rigtigt godt salg. Det forudsætter så også at der kommer noget andet ind, hvis pengene ryger på pensionsopsparing så kan det jo være ligegyldigt.
                              Alt det med hurtighed og god dribler overskygges af at han 19 ud af 20 gange mod top-6-forsvarsspillere mister bolden og han brænder alt alt alt for mange chancer. Jeg fatter simpelthen ikke at man ikke kan se at den samlede pakke slet ikke er god nok. Og er han egentligt hurtig. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har sat en modstander på farten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Meh. Jeg må ærligt indrømme at jeg tror vi kan få mere for pengene end vi får fra Sabbi. Jeg tror ikke på at vi kan gamble på top-seks, Tv-penge og et muligt Europa på en spiller, i et år, for et to cifret millionbeløb.

                                Det kunne også være grunden til at han ikke træner med, at der går noget Minteh i den og man ikke vil risikere at han lige sætter sig med av i knæet, fordi han skal skydes af.
                                ​​​​​​
                                Jeg vil finde det utroligt vanskeligt at finde en spiller med samme niveau som Sabbi har vist det sidste halve år til under 10 mio kr. Det er selvfølgelig ikke umuligt, men jeg håber man tager sig rigtig godt betalt, hvis han tager afsted, for jeg er temmelig overbevist om det vil svække os.
                                Jeg tør ikke for alvor spekulerer i hvad Sabbi fejler, men jeg finder det en smule tåkrummende, med hans latterligt kryptiske Tweets. Er du syg, så lad klubben melde ud du er syg. Har OB afslået en klub, hvor de personlige vilkår opfyldte Sabbis ønske, så respekter din kontrakt og accepter klubbens ret til at sige nej. Det Twitter-halløj. Det eneste der ville give mening i den jer misere, er hvis Sabbi har dumpet et lægetjek i en anden klub og OB køber sig tid til at få årsagen undersøgt. Så forstår jeg Sabbis frustration og OB's sparsomme udmeldinger.

                                Comment

                                Working...
                                X