Spiller for spiller ville samtlige i FCKs trup være profiler i championship, deraf min vurdering. Frøkjær mangler lidt, men jeg mener nu nok han skal blive god efter tilvænning. Der spilles anderledes, mindre teknisk efter min mening, men altså du kan ikke sammenligne rækkerne, championship er jo der hvor alle de næstbedte britiske spillere spil.ler Javel de klubber du nævner har store budgetter de sæsoner hvor de spiller i Premiere League, men de tilpasser altså trupperne og økonomien når de ikke er der, og dermed osgså niveauet.
Næppe
"championship er jo der hvor alle de næstbedte britiske spillere spiller".... aaarrrgghhh
Det kan jeg godt love dig for de ikke vil komme i nærheden af.
Championship er blandt de bedste ligaer i Europa. Rangeret mange pladser over suppen. FCK vil måske overleve en sæson, men selv det tror jeg er svært.
Hehe, rent fodboldfagligt er det jo helt i hampen....... men nok om det. Den er ikke målbar udover på enkelte træningskampe kampe. Jeg kunne så godt tænke mig at vide lidt mere konkret hvilke ligaer der er ringere....? I har Luton der rykker op derfra............
Hehe, rent fodboldfagligt er det jo helt i hampen....... men nok om det. Den er ikke målbar udover på enkelte træningskampe kampe. Jeg kunne så godt tænke mig at vide lidt mere konkret hvilke ligaer der er ringere....? I har Luton der rykker op derfra............
Ringere end hvad ?
Er godt nok "rystet" over, at du mener bunden af SL kan sammenlignes med Championship !
Er godt nok "rystet" over, at du mener bunden af SL kan sammenlignes med Championship !
Øhhhhh, er FCK bunden af SL? Jeg har ikke nævnt andre klubber end FCK...... jeg tænker bare i får ret, championship er bedre en de bedste rækker i Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien ud fra det i skriver, en skriver at FCK ikke ville kunne overleve....come on, jeg er dybt uenig, og lukker den der. Frøkjær skal nok klare sig fint i Preston, deri er jeg slet ikke i tvivl, og det kan de jo heller ikke være da de smider 1,5 mio Euro for ham.
Øhhhhh, er FCK bunden af SL? Jeg har ikke nævnt andre klubber end FCK...... jeg tænker bare i får ret, championship er bedre en de bedste rækker i Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien ud fra det i skriver, en skriver at FCK ikke ville kunne overleve....come on, jeg er dybt uenig, og lukker den der. Frøkjær skal nok klare sig fint i Preston, deri er jeg slet ikke i tvivl, og det kan de jo heller ikke være da de smider 1,5 mio Euro for ham.
Jeg er godt nok overrasket over vi kan få over 1,5 mil euro for ham, en spiller som ikke har vist sig på et top 3-4 hold i Danmark og kontraktudløb til sommer
Du skrev, at Frø kun leverede mod holdene i nedrykningsspillet og hans niveau derfor passede til Championship.
Ingen har skrevet at FCK ikke ville overleve.... du skrev at de ville vinde ligaen, hvilket jeg satte spørgsmålstegn ved (store klubber, større økonomi, flere kampe pga. ligastrukturen og de to Cup-turneringer m.m.).
Championship ligger da i Top10 over de største ligaer i verdenen. Ja, der er PL, BL, La Liga, Serie A og Ligue 1... med NL/B og Championship bagefter... og nok Primeira Liga
Fedt .. vi håber på 5 mill. ekstra af de svenske dollaser
Eller at andre svenske hold med flere penge får øjnene op.
Ville være fint at få 3-4 mill jyske dollars så de kan få nyt bestik på Smag & Smil mens vi laver en god akademi case og Fenger kan komme videre i sin karriere
Comment