Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

    Ifølge det link brugte de da ellers sammenlagt lige under en million euro på tre spillere sidst de rykkede op i Serie B for tre år siden. Måske mener de det mere alvorligt denne gang, og Wesström fik jo Preston til at betale for Frø.
    Hov, de handler havde jeg af en eller anden grund misset, men det er nu kun lige under en halv million euro samlet (den ene spiller er 500 euro (!), ikke 500.000) og den største enkeltstående transfer er altså stadigvæk på 300.000 euro. Som sagt kan det sagtens være de har et større budget denne gang, men mon dog de går ud og smider hele budgettet på en spiller, der endnu ikke for alvor har bevist sig på seniorniveau? Jeg tvivler på at vi sælger for under 1 mio euro, og jeg håber også vi kræver en del mere end det.

    Comment


      Hvis det viser sig Tongya har lagt standarden for sin sæson i kampen imod Randers så er det for tidligt at sælge i dette vindue. Der står hurtigt +10 mio ud for hans prisskilt, hvis han får spillet sig på holdet og lægger på offensivt, som vi så glimt af imod Randers, hvor han viste bedre fart end vi så i sidste sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Hvis det viser sig Tongya har lagt standarden for sin sæson i kampen imod Randers så er det for tidligt at sælge i dette vindue. Der står hurtigt +10 mio ud for hans prisskilt, hvis han får spillet sig på holdet og lægger på offensivt, som vi så glimt af imod Randers, hvor han viste bedre fart end vi så i sidste sæson.
        Måske et der noget i gære med begge spillere ? Underligt i alle fald, at man lader Tongya spille og ikke Sabbi.
        Last edited by sinus; 28-07-2023, 17:09.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Franco er en spændene spiller. God teknik, noget fysik og også en fin fart, plus hans løbevillighed. Kan man gøre ham mere gennembrudsstærk og få nogle mål og assists på ham her i sæson to, så er jeg ikke sikker på at plus 10 mill kan gøre det. Men det er så også nødvendigt hvis han skal være interessant som kantspiller. Kan man ikke lære ham det så skal man overveje at spille ham mere inde centralt.



          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Franco er en spændene spiller. God teknik, noget fysik og også en fin fart, plus hans løbevillighed. Kan man gøre ham mere gennembrudsstærk og få nogle mål og assists på ham her i sæson to, så er jeg ikke sikker på at plus 10 mill kan gøre det. Men det er så også nødvendigt hvis han skal være interessant som kantspiller. Kan man ikke lære ham det så skal man overveje at spille ham mere inde centralt.


            Og synes han blev langt mere hurtigere og explosiv end i sidste efterår. Den fysiske træning han fik i OB gjorde ham virkelig bedre.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Franco ligner en som havde brugt sommerpausen meget aktivt på at komme i bedre form. Han fremstår lettere og hurtigere i denne sæson. I den nye forfatning ligner han endnu mere en spændende type - jeg håber han finder sig tilrette i byen også så vi kan beholde ham en sæson mere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Og synes han blev langt mere hurtigere og explosiv end i sidste efterår. Den fysiske træning han fik i OB gjorde ham virkelig bedre.
                Han ser meget fit ud til træning og giver den god gas. Jeg håber han banker igennem her i efteråret, så er det altså en rigtig fin spiller vi har på hænderne. Så er der Young Guns på kanterne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Måske et der noget i gære med begge spillere ? Underligt i alle fald, at man lader Tongya spille og ikke Sabbi.
                  Det er der da intet underligt i. Sabbi har meldt sig syg, og træner ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Hvis både Tongya og Sabbi ryger i august får Bjørn Wesstrøm travlt. Det håber jeg virkelig ikke sker. Tænker ikke lige han finder noget bedre til billigere penge.
                    Jeg tænker, at han skal bruge 25 mil på to reelle forstærkninger. Det der er kommer ind er som gruppe i bedste fald 5 % forstærkninger på kort sigt. Tvivler på at de er nok til top 6-målsætningen. Hvis OB står med 2 point efter 5 kampe er vi max presset.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                      Det er der da intet underligt i. Sabbi har meldt sig syg, og træner ikke.
                      Jo, han trænede i dag, men for sig selv...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                        Det er der da intet underligt i. Sabbi har meldt sig syg, og træner ikke.
                        Har du læst Sabbis Twitterprofil?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                          Jo, han trænede i dag, men for sig selv...
                          Men det ændrer da ikke på, at det ikke er OB, der ikke lader han spille.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Har du læst Sabbis Twitterprofil?
                            Ja? Men han har jo stadig meldt sig syg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                              Men det ændrer da ikke på, at det ikke er OB, der ikke lader han spille.
                              Jo hvis et salg er lige oppe over, og OB vil minimere risikoen for en skade. Han kan selvfølgelig også bare restituere efter sygdom. Snart er vi klogere på det.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Martin Davidsen om Sabbi sagen: https://obstemmer.dk/blog-ob-skal-ha...en-lynhurtigt/

                                Jeg er enig i at den sag skal lukkes. Se at få ham skudt af.

                                Comment

                                Working...
                                X