Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Jeg forundres gang på gang over hvor detaljerede oplysninger I synes at have om spillernes lønninger - f.eks. at Zohore skulle få kr. 200.000 pr. md. - hvilket i mine sofatræner øjne lyder helt tåbeligt - kan det virkelig passe ?
    Jeg håber som de fleste herinde på en virkelig kvalitets spiller på 6ér positionen og dertil yderligere en 6 ér af mindst Mustafic klassen - gerne en yngre model på 20-22 år som kan udvikles med de lønsummer der er opgivet andetsteds i tråden ( og dermed også de lønsummer som er frigivet -. bliver frigivet) håber jeg også at en forlængelse med Frø kan komme på tale - gerne 3 år så han kan sælges hvis udviklingen fra denne sæson fortsættes. Det er en spændende tid vi er i og jeg glæder mig til at se både træning og træningskampe når dette starter indenfor et par uger. Nu fik vi en erfaren chef type ind til forsvaret - det er jeg tryg ved - den italienske forsvarsskoling skal man ikke undervurdere - se bare Tongyas måde at spille kant på - det bliver en forstærkning. Vi er nødt til at lukke langt færre mål ind hvis vi vil længere frem i rækken.
    Nu er Mustafic altså kun 23 år, så der er jo ikke så stor forskel på en 22-årig og en 23-årig.

    Men kan godt følge at vi nok skal have 2 ind til midten, en stor stjerne (arv tager fra Tverskov) og en ekstra så vi er dækket ind ved skader, hvis Ejdum ikke er stærk nok til at være den sikre 4 mand.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Jeg forundres gang på gang over hvor detaljerede oplysninger I synes at have om spillernes lønninger - f.eks. at Zohore skulle få kr. 200.000 pr. md. - hvilket i mine sofatræner øjne lyder helt tåbeligt - kan det virkelig passe ?
      Jeg håber som de fleste herinde på en virkelig kvalitets spiller på 6ér positionen og dertil yderligere en 6 ér af mindst Mustafic klassen - gerne en yngre model på 20-22 år som kan udvikles med de lønsummer der er opgivet andetsteds i tråden ( og dermed også de lønsummer som er frigivet -. bliver frigivet) håber jeg også at en forlængelse med Frø kan komme på tale - gerne 3 år så han kan sælges hvis udviklingen fra denne sæson fortsættes. Det er en spændende tid vi er i og jeg glæder mig til at se både træning og træningskampe når dette starter indenfor et par uger. Nu fik vi en erfaren chef type ind til forsvaret - det er jeg tryg ved - den italienske forsvarsskoling skal man ikke undervurdere - se bare Tongyas måde at spille kant på - det bliver en forstærkning. Vi er nødt til at lukke langt færre mål ind hvis vi vil længere frem i rækken.
      Zohore kom til OB fra West Brom hvor han gik til en løn på en million om måneden. Jeg tror ikke han er billig.

      Comment


        Havde vi ikke også kig på en ung afrikaner til venstrebacken? Hvad bled der af ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Havde vi ikke også kig på en ung afrikaner til venstrebacken? Hvad bled der af ham?
          Var det ikke kun til akademiet?

          Comment


            Jeppe T tager så til farum...WTF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
              Jeppe T tager så til farum...WTF
              Hvor ser du det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                Hvor ser du det?
                Farzam BT og Leif Fyens melder det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Hvor ser du det?
                  Offentligtgjort

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                    Jeppe T tager så til farum...WTF
                    Havde det lidt på fornemmelsen.

                    Jeg kan godt forstå ham. Niveauet på deres hold skifter jo en del fra år til år pga. udskiftningen, men de er som regel en del bedre end os og er oftest med i top6. De spiller noget fodbold, der nok er sjovt at være med til og så kan han flytte hjem og bo nær familien.

                    Og personligt er det da den danske klub jeg bedst kan leve med at se ham i. FCN er ganske enkelt ligegyldige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                      Farzam BT og Leif Fyens melder det
                      Link?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Havde det lidt på fornemmelsen.

                        Jeg kan godt forstå ham. Niveauet på deres hold skifter jo en del fra år til år pga. udskiftningen, men de er som regel en del bedre end os og er oftest med i top6. Og så spiller de noget fodbold, der nok er sjovt at være med til.

                        Og personligt er det da den danske klub jeg bedst kan leve med at se ham i. FCN er ganske enkelt ligegyldige.
                        Troede at Jeppe' ambitioner var større end Fcn.....tog grueligt fejl

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/nyheder/supe...jeppe-tverskov

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Havde det lidt på fornemmelsen.

                            Jeg kan godt forstå ham. Niveauet på deres hold skifter jo en del fra år til år pga. udskiftningen, men de er som regel en del bedre end os og er oftest med i top6. De spiller noget fodbold, der nok er sjovt at være med til og så kan han flytte hjem og bo nær familien.

                            Og personligt er det da den danske klub jeg bedst kan leve med at se ham i. FCN er ganske enkelt ligegyldige.
                            Synes heller ikke det er voldsomt overraskende. Eller voldsomt smertefuldt for den sags skyld. Tror han vil passe rigtig fint ind i FCN.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              "Drømmen om et udlandseventyr"... Ptschh...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Hvor ser du det?
                                https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...-nordsjaelland

                                jeg havde haft det værre, hvis det var BIF ell FCM. Men det er jo så de samme klubber han skal møde næste sæson også. Måske han er grundigt træt af OBs faciliteter.
                                Last edited by sinus; 21-06-2023, 19:04.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X