Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

    Det må simpelthen være ønsketænkning. De kommer aldrig til at lægge penge i det luftlag. Det har de aldrig gjort.
    Nej det tvivler jeg også på når det er Serie B. Og tænker også at vi kun får lov til at beholde 75-80% af beløbet

    Comment




      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

      Det må simpelthen være ønsketænkning. De kommer aldrig til at lægge penge i det luftlag. Det har de aldrig gjort.
      det har de da gjort før bl.a. da de købte Nenad Novakovic i ob

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg



        det har de da gjort før bl.a. da de købte Nenad Novakovic i ob
        Spillede de ikke også Serie A dengang? Tænker ikke at pengene sidder så løst i serie B

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg



          det har de da gjort før bl.a. da de købte Nenad Novakovic i ob
          Fair play. Jeg var for bombastisk. Men de seneste års transferaktivitet indikerer ikke just, at de skulle bevæge sig derop igen.

          Comment


            Tongya har været en af OB's bedste spillere i mange af kampene. God defensivt og kom altid godt af med bolden offensivt. Jeg ved ikke hvad der skete til sidst, men som jeg husker det, såp havde han været OB's bedste spiller, og så så vi ham ikke i start-11'eren igen.

            På minussiden, så har han ikke scoret nok af en offensiv spiller at være. Men jeg kunne godt have tænkt mig at se ham mere, og i en anden rolle, og med bedre spillere omkring sig. Han har jo også spillet på et halvdårligt hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg



              det har de da gjort før bl.a. da de købte Nenad Novakovic i ob
              Der er desværre ikke tale om Reggina 1914 fra Calabrien som spiller i Serie B, derimod A.C. Reggiana 1919, en norditaliensk klub, som i kommende sæson skal spille serie B og kun har spillet Serie B én gang de sidste 22 år.
              Last edited by Attila; 20-06-2023, 14:47.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg



                det har de da gjort før bl.a. da de købte Nenad Novakovic i ob
                De sidste to sæsoner har de til sammen brugt svimlende 110.000 euro på indkøb: https://www.transfermarkt.com/ac-reg...rs/verein/5621

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Tongya har været en af OB's bedste spillere i mange af kampene. God defensivt og kom altid godt af med bolden offensivt. Jeg ved ikke hvad der skete til sidst, men som jeg husker det, såp havde han været OB's bedste spiller, og så så vi ham ikke i start-11'eren igen.

                  På minussiden, så har han ikke scoret nok af en offensiv spiller at være. Men jeg kunne godt have tænkt mig at se ham mere, og i en anden rolle, og med bedre spillere omkring sig. Han har jo også spillet på et halvdårligt hold.
                  Meget enig. Samtidigt med at det også er hans første år som senior. Der synes jeg virkelig man kan tale om en spiller der ligger på i sit spil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Spændende tilgang.

                    BP og Ivan døjer med skader, og Ivan har - desværre, han er virkelig en fed type - ikke imponeret gennem lang tid.

                    Fedt, at der nu er reelt kamp om pladserne centralt.

                    En 6er og så er vi der. Det giver simpelthen ikke mening at hente flere. Der skal også være en integration i truppen og kulturen.
                    ? Jeppe Tverskov Kontraktudløb
                    Leroy Owusu Transferfri 30.06.2026 Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
                    Max Ejdum (central midt) Rykket op Aron Thrandarson Kontraktudløb
                    Rami Al-Haji Transferfri 30.06.2026 Naatan Skytta Kontraktudløb
                    Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning 30.06.2025 Kenneth Zohore Kontraktudløb
                    Sauli Väisänen Transferfri Omar Jebali Kontraktudløb
                    Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Musa Juwara Fritstillet
                    Don Deedson Louicius Købt i Hobro Yankuba Minteh Solgt til Newcastle
                    Johannes Selven Transferfri 30.06.2026 Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
                    Max Fenger Retur fra udlejning (Mjallby) 30.06.2025 Max Fenger
                    Joel King Retur fra udlejning (Sidney) 30.06.2024 Joel King
                    Troels Kløve Retur fra udlejning (SønderJ) 30.06.2024 Troels Kløve
                    Christian Vestergaard Retur fra udlejning (Kolding) 30.06.2024 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding
                    DonD ikke offentliggjort endnu eller er det gået i vasken?

                    Venter på min. en 6Žer som erstatning for Tverskov .. det skal være godt ..
                    Attached Files
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Don D er også transferfri Plum

                      Comment


                        Ses vi i Ådalen til træning på mandag? De kunne godt lave nogle oldschool autografkort, så man har en chance for at holde styr på alle de nye

                        Comment


                          Ham her, som Adrian må kend eganske indgående, ville ellers være oplagt: https://bold.dk/fodbold/klubber/siri...-kontraktudlob
                          Har både spillet mange kampe som midterforsvarer, defensiv midt, og central midt: https://www.transfermarkt.com/marcus...spieler/268216

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                            Hvordan er det generelle synspunkt på brormand….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-har-faaet-fri
                            At han er den bedste af de to...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Ham her, som Adrian må kend eganske indgående, ville ellers være oplagt: https://bold.dk/fodbold/klubber/siri...-kontraktudlob
                              Har både spillet mange kampe som midterforsvarer, defensiv midt, og central midt: https://www.transfermarkt.com/marcus...spieler/268216
                              Hvad række spiller Sirius i? Jeg har indtryk af at det er et divisionshold. Skal man hente noget med kakerlak blod, så må det blive ham her: https://www.transfermarkt.com/isak-b...spieler/579565

                              Han kan ikke være tjent med at sidde på bænken i endnu et år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                                Hvis de betaler i omegnens af 7,5-10 mio. som de vist gjorde da de hentede Nenad Novakovic hos os og Mike Tullberg i AGF, så lever jeg fint med det
                                Det var ikke Reggiana, men Reggina.

                                Comment

                                Working...
                                X