Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er det kun mig der syntes at FCM's pletskud på transfers er blevet mindre og mindre efter Rasmus Ankersen er gået sammen med den der investerings-gruppe.

    Inden da arbejdede han jo sammen med Benham og hjalp som jeg kunne forstå det også FCM med transfers, men efter han er smuttet er deres transfers ikke så vilde syntes jeg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Er det kun mig der syntes at FCM's pletskud på transfers er blevet mindre og mindre efter Rasmus Ankersen er gået sammen med den der investerings-gruppe.

      Inden da arbejdede han jo sammen med Benham og hjalp som jeg kunne forstå det også FCM med transfers, men efter han er smuttet er deres transfers ikke så vilde syntes jeg.
      Ankersen var "hjernen" bag deres strategi !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ankersen var "hjernen" bag deres strategi !
        Nåh okay.

        Troede at han var mere end det.

        Men syntes bare at kigger man tilbage til efter 2020 hvor han forlod Brentford, så er FCM transfer også blevet mere og mere mærkelige.

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nte-ob-spiller
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Tuttelu
            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

            Comment


              Så lad os komme af med Tongya og Mucoli og hent så ham Julius lindberg ind i stedet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Så lad os komme af med Tongya og Mucoli og hent så ham Julius lindberg ind i stedet.
                Julius Lindberg.... så du mener han er bedre end dem ? Set ham i mange kampe eller ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Julius Lindberg.... så du mener han er bedre end dem ? Set ham i mange kampe eller ?
                  Ikke en eneste, men sætter min lid til at Björn mener han kan forstærke os. Og ift. Mucoli som der tydeligvis ingen tiltro er til og en Tongya, som måske ikke trives og selv ønsker nye udfordringer, så kan det ikke blive ret meget værre, tænker jeg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Så lad os komme af med Tongya og Mucoli og hent så ham Julius lindberg ind i stedet.
                    Jeg tror begge dele sker. Tongya har haft fri for at afsøge mulighederne, og Mucolli er set i samtale med hans agent og der gættes på at de forsøger at finde en permanent klub til ham i stedet for at starte en udlejningskarrussel. Af mulige interessenter kan jeg nævnei flæng Hvidovre, B93, Næstved, ACH osv osv. Det er rent gætteri og absolut intet hverken rygte eller viden.
                    Last edited by manner; 10-07-2023, 16:30.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Gribben fra Kerteminde rygtes til Fiorentina med en markedsværdi på 4½ mill. euro og måske 10% klausul må også give lidt mere mønt i kassen

                      https://fyens.dk/sport/oliver-christ...til-fiorentina
                      Last edited by manner; 10-07-2023, 16:44.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Gribben fra Kertemind rygtes til Fiorentina med en markedsværdi på 4½ mill. euro og måske 10% klausul må også give lidt mere mønt i kassen

                        https://fyens.dk/sport/oliver-christ...til-fiorentina
                        Er det ikke en "gammel" historie, som åbenbart først er kommet til FS nu ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Er det ikke en "gammel" historie, som åbenbart først er kommet til FS nu ?
                          Aner det ikke .. men det er det måske hvis du har set det før

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg tror begge dele sker. Tongya har haft fri for at afsøge mulighederne, og Mucolli er set i samtale med hans agent og der gættes på at de forsøger at finde en permanent klub til ham i stedet for at starte en udlejningskarrussel. Af mulige interessenter kan jeg nævnei flæng Hvidovre, B93, Næstved, ACH osv osv. Det er rent gætteri og absolut intet hverken rygte eller viden.
                            FC Südtirol ligner ikke nogen der betaler for spillere. De henter kun transferfrie og lejer spillere ind. Så jeg tvivler på at det bliver dem

                            Men det er helt sikkert 2 der med stor sandsynlighed er på vej væk. Kjerrumgaard og Fenger er også i den kategori. Nico hvis han ikke var skadet hele tiden
                            OB er slet ikke færdig med at rense ud. Mit gæt er at hvis Markus Jensen ikke er annonceret som SL spiller i løbet af en uge eller 2 er det fordi de også er ved at sælge ham.
                            Så det ligner klart at man gerne vil gøre klar til at hente 1-3 profiler mere ind inden vinduet lukker 1/9. Dette er sæsonen hvor Bjørns røv står på spil mht det sportslige og jeg tror man skruer ekstra på gashåndtaget engang i August

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Er det ikke en "gammel" historie, som åbenbart først er kommet til FS nu ?
                              Jo den kom frem i sidste uge. Men Leif er jo også på ferie. Så det går ikke så hurtigt på den front pt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg tror begge dele sker. Tongya har haft fri for at afsøge mulighederne, og Mucolli er set i samtale med hans agent og der gættes på at de forsøger at finde en permanent klub til ham i stedet for at starte en udlejningskarrussel. Af mulige interessenter kan jeg nævnei flæng Hvidovre, B93, Næstved, ACH osv osv. Det er rent gætteri og absolut intet hverken rygte eller viden.
                                At Mucolli har snakket med sin Agent er vel helt normalt?

                                Men skal ikke være ret klog, for at vide han ikke indgår i planerne.

                                Han er væk senest d. 1. september, det tør jeg godt vædde nogle øl på

                                Comment

                                Working...
                                X