Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Hvis han ender med at skifte til Columbus Crew, så letter jeg på hatten for det fremragende detektivarbejde.
    Takker... følte jeg skyldte lidt efter at have bragt FCK ind i tråden tidligere i dag
    Last edited by Online; 27-07-2023, 11:13.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Mon ikke det bare refererer til, hvor han er fra? (fra Wiki: Sabbi was born in Italy to Ghanaian parents. He grew up in the United States, however, and for the majority of his youth, he played for Ohio Premier Soccer Club in Columbus, Ohio.)
      Og +45 hvor han er i dag. Jeg rr i hvert fald ret sikker på, at RIP ikke refererer til DK-delen, men til "Gpops", der kommer efter - se evt. hans pinnede tweet: "Doing this for you Gpaps. Stay high above and always watch over me. I'll always love you and miss you #RIPGpaps I'll always remember"​
      Last edited by Orskov; 27-07-2023, 11:18.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Mon ikke det bare refererer til, hvor han er fra? (fra Wiki: Sabbi was born in Italy to Ghanaian parents. He grew up in the United States, however, and for the majority of his youth, he played for Ohio Premier Soccer Club in Columbus, Ohio.)
        Og +45 hvor han er i dag. Jeg rr i hvert fald ret sikker på, at RIP ikke refererer til DK-delen, men til "Gpops", der kommer efter - se evt. hans pinnede tweet: "Doing this for you Gpaps. Stay high above and always watch over me. I'll always love you and miss you #RIPGpaps I'll always remember"​
        Kan nemt være at jeg overfortolker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Kan nemt være at jeg overfortolker
          Misfortolker i hvert fald. Men noget er der jo nok i gære, selvom han åbenbart var tilbage på træningsbanen i dag.

          Comment


            https://twitter.com/akdenizmanset/st...10136943927296

            Iflg. dette medie arbejder Antalyaspor intenst på at hente Sabbi.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
              https://twitter.com/akdenizmanset/st...10136943927296

              Iflg. dette medie arbejder Antalyaspor intenst på at hente Sabbi.
              De har lige købt Erdogan Yesilyurt for to uger siden, der spiller samme position. Sjældent, at de betaler for spillere (lidt BW over dem), men betalte dog små 2 millioner EUR for Hadi (SE) sidste år.

              Comment


                Det lugter af transfer til Sabbi.

                Han var til træningen i dag og rendte og lavede noget løbetræning rundt om banen.

                Comment


                  Hold da op Sabbi er tøsfornærmet…. Når han er sådan skal man bare ud.
                  Som BW siger - “Vi gir kun kærlighed til dem som gider klubben”

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                    https://twitter.com/akdenizmanset/st...10136943927296

                    Iflg. dette medie arbejder Antalyaspor intenst på at hente Sabbi.
                    Vi må håbe det så er mere end de 600.000 euro som de tydeligvis mener at værdien på Sabbi er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                      Vi må håbe det så er mere end de 600.000 euro som de tydeligvis mener at værdien på Sabbi er.
                      Måske der at uenighederne ligger. Vi skal satme ikke sælge Sabbi for 4,5 mill
                      1 mill euro er absolut minimum plus store bonusser og 10-20% i videre salg

                      Comment


                        Mon ikke det tyrkiske medie blot refererer transfermarkts estimat af Sabbis markedsværdi? (600k euro: https://www.transfermarkt.com/emmanu...spieler/381187) Hvis ellers google translate er nogenlunde pålidelig virker det ikke til, at mediet påstår, at det er den værdi, Antalyaspor vurderer ham til - blot at det er hans "markedsværdi".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Måske der at uenighederne ligger. Vi skal satme ikke sælge Sabbi for 4,5 mill
                          1 mill euro er absolut minimum plus store bonusser og 10-20% i videre salg
                          Enig!
                          Men hvor langt "tør" Wesström at gå, med risiko for at have en tøsefornærmet Sabbi frem til kontraktudløb... Uh jeg håber ikke at det ender sådan, for hvor ville det gøre ondt at se ham ødelægge sin sidste tid i OB på denne måde.

                          Personligt tror jeg at Wesström ser mere værdi i Sabbi ved at beholde ham, hvis vi kun kan få 4,5 mill for ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                            Enig!
                            Men hvor langt "tør" Wesström at gå, med risiko for at have en tøsefornærmet Sabbi frem til kontraktudløb... Uh jeg håber ikke at det ender sådan, for hvor ville det gøre ondt at se ham ødelægge sin sidste tid i OB på denne måde.

                            Personligt tror jeg at Wesström ser mere værdi i Sabbi ved at beholde ham, hvis vi kun kan få 4,5 mill for ham.
                            Men BW får ikke mere værdi af at have en spiller rendende som potientielt kam ende med ikke at spille, eller møde op i klubben..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Måske der at uenighederne ligger. Vi skal satme ikke sælge Sabbi for 4,5 mill
                              1 mill euro er absolut minimum plus store bonusser og 10-20% i videre salg
                              Tror vi får den samme pris for Sabbi som Frø.

                              Comment


                                12-15 mill er mit bud. Men han må gerne se at få ham skudt af.

                                Comment

                                Working...
                                X