Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Bum bum. Transferfrit..
Tænker ikke alle minteh pengene bliver brændt af i dette vindue ej hellere på spillere.
- Håber man henter et par stykker fra en højere hylde, og så får brugt nogle penge på træningsbaner og hvad der ellers halter i setuppet udenom
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvis det er en spiller man mener er den rigtige så kan det da ikke være en dårlig ting.
Tænker ikke alle minteh pengene bliver brændt af i dette vindue ej hellere på spillere.
- Håber man henter et par stykker fra en højere hylde, og så får brugt nogle penge på træningsbaner og hvad der ellers halter i setuppet udenom
Og så tror jeg også vi vil se en transfer snart hvor vi køber en profil fri. Kunne godt være en 6`er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
https://www.transfermarkt.com/rami-a...L1/saison/2022
vel ikke meget anderledes end f.eks. Breum .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Mon ikke der til sidesættes nogle millioner til Bane 1 som dog nok først kan bruges i 2024?
Og så tror jeg også vi vil se en transfer snart hvor vi køber en profil fri. Kunne godt være en 6`er
Aner ikke hvor længe der går før de får anlagt sådan en bane - men hvis det tager œ-1 år så meget desto mere grund til at komme i gang - men mon ikke også planen ligger klar i skuffen, jo ikke ligefrem en overraskelse at han blev solgt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Nogen der kender ham og kan lægge ord på? Han har spillet fra start i godt en femtedel af kampene i denne sæson og 77 kampe for Herenveens førstehold i alt…0
64 kampe i Eredivisie ialt 1814 min. Eller 28 min i snit i de kampe han har været med i.
11 gange i start 11’eren
1 gang spillet 90 min
Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
64 kampe i Eredivisie ialt 1814 min. Eller 28 min i snit i de kampe han har været med i.
11 gange i start 11’eren
1 gang spillet 90 min
Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?
Tror Markus Jensen erstatter Breum
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægTransferkabalen er i gang. Tak for nogle gode oplevelser Minteh, og alt held og lykke i både det Engelske og det Hollandske. Hvis ikke Minteh pludselig ramler ind i en masse skader tror jeg at Newcastle har lavet en ualmindelig spændende handel til en, for dem, billig penge.
Stærkt arbejde af BW, men det er altså også nu du så skal levere!
Breum sagaen er jeg omvendt enormt lunken ved. Jeg ved godt at Alm og klubben vægter fart højt, men Breum er et kæmpe talent og hans spark er en voldsom spidskompetence - sådan en spiller burde man kunne få mere ud af. Det er kun lige et år siden at BW beskrev Breum som en af Danmarks mest spændende spillere, og selvom ingen kan spå om en spillers udvikling må jeg alligevel sige at det skuffer mig hvis man er ved at skippe ham afsted til Holland for et par millioner. En aftale må og skal indeholde en stor videresalgs klausul, selvom det ikke “redder” handlen imo.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Nu kan vi vel se hvad BW kan. Men den Minteh-penge har han bu vel råderum at handle."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNu kan vi vel se hvad BW kan. Men den Minteh-penge har han bu vel råderum at handle.
Jeg tror mange af pengene bliver lagt til andre investeringer.
Vi fik også 7,5 millioner i vinters.
Men nu skal vi virkelig vurdere BWs evner.
Ps. TAK til Bakary Bojang - det var trods alt ham der anbefalede os Minteh i sin tid!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
11 gange i start 11’eren
1 gang spillet 90 min
Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Tror sådan set ikke vi skal regne med at se så store handler.
Jeg tror mange af pengene bliver lagt til andre investeringer.
Vi fik også 7,5 millioner i vinters.
Men nu skal vi virkelig vurdere BWs evner.
Ps. TAK til Bakary Bojang - det var trods alt ham der anbefalede os Minteh i sin tid!
Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske
Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
Comment
-
Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget
Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske
Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
Comment
Comment