Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det var jo et sats. Jeg sad lidt på det tidspunkt daman hev Zohore ind med en følelse af at det var fan-pleasing fordi man havde haft et skidt transfer-vindue.

    Tingene kom bare alt for let til Zohore da han var ung, tror jeg. Så har han siddet de sidste tre år i England og er mere eller mindre gået på fodbold pension. Men okay, Bjørn var ude og sige at det var et sats, heldigvis kun et halvt år, så fuck it. Havde det virket var vi jo alle blevet ellevilde.

    Jeg kan dog huske at der blev offentliggjort en liste i EB for 2 år siden, som jeg husker OB lønningerne, så hedder den, Sabbi 250k Bashkim 200k Skjelvik 180k og Tverskov på 170k. I ligaens top 50.

    Så får man altså svært ved at spille sig i top seks.



    Et sats værd som dog ikke gav pote men stadigvæk mere end Jeppe.....men videre må jagten nu gå på den helt rigtige kvalitets 6er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

      Et sats værd som dog ikke gav pote men stadigvæk mere end Jeppe.....men videre må jagten nu gå på den helt rigtige kvalitets 6er
      Ja det er svært at finde. Problemet er at Jeppe er så sindsygt dygtig en fodboldspiller og så samtidigt også er fremragende bolderobrer. Det bliver sgu svært at finde det der.

      Men jeg har fået mig selv gejlet godt op over Bergmann-Johannesson der. FCN skulle være interesseret, men der må de næsten være mere interreseret i at sælge til os.

      Spørgsmålet er bare om vi bliver for tynde på midten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

        Et sats værd som dog ikke gav pote men stadigvæk mere end Jeppe.....men videre må jagten nu gå på den helt rigtige kvalitets 6er
        Skjelviks løn er jeg direkte forarget over.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Vi fik velheller ikke lønmæssigt en erstatning indfor Jebali?
          Nej hans 200.000-225.000 er ikke “brugt. Heller ikke sikkert at Mustafic er i nærheden af Gigoloen. Så der kan også være lidt der

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Skjelviks løn er jeg direkte forarget over.
            Det er da billigt, når man tænker på vi skrev 3 kontrakter med ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det er da billigt, når man tænker på vi skrev 3 kontrakter med ham.
              HVIS vi betalte kun en gang...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nej hans 200.000-225.000 er ikke “brugt. Heller ikke sikkert at Mustafic er i nærheden af Gigoloen. Så der kan også være lidt der
                Ja men så er der jo penge til ham isak der. Især hvis vi skyder Sabbi af også.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Det er da billigt, når man tænker på vi skrev 3 kontrakter med ham.
                  Ja det er jo det, han har forhåbentligt kun fået en enkelt sign-on fee, selvom, man ærlig talt bliver bekymret.

                  Ham og Okosun, de kommer højt på min liste over "epic transfer fuck-ups".

                  En clairvoyant norsk venstreback, der engang har koncentreret sig i 44 sekunder og så en kæmpestor target-spiller der insisterer på at spille kontrollerende midtbane, på trods af at han ikke er i stand til at få en bold under kontrol. Det kommer på min liste det er helt sikkert.
                  ​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Lidt “Se & Hoer” fra Bulgarien. Har endnu ikke noget konkret om Kraev Junior, men haaber som sagt paa det i loebet i dag.

                    Men han er ihvertfald ikke en vi vil se skeje ud i bylivet.
                    • Er altid i ekstrem god form
                    • Har en smuk kaereste, som nok skal holde ham i oererne :-) Hun laeser psykologi og er i oevrigt lillesoester til Valeri Bozhinov (som i tidernes morgen spillede for bl.a. Fiorentina, Juventus, Parma, Man City og Sporting).
                    • I modsaetning til sin bror er han meget udadvendt.

                    Har endnu ikke set nogen nyheder/spekulationer i medierne.

                    Skal dog have et par G&Ter med en der er taet paa Levski toppen senere i dag, saa haaber jeg kan pumpe ham lidt for oplysninger ;-)
                    Lader til at buddet fra FCM er afvist (tror sporene skræmmer).

                    Ser ham gerne som vores nye 6'er

                    Han har spillet en rigtig god 1. halvleg mod Serbien i aften

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Lader til at buddet fra FCM er afvist (tror sporene skræmmer).

                      Ser ham gerne som vores nye 6'er

                      Han har spillet en rigtig god 1. halvleg mod Serbien i aften
                      hvis vi alle lige går ind på hans Instagram og skriver så kommer han nok ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Lader til at buddet fra FCM er afvist (tror sporene skræmmer).

                        Ser ham gerne som vores nye 6'er

                        Han har spillet en rigtig god 1. halvleg mod Serbien i aften
                        Kan man få en beskrivelse af Kraev den yngre?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Kan man få en beskrivelse af Kraev den yngre?
                          Har prøvet lidt tidligere i tråden, men skriver lidt i morgen når alt ikke er så tåget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Har prøvet lidt tidligere i tråden, men skriver lidt i morgen når alt ikke er så tåget
                            Jeg forstår. God tåge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg forstår. God tåge.
                              Saa er taagen lettet

                              ​Han er
                              • Meget arbejdsom, er ikke bange for at faa beskidte knae
                              • Altid i god form/veltrimmet
                              • Udadvendt
                              • Typisk 6’er, men kan bruges baade i forsvaret eller angrebet, hvis noedvendigt. Lidt af en altmuligmand.
                              • Spillede en god kamp (fuld tid) i gaar mod Serbien. Dog som venstre midt

                              Comment


                                Jeg forundres gang på gang over hvor detaljerede oplysninger I synes at have om spillernes lønninger - f.eks. at Zohore skulle få kr. 200.000 pr. md. - hvilket i mine sofatræner øjne lyder helt tåbeligt - kan det virkelig passe ?
                                Jeg håber som de fleste herinde på en virkelig kvalitets spiller på 6ér positionen og dertil yderligere en 6 ér af mindst Mustafic klassen - gerne en yngre model på 20-22 år som kan udvikles med de lønsummer der er opgivet andetsteds i tråden ( og dermed også de lønsummer som er frigivet -. bliver frigivet) håber jeg også at en forlængelse med Frø kan komme på tale - gerne 3 år så han kan sælges hvis udviklingen fra denne sæson fortsættes. Det er en spændende tid vi er i og jeg glæder mig til at se både træning og træningskampe når dette starter indenfor et par uger. Nu fik vi en erfaren chef type ind til forsvaret - det er jeg tryg ved - den italienske forsvarsskoling skal man ikke undervurdere - se bare Tongyas måde at spille kant på - det bliver en forstærkning. Vi er nødt til at lukke langt færre mål ind hvis vi vil længere frem i rækken.

                                Comment

                                Working...
                                X