Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Har hørt noget om at vi gav 4-5 mil for Tyler.

    Det er temmelig meget spild af penge da
    som en spiller der går ind fra dag 1 af og bidrager - og det burde vi formode han skulle da han vel var "afløseren" for sabbi, så ja der har det ikke været godt.

    - men han har ikke været her 1 måned endnu, sku' vi ikke liiige give manden en chance for at bevise sig?


    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      som en spiller der går ind fra dag 1 af og bidrager - og det burde vi formode han skulle da han vel var "afløseren" for sabbi, så ja der har det ikke været godt.

      - men han har ikke været her 1 måned endnu, sku' vi ikke liiige give manden en chance for at bevise sig?

      Selvfølgelig skal vi det. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre er han det største offensive fejlkøb siden Bengt Sætternes, David Løfqvist osv osv.
      Nuj hvor ser han godt nok ringe ud. Vi må håbe han kun er på 60%

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Selvfølgelig skal vi det. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre er han det største offensive fejlkøb siden Bengt Sætternes, David Løfqvist osv osv.
        Nuj hvor ser han godt nok ringe ud. Vi må håbe han kun er på 60%
        enig det ser ikke godt ud.

        mest af alt er jeg nok skuffet over man henter ham som erstatning for sabbi - der havde jeg altså gerne set en der var bare lidt mere klar med det samme.

        syntes BW og hvem der ellers henter vores spillere har ramt ret godt - med dem der blev hentet inden sæsonen startede. Der er ikke 100% hit rate lige pt men man har ramt ret godt. Men det var med de signings man havde haft lang tid til at forberede.

        - Er lidt bekymret for det der skulle hentes ind som erstatninger her sidst i vinduet - har man måske været knap så godt forberedt? Og er det resultatet af det vi ser?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Selvfølgelig skal vi det. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre er han det største offensive fejlkøb siden Bengt Sætternes, David Løfqvist osv osv.
          Nuj hvor ser han godt nok ringe ud. Vi må håbe han kun er på 60%
          De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
          Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
          Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
            Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
            Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2
            .
            enig ift. Tongya, men vi ved jo heller ikke om der er hold i rygterne om at ham mistrivedes i O´ense
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
              Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
              Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2.
              Sauli og Turay kom transferfrit. Tyler skulle være købt for 4-5 mill ifølge Brogaard99. Det gør en forskel når jeg kalder det fejlkøb….
              Specielt når/hvis det er så mange millioner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                enig det ser ikke godt ud.

                mest af alt er jeg nok skuffet over man henter ham som erstatning for sabbi - der havde jeg altså gerne set en der var bare lidt mere klar med det samme.

                syntes BW og hvem der ellers henter vores spillere har ramt ret godt - med dem der blev hentet inden sæsonen startede. Der er ikke 100% hit rate lige pt men man har ramt ret godt. Men det var med de signings man havde haft lang tid til at forberede.

                - Er lidt bekymret for det der skulle hentes ind som erstatninger her sidst i vinduet - har man måske været knap så godt forberedt? Og er det resultatet af det vi ser?
                Ser ham også som erstatning for Sabbi. Ikke Tongya som Jojo mener

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ser ham også som erstatning for Sabbi. Ikke Tongya som Jojo mener
                  Jeg har også undret mig over hans træningsperformance - han virker lad, og ikke specielt eksplosiv - hans tilbageløb og fight lader meget tilbage at ønske. Om han er hurtig er lidt sværere at bedømme - men helt sikkert ikke på niveau med Minteh eller Sabbi - i mine mandagstræner øjne ligner det et fejlkøb - desværre. Don Deedson har flere mangler men han viser potentialet i glimt - de glimt har jeg slet ikke set fra Tyler - og man kunne jo frygte at manden som de fleste medarbejdere gerne vil imponere lidt fra start....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Sauli og Turay kom transferfrit. Tyler skulle være købt for 4-5 mill ifølge Brogaard99. Det gør en forskel når jeg kalder det fejlkøb….
                    Specielt når/hvis det er så mange millioner
                    Vi må eddermame håbe at Tyler Buray får trænet rigtigt godt i denne landskampapause og så viser sig frem på en helt anden måde fremover, for indtil videre virker han til at være en spiler der slet(!) ikke er god nok til Superligaen...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
                      Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
                      Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2.
                      Det kan godt være det ligner at Don D er Sabbis afløser. Men det er ikke realiteten. Sabbi var i vores start 11 lige indtil han begyndte at være en baby.

