Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
De spiller i Allsvenskan.
Når det er sagt så skal vi til 6'er positionen hente fra en højere hylde en det der.
Lige nogle gode salg på Sabbi og eventuelt tongya, så kunne man godt lige hente bergmann-johannesson til den position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Fair nok. Jeg kan bare huske da Adrian kom at det var meget på tale at han kom fra en mindre svensk klub.
Når det er sagt så skal vi til 6'er positionen hente fra en højere hylde en det der.
Lige nogle gode salg på Sabbi og eventuelt tongya, så kunne man godt lige hente bergmann-johannesson til den position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Isak Bergmann skifter aldrig til OB. Aldrig
Spørgsmålet er hvad han har af muligheder? Især hvis han skal spille fast? Ja ja, Bjørn må tage et full set nervøst velour og sin fedora på og lige hente ham der.Last edited by Striwetforlivet!; 20-06-2023, 17:09.
Comment
-
Sikke et vindue indtil videre. Hvor er det pragtfuldt, vi ikke længere har den dødssyge strategi med kun at handle i dk og til nød i Norden.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægTongya har været en af OB's bedste spillere i mange af kampene. God defensivt og kom altid godt af med bolden offensivt. Jeg ved ikke hvad der skete til sidst, men som jeg husker det, såp havde han været OB's bedste spiller, og så så vi ham ikke i start-11'eren igen.
På minussiden, så har han ikke scoret nok af en offensiv spiller at være. Men jeg kunne godt have tænkt mig at se ham mere, og i en anden rolle, og med bedre spillere omkring sig. Han har jo også spillet på et halvdårligt hold.
Han har grundlæggende set lidt forvirret ud med bolden og har spillet ret meget alibi-bold, synes jeg. Har ikke udvist fart/gennembrudsstyrke, blik for spillet/medspillere eller teknik der var noget udover det sædvanlige (eller nok til superliganiveau).
Synes også jeg bliver bekræftet i det når jeg kigger på hans stats på superliga.dk og sammenligner med vores andre offensive spillere (og forsøger at tage højde for minutter spillet). Tongya er lavest (eller blandt de laveste) i mere eller mindre alle kategorier: afleveringer, lange afleveringer, afleveringer på modstandernes halvdel, indlæg, afslutninger, chancer skabt, succesfulde driblinger.
Han er godt nok en af de højere afleveringsprocenter. Men han lægger også helt i bunden når det kommer til antal lange afleveringer (og antal afleveringer på modtandernes halvdel) så det skyldes nok, at han sjældent satte bolden på spil. Som sagt: jeg synes han spillede meget alibi-fodbold i denne sæson. Var ganske enkelt ikke nok involveret offensivt.Last edited by Agbre; 20-06-2023, 17:26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Der er desværre ikke tale om Reggina 1914 fra Calabrien som spiller i Serie B, derimod A.C. Reggiana 1919, en norditaliensk klub, som i kommende sæson skal spille serie B og kun har spillet Serie B én gang de sidste 22 år.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægSikke et vindue indtil videre. Hvor er det pragtfuldt, vi ikke længere har den dødssyge strategi med kun at handle i dk og til nød i Norden.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Den strategi har vi vel sådan aldrig helt rigtig haft, selvom jeg godt ved der har været den slags vinduer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Tænkte over hvor mange lønkroner der var tilbage efterhånden. Så ville lige prøve at lave et estimat efter bedste evne. Dette er en ren “Hvem var i klubben i foråret og hvem er her nu øvelse”
Ud
Tverskov 175.000
Skjelvik 165.00
Zohore 200.000
Minteh 30.000
Breum 75.000
Aron 100.000
Juwara 40.000
Omar 40.000
Skyttä 100.000
ialt 925.000 kr pr måned
Ind
Turay 200.000
Ejdum 40.000
Luca 50.000
Selven 70.000
Rami 125.000
Owusu 120.000
Sauli 120.000
Ialt 725.000 kr pr måned
Så der burde være plads til Don D og en midtbanespiller med kvalitet. Så kan man altid tynde ud i truppen mht Mucolli,Tongya og Michelson og lave ydeligere plads uden at svække truppen det store.
Muligt at nogle af tallene er skudt ved siden af. Men som sagt.. Efter bedste evne..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTænkte over hvor mange lønkroner der var tilbage efterhånden. Så ville lige prøve at lave et estimat efter bedste evne. Dette er en ren “Hvem var i klubben i foråret og hvem er her nu øvelse”
Ud
Tverskov 175.000
Skjelvik 165.00
Zohore 200.000
Minteh 30.000
Breum 75.000
Aron 100.000
Juwara 40.000
Omar 40.000
Skyttä 100.000
ialt 925.000 kr pr måned
Ind
Turay 200.000
Ejdum 40.000
Luca 50.000
Selven 70.000
Rami 125.000
Owusu 120.000
Sauli 120.000
Ialt 725.000 kr pr måned
Så der burde være plads til Don D og en midtbanespiller med kvalitet. Så kan man altid tynde ud i truppen mht Mucolli,Tongya og Michelson og lave ydeligere plads uden at svække truppen det store.
Muligt at nogle af tallene er skudt ved siden af. Men som sagt.. Efter bedste evne..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Jeg er stadigt rystet over at Zohore 200000wtf
Havde han brændt ligaen af havde han fået en vild kontrakt.
Men mon ikke Zohore også ved nu han ikke3 får 200k igen?
Og tror virkelig ikke vi var de eneste i kampen om ham og det kostede måske en smule mere, men nok ikke mere end ca. 25.000 Dkk
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Jeg er stadigt rystet over at Zohore 200000wtf
Tingene kom bare alt for let til Zohore da han var ung, tror jeg. Så har han siddet de sidste tre år i England og er mere eller mindre gået på fodbold pension. Men okay, Bjørn var ude og sige at det var et sats, heldigvis kun et halvt år, så fuck it. Havde det virket var vi jo alle blevet ellevilde.
Jeg kan dog huske at der blev offentliggjort en liste i EB for 2 år siden, som jeg husker OB lønningerne, så hedder den, Sabbi 250k Bashkim 200k Skjelvik 180k og Tverskov på 170k. I ligaens top 50.
Så får man altså svært ved at spille sig i top seks.
Comment
Comment