Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Eller at andre svenske hold med flere penge får øjnene op.
    Ville være fint at få 3-4 mill jyske dollars så de kan få nyt bestik på Smag & Smil mens vi laver en god akademi case og Fenger kan komme videre i sin karriere
    Dejligt, at han lige max'er op en måned før lejeaftalen udløber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Dejligt, at han lige max'er op en måned før lejeaftalen udløber

      Comment


        [QUOTE=Brogaard99;n322263]
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Jeg er godt nok overrasket over vi kan få over 1,5 mil euro for ham, en spiller som ikke har vist sig på et top 3-4 hold i Danmark og kontraktudløb til sommer
        Jeg synes også det lyder som en god handel. Vi bør have råd til en god erstatning eller to. Frø er en god fyr med et vildt højt topniveau og det er garanteret godt for ham at komme ud og prøve sig af i en anden klub og liga. Spændende hvordan Bjørn W. forvalter pengene.

        Comment


          [QUOTE=OleKBH;n322273]
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg synes også det lyder som en god handel. Vi bør have råd til en god erstatning eller to. Frø er en god fyr med et vildt højt topniveau og det er garanteret godt for ham at komme ud og prøve sig af i en anden klub og liga. Spændende hvordan Bjørn W. forvalter pengene.
          Spændende at se om han for lov til at forvalte pengene.. Vi ved jo reelt ingenting. Alle de indkøb der er lavet var der budgetteret med.
          Nu har man så solgt for 70 mill i dette vindue hvis Frø går hjem. Hvad skal de bruges til andet end baner og lidt til akademiet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

            over 10 mil det er sku et godt salg:)[/QUOT Ikke noget jeg ved, men jeg tror ikke han bliver handlet under 1,5 mio Euro (ca 11 mio dkr), men når nu Frøkjær ikke ønsker at forlænge, så hellere videre med ham, nok også bedst for hans karrierre. Nu bliver det rigtig spændende, Rami er på positionen 10er, vil man have ham som 1. eller 2. valg, skulle jeg vælge ville jeg ikke have Falk, så hellere en yngre og mere salgbar, Seitan, Lindblad..... eller noget helt 3. , Frøkjær har været overlegen i nedrykningsspillet, men imod de øverste hold synes jeg han falder meget ud, så det passer nok fint med den næstbedste engelske.
            Aaaaaaaargh. Får ondt i hjernen af at se jer føre den samme fejl i citeringen videre i alle indlæg over de sidste mange sider :-) Det startede vist i dette indlæg.

            Når i citerer et af indlæggene med fejl skal i fjerne den nr. 2 af de "QUOTE"-tags der er. Tror også det har været med til, at der er blevet talt lidt forbi hinanden da man let kan ligne det er en anden der har skrevet det citerede end det virkeligt er.
            Last edited by Agbre; 09-07-2023, 17:50.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Det er sjovt så mange forskellige meldinger folk får om Rasmus Falk.

              Senest igår hørte jeg BTs andellerej show hvor en havde hørt fra Falks kammerat at det han ikke er afvisende overfor det.

              Kan vi ikke bare konstatere - at hvis det sker, sker det, hvis ikke, går der sikkert et år.

              Men helt sikkert er det, vi skal have en erstatning for Frø, uanset hvor god Rami er.
              Jeg synes der er sket vildere ting end at Falk måske kan se positivt på en retur til OB. Det er det vildeste vindue jeg kan erindre i min 50 årige OB fantid Der var jo en svensker på fra MFF på radaren, Zeidan tror jeg. Jeg vil dog foretrække en retur til Falk hvis det på nogen måde er en mulighed.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg synes der er sket vildere ting end at Falk måske kan se positivt på en retur til OB. Det er det vildeste vindue jeg kan erindre i min 50 årige OB fantid Der var jo en svensker på fra MFF på radaren, Zeidan tror jeg. Jeg vil dog foretrække en retur til Falk hvis det på nogen måde er en mulighed.
                Zeidan starter hvergang for Malmø FF nu. Så den kan vi roligt glemme. Vi må ud og finde noget andet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg synes der er sket vildere ting end at Falk måske kan se positivt på en retur til OB. Det er det vildeste vindue jeg kan erindre i min 50 årige OB fantid Der var jo en svensker på fra MFF på radaren, Zeidan tror jeg. Jeg vil dog foretrække en retur til Falk hvis det på nogen måde er en mulighed.
                  Jeg ved ikke om der er sket vildere ting.
                  Vil bare konstatere der hele tiden kommer forskellige meldinger angående Falk og OB.