                      BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.

                      Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.

                      Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.

                      Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Det kan godt være det ligner at Don D er Sabbis afløser. Men det er ikke realiteten. Sabbi var i vores start 11 lige indtil han begyndte at være en baby.

                        BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.

                        Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.

                        Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.

                        Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.
                        Delvist enig - men når man overvære træningen ser man altid en motiveret Buya der arbejder for sagen og prøver at lære Alms form for pres (det går så ikke så godt) - Tyler virker på mig til at have en helt anden tilgang - desværre. Jeg tror vi havde set mere til Buya hvis Kadrii ikke fortjent havde taget hans plads - han mangler kamptræning og der lider han under kun at få ind hop sidst i kampene - dette ikke som argument for at skifte - Kadrii er bedst p.t. Buya træner dog intenst og brokker sig ikke. Jeg savner gejst og løbevillighed fra Tyler - det virker ikke helhjertet hvad han foretager sig.

                        Comment


                          Er heller ikke helt så meget efter buya. Den primær årsag til at Kadrii spiller istedet for ham er jo at Bashkim har været pissegod.

                          Buya har i de minutter han har fået scoret en og lavet en assist det er vel okay.
                          ​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Det kan godt være det ligner at Don D er Sabbis afløser. Men det er ikke realiteten. Sabbi var i vores start 11 lige indtil han begyndte at være en baby.

                            BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.

                            Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.

                            Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.

                            Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.
                            I så fald var Sabbi et kæmpe fejlkøb, godt vi slap af med ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Delvist enig - men når man overvære træningen ser man altid en motiveret Buya der arbejder for sagen og prøver at lære Alms form for pres (det går så ikke så godt) - Tyler virker på mig til at have en helt anden tilgang - desværre. Jeg tror vi havde set mere til Buya hvis Kadrii ikke fortjent havde taget hans plads - han mangler kamptræning og der lider han under kun at få ind hop sidst i kampene - dette ikke som argument for at skifte - Kadrii er bedst p.t. Buya træner dog intenst og brokker sig ikke. Jeg savner gejst og løbevillighed fra Tyler - det virker ikke helhjertet hvad han foretager sig.
                              ØV med Tyler .. det lyder unægteligt som det SFÅ interview med Millwall journalisten hvor han frygtede attituden kunne blive et problem for ham. Jeg håber da at Alm og co gør det forståeligt for ham at det ikke er en badebillet han har i OB og at han må arbejde for føden.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                I så fald var Sabbi et kæmpe fejlkøb, godt vi slap af med ham.
                                Synes det er for tidligt at kalde noget ift. Burey. Han skal lige have chancen for at vende sig til det hele og spille sig i form. Men det er da ikke ligefrem en god start han har fået.

                                Sabbi synes jeg klart var et fejlkøb. Han blev hentet som en profil og var her i tre sæsoner. De første 2,5 sæsoner leverede han mildt sagt dårligt. Havde ikke nær nok produktion, fik dumme skader, havde opgivende attitude og smed aaaalt for mange bolde væk. Havde vel 2-3 gode kampe per sæson. Max 5. Han slutede ganske vist af med med en god halvsæson, men mente så, at han havde fortjent et skifte til noget større. Vi fik godt nok lidt penge for ham tilsidst, men så meget var det heller ikke. Der har næppe været klart overskud når man kigger på hvad han har kostet og hvordan kontrakten var skruet sammen. Især når man kigger på, at han i alt for mange kampe optog en plads på holdkortet og var en større hæmsko for vores spil end han var en gevinst. Definitionen på et fejlkøb for mig.

                                Comment

                                Working...
                                X