Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Nej, men jeg er gang på gang blevet kritiseret for, at kritisere, hans middelmådige niveau, som leder på banen. Han er i den grad en af garanterne for manglende resultater de seneste mange år, og for mig en befrielse at der nu kommer nyt hieraki i OB. Tillykke til FCN, de har lige investeret i en 8. Plads…..
    Det indlæg lægger da op til endnu mere kritik.

    Synes det er en unødig kritik af Tverskov, som har været dygtig og loyal i den tid han har været her, på trods af elendige forhold omkring ham.

    Men self hvis det er din holdning, så fred være med det.
    Det lyder bare lidt som en gang forsmået kærlighed

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Har du status på Falken?
      Det afhænger af om Frøkjær bliver i OB, bliver han kommer Falk ikke nu, hvilket vel også giver god mening. Som tidligere sagt, så er der åbnet i tilfælde af Frøkjær salg, men den ved jeg faktisk lige nu ikke noget om, men jeg ved de ligger arm om ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Det afhænger af om Frøkjær bliver i OB, bliver han kommer Falk ikke nu, hvilket vel også giver god mening. Som tidligere sagt, så er der åbnet i tilfælde af Frøkjær salg, men den ved jeg faktisk lige nu ikke noget om, men jeg ved de ligger arm om ham.
        Og tilføjelse, det ved jeg vi har en der er svensk mester i :-) i øvrigt så er Falk i i FCK tiltænkt som backup på 6er/8er, men vil vist selv hellere spille 10er i OB.
        Last edited by jojo; 06-07-2023, 10:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Det afhænger af om Frøkjær bliver i OB, bliver han kommer Falk ikke nu, hvilket vel også giver god mening. Som tidligere sagt, så er der åbnet i tilfælde af Frøkjær salg, men den ved jeg faktisk lige nu ikke noget om, men jeg ved de ligger arm om ham.
          Min mavefornemmelse siger at Frøkjær ikke ryger til Preston. Måske en anden klub senere i vinduet. Ved ingenting konkret dog.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Min mavefornemmelse siger at Frøkjær ikke ryger til Preston. Måske en anden klub senere i vinduet. Ved ingenting konkret dog.
            Samme her, eller at Preston afsøger alternativer. Men fint nok med mig at vi har en på "pinden" der ikke bare falder på halen..... så ringe er de bedste OBere som end heller ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Og tilføjelse, det ved jeg vi har en der er svensk mester i :-) i øvrigt så er Falk i i FCK tiltænkt som backup på 6er/8er, men vil vist selv hellere spille 10er i OB.
              Tror også han vil passe perfekt i den rolle i vores system.

              Det jeg er mest bekymret over at vi så ikke får udfoldet Rami Al-Hajj i OB hvis Falk kommer og skal spille 10`er. Jeg ser et kæmpe potentiale i Rami og hvis han får en fast rolle som 10`er og scorer lidt mål har vi en spiller med et stort salgspotentiale.
              Så jeg er stadig lidt lunken stadig ved Falk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Det indlæg lægger da op til endnu mere kritik.

                Synes det er en unødig kritik af Tverskov, som har været dygtig og loyal i den tid han har været her, på trods af elendige forhold omkring ham.

                Men self hvis det er din holdning, så fred være med det.
                Det lyder bare lidt som en gang forsmået kærlighed
                Har aldrig brudt mig om manden, men det bunder måske i hans latterlige attitude overfor dommere når han følte sig uretfærdigt behandlet. Men det gør ham jo ikke ringe, men altså bare det at Alm i hans spæde start valgte JJT foran ham, som anfører siger vel en del.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Samme her, eller at Preston afsøger alternativer. Men fint nok med mig at vi har en på "pinden" der ikke bare falder på halen..... så ringe er de bedste OBere som end heller ikke.
                  Preston betaler jo næsten aldrig for spillere. De lejer kun. Godt nok købte de ham fra Randers for 2-3 år siden og gav 10 mill. Men ellers siger transfermarket at de generelt bruger minus på transfers..
                  Det sammenlagt med at Frø er vægtet meget højt i OB og at vi ikke mangler penge.. Kun sportslig succes

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror også han vil passe perfekt i den rolle i vores system.