                  Jeg er sådan set helt sikker på han kommer - vil bare vurdere at for at vi får glæde af ham skal det være indenfor 1,5 år.

                  Ellers giver det ingen mening

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Zeidan starter hvergang for Malmø FF nu. Så den kan vi roligt glemme. Vi må ud og finde noget andet
                    Det er jeg ikke så sikker på. Tror det er for tidligt at kalde det hver gang.

                    Han har rigtigt nok startet inde i de sidste to kampe i ligaen og en træningskamp. I de kampe har han spillet kant og det er ikke blevet til mål/assists. De har endda tabt to af de tre kampe imod hold de burde kunne slå. Han har heller ikke fået fuld tid. I seneste kamp blev Sebastian Jørgensen skiftet ind for ham. Ham har de jo lige hentet og man kunne godt forestille sig han er tiltænkt en startplads.

                    Dømt ud fra stemningen blandt deres fans på Twitter virker det heller ikke som om det er ham de tror mest på:
                    https://twitter.com/MFF_stats/status...41408463073280
                    https://twitter.com/MFF_stats/status...41889835036673

                    Men altså. Det er jo heller ikke sikkert OB stadig er interesseret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Det er jeg ikke så sikker på. Tror det er for tidligt at kalde det hver gang.

                      Han har rigtigt nok startet inde i de sidste to kampe i ligaen og en træningskamp. I de kampe har han spillet kant og det er ikke blevet til mål/assists. De har endda tabt to af de tre kampe imod hold de burde kunne slå. Han har heller ikke fået fuld tid. I seneste kamp blev Sebastian Jørgensen skiftet ind for ham. Ham har de jo lige hentet og man kunne godt forestille sig han er tiltænkt en startplads.

                      Dømt ud fra stemningen blandt deres fans på Twitter virker det heller ikke som om det er ham de tror mest på:
                      https://twitter.com/MFF_stats/status...41408463073280
                      https://twitter.com/MFF_stats/status...41889835036673

                      Men altså. Det er jo heller ikke sikkert OB stadig er interesseret.
                      Vi må se. Jeg tænker hvis AC kommer tilbage snart og SJ slår igennem kan det da godt være han bliver ledig sidst i vinduet

                      Men bedømt ud fra igår hvor Kadrii går på 10`eren er det jo nok en plads som vi ikke kan vente super lang tid med at besætte.

                      Mucolli har fået et klart tegn fra trænerne at han ikke indgår i planerne selvom jeg faktisk syntes han har gjort det ok til træning. Ellers kunne han måske godt have taget den som afløser. Mucollis agent har været meget i ådalen her i opstarten og jeg ser dem ofte stå og snakke lidt for sig selv ude på p pladsen når træningen er overstået og jeg er på vej hjem. Mon ikke man søger et permanent sted til ham og prøver at undgå et lang udlejningshelvede

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Zeidan starter hvergang for Malmø FF nu. Så den kan vi roligt glemme. Vi må ud og finde noget andet
                        Øv, han kunne ellers være spændende at få til Fyn.
                        Hvad med ham sydkoreaneren vi havde på radaren i vinters? kunne han mon være aktuel igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Øv, han kunne ellers være spændende at få til Fyn.
                          Hvad med ham sydkoreaneren vi havde på radaren i vinters? kunne han mon være aktuel igen.
                          Hvis jeg husker rigtigt, var han kant.

                          Tuneseren, har vidst fundet en ny klub - så det er ikke aktuelt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Øv, han kunne ellers være spændende at få til Fyn.
                            Hvad med ham sydkoreaneren vi havde på radaren i vinters? kunne han mon være aktuel igen.
                            Pas. Dit gæt er lige så godt som mit.
                            Det afhænger jo nok lidt af om Falk overhovedet er i spil og om man tror på det kan lade sig gøre.

                            Comment


                              Havde jeg så ikke set ..

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...getjek-mangler
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Fatter intet af den aftale med deres ambitioner

                                Comment

                                Working...
                                X