Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Frederiksen ville være højrekant i vores system og er vel kun interessant hvis Sabbi ryger."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Bestemt ikke. Jeg kan sagtens se det. Han er god
Man burde vel afhænde Kadrii og sætte Sabbi til at konkurrere om 9’eren så der blev plads til en Frederiksen hvis han virkelig er så billig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
Julius Lindberg virker måske som et bedre bud på en eventuel offensivspiller i OB. Det ligner, at han har mere fart end Emil Frederiksen, hvilket OB lader til at prioritere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKan slet ikke se Frederiksen er god nok til top 6. Nok også derfor der ingen bud er på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
Jeg er også skeptisk. Jeg så gerne, at OB hentede en anden, såfremt der var behov for endnu en kantspiller. Men jeg er sikker på, at OB selv har helt styr på hvilken type spiller, der skal hentes. Det er rart, at der nu bliver hentet spillere ind efter en spillestil og ikke trænerens ønsker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvorfra skal de komme i en pris vi kan betale og i et niveau, der kan loefte os ?
Er det ikke derfor vi har akademiet ? Slots, Aske, Grubbe, Charley, Max, HC, MN og Luca...
Ellers bliver det åbenbart svært siger BW. Men lad os nu se. Vi har ikke hentet den sidste spiller ind endnu i dette vindue og han kan jo overraske
- Likes 1
Comment
-
Selvom jeg ikke kan fordrage Copenhagen Sundays, blev jeg nødt til at høre deres interview med Rasmus Falk fra træningslejren.
Rigtig godt interview, med ting man kan tolke på, dog siger han at han ikke tror han skifter væk her til sommer. Og siger samtidig han føler sig mere hurtig og frisk end for 2 uger siden.
En klar anbefaling hvis man kan lide falk!
https://youtu.be/9ayVlahCFcQ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vi er notorisk svage i udførslen af dødbolde - uden jeg har data på det.
- Likes 1
Comment
Comment