                    Det jeg er mest bekymret over at vi så ikke får udfoldet Rami Al-Hajj i OB hvis Falk kommer og skal spille 10`er. Jeg ser et kæmpe potentiale i Rami og hvis han får en fast rolle som 10`er og scorer lidt mål har vi en spiller med et stort salgspotentiale.
                    Så jeg er stadig lidt lunken stadig ved Falk
                    Fuldstændig enig, og specielt den "flødefod" han viste imod Vejle, siger vel at ja han skal spille. Rami er voldsomt dygtig, teknisk på Gigovic niveau, så dejligt med en lang kontrakt til ham.
                    Last edited by jojo; 06-07-2023, 11:09.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Fuldstændig enig, og specielt den "flødefod" han viste imod Vejle, siger vel at ja han skal spille. Rami er voldsomt dygtig.
                      Jeg har set næsten samtlige træninger i opstarten og må bare sige at han i mere eller mindre grad viser det samme hver dag i de forskellige øvelser og spil.
                      Så skal det trykprøves på et lidt højere niveau de næste træningskampe

                      Comment


                        Der er nogle forskellige faktorer at tage hensyn til i Frøkjær-casen.

                        Fordelene ved at beholde ham er, at han er en af dem, der har spillet flest minutter under Alm, og derfor kender spillestilen bedst. Så har han nogle indbyrdes relationer med f.eks. Kadrii, Sabbi, Aske, Charly og Tongya, som kunne blive vigtigt her i starten. Mit indtryk er også, at han leverer en solid indsats til træning, og jeg tænker, at så længe han er her, har han en vigtig rolle at spille i klubben. Vi har ikke råd til at få en dårlig start igen i år, så det taler for, at vi beholder ham til hans kontrakt udløber næste sommer.

                        Omvendt vil der være et stort prestigetab forbundet med, hvad enten han over- eller underpræsterer i denne sæson, for så at skifte transferfrit næste sommer. I begge tilfælde vil der blive sagt, at man skulle have solgt ham tidligere.

                        Jeg har svært ved at se, han finder et meget højere niveau, end det han viste i Nedrykningsspillet, så man bør bestemt overveje, om det ikke er at udvise rettidig omhu at sælge ham nu, og i stedet satse på Rami (og/eller Falk, hvis man virkelig kan få ham hjem). 1 mio. euro + nogle præstationsbonusser m.m. burde være en no-brainer for at vi kan acceptere et salg.

                        Mit bud er, at Frøkjær er i startopstillingen i den første kamp imod Randers. På den måde kan vi få glæde af ham lidt endnu, samtidig med han kan gøre sig endnu mere salgsbar for potentielle købere.

                        At få Falk hjem ville være en kapacitet uden lige, og en stor drøm der går i opfyldelse. Jeg ved ikke, om jeg tør tro på, det virkelig er en mulighed, men vi kunne virkelig godt bruge hans teknik, hans pasninger og hans indstilling, som stadigvæk er på et væsentligt højere niveau end Frøkjær. Spørgsmålet er, om han kan holde sig skadesfri og han kan presse i så højt tempo, som vi gerne vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror også han vil passe perfekt i den rolle i vores system.

                          Det jeg er mest bekymret over at vi så ikke får udfoldet Rami Al-Hajj i OB hvis Falk kommer og skal spille 10`er. Jeg ser et kæmpe potentiale i Rami og hvis han får en fast rolle som 10`er og scorer lidt mål har vi en spiller med et stort salgspotentiale.
                          Så jeg er stadig lidt lunken stadig ved Falk
                          Men der er vel ikke noget der stopper os for at bruge Falk som 6'er ved siden af Sven? Også med Rami foran dem. Medmindre Falk selvfølgelig gerne vil have garanti på han skal spille 10'er

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Men der er vel ikke noget der stopper os for at bruge Falk som 6'er ved siden af Sven? Også med Rami foran dem. Medmindre Falk selvfølgelig gerne vil have garanti på han skal spille 10'er
                            Ingen stopper Alm og co fra det nej. Men hvis han kommer er han nok tiltænkt en rolle som 10`er

                            Der bliver sgu godt nok kamp om de fleste pladser som sjældent set før hvis Falk kommer og Sabbi bliver. Ihverfald de 6 forreste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ingen stopper Alm og co fra det nej. Men hvis han kommer er han nok tiltænkt en rolle som 10`er

                              Der bliver sgu godt nok kamp om de fleste pladser som sjældent set før hvis Falk kommer og Sabbi bliver. Ihverfald de 6 forreste
                              Det kan jo faktisk godt komme til at gøre os markant stærkere på mange positioner hvis alle presses til at yde det ekstra.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg

                                Baseret på hvad jeg har set - så er det yderst fornuftigt. Hans potentiale virker meget spændende.
                                Helt sikkert, samtidig er det nok et usagt farvel til Christian Vestergård når hans lejemål KIF afsluttes.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X