Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Tongya er eftersigende på vej tilbage til Italien
    Han har aldrig rigtigt imponeret mig, ud over hans flotte kasse mod AaB, og jeg synes at han lider lidt i Alms form for fordbold pga. manglende fart. Han bør fint kunne erstattes, men det lyder da desværre ikke af en kæmpe transferovergang hvis han ryger til Serie C.

    Spændende transferkabale på de offensive pladser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Tongya til Serie C

      Troede stoerre adresser gik efter ham !
      Hvad er det der har fået et par af jer til at tro at I kan få et nævneværdigt beløb for Tongya, han har ikke præsteret i suppen og mangler jo brugbare spidskompetencer.

      Jeg har bare bemærket at et par stykker nævner alt fra 5-20 millioner, på hvilken baggrund?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Tongya til Serie C

        Troede stoerre adresser gik efter ham !
        De er oprykkere til Serie-B - ændrer dog nok ikke på, at vi kun kan få en beskeden transfersum for Tongya.

        Comment


          Okay, det er saa serie B

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Tongya til Serie C

            Troede stoerre adresser gik efter ham !
            Hvorfor? Han har med al respekt præsteret ganske ordinært. Havde han et mindre eksotisk navn, ville man næppe overhovedet tænke i større adresser.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Hvorfor? Han har med al respekt præsteret ganske ordinært. Havde han et mindre eksotisk navn, ville man næppe overhovedet tænke i større adresser.
              Fordi der har vaeret rygter om stoerre adresser i baade Italien og Spanien.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Hvorfor? Han har med al respekt præsteret ganske ordinært. Havde han et mindre eksotisk navn, ville man næppe overhovedet tænke i større adresser.
                syntes faktisk han har gjort det ganske godt. Men nok mere når der skulle forsvares.

                det lød som om han ikke var helt tilpas i odense - er det tilfældet giver det jo god mening at sende ham videre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Han har aldrig rigtigt imponeret mig, ud over hans flotte kasse mod AaB, og jeg synes at han lider lidt i Alms form for fordbold pga. manglende fart. Han bør fint kunne erstattes, men det lyder da desværre ikke af en kæmpe transferovergang hvis han ryger til Serie C.

                  Spændende transferkabale på de offensive pladser.
                  Enig. Hans offensive potentiale har været der i glimt, men aldrig forløst. Hans disciplin og taktiske forståelse har til gengæld været vigtig uden bold. Det kommer jeg til at savne.

                  Comment


                    Jeg kan rigtigt godt lide Tongya og synes han har lagt rigtigt fint på i hvad der har æret hans første seniorsæson. Men altså passer det at han ikke rigtig kan falde til rette i Odense, så lyder serie B og 10 mill ikke helt skidt. Især hvis vi kan få lidt klausuler med i det der.

                    Comment


                      Der er gang i butikken i Ådalen - hvis det her passer og vi kan få kr. 10 mio (1,5 mio EUR) for FT - giver det fine muligheder for at supplere truppen yderligere. Jeg hører også til dem som har værdsat Tongya for hans gode defensive indsatser - og hvis vi beholder ham tror jeg han lægger på det offensive - men hvis han har hjemve eller ikke synes om livet heroppe i det kolde nord er det jo bedst for alle parter at han kommer videre. Det her transfervindue er da top underholdende - hvis vi så også ender med et top 6 hold - er da det fabelagtigt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        Tongya er eftersigende på vej tilbage til Italien
                        Har du en kilde? Hvilken klub?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Har du en kilde? Hvilken klub?
                          Reggiana
                          https://www.tuttob.com/primo-piano/e...-tongya-173622
                          OB – Ingen hader os

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Der er gang i butikken i Ådalen - hvis det her passer og vi kan få kr. 10 mio (1,5 mio EUR) for FT - giver det fine muligheder for at supplere truppen yderligere. Jeg hører også til dem som har værdsat Tongya for hans gode defensive indsatser - og hvis vi beholder ham tror jeg han lægger på det offensive - men hvis han har hjemve eller ikke synes om livet heroppe i det kolde nord er det jo bedst for alle parter at han kommer videre. Det her transfervindue er da top underholdende - hvis vi så også ender med et top 6 hold - er da det fabelagtigt
                            Jeg ved ikke om han har hjemve, men jo så'en en o' ense vinter på kold college som den eneste der kun taler italiensk, det kan nok godt give en lyst til omgang alt godt fra havet.

                            Lidt ærgerligt fordi han har ret meget potentiale ham der.

                            Men så kan det værre der kommer noget andet ind til kanten. Hvordan ser det ud med ham Lund Jensen? Han skal vel også snart hjem igen?

                            Comment


                              Er de 1,5 mill euro / 10 mill dkk et rygte eller et ønske?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er de 1,5 mill euro / 10 mill dkk et rygte eller et ønske?
                                Det må simpelthen være ønsketænkning. De kommer aldrig til at lægge penge i det luftlag. Det har de aldrig gjort.

                                Comment

                                Working...
                                X