Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Hvad række spiller Sirius i? Jeg har indtryk af at det er et divisionshold. Skal man hente noget med kakerlak blod, så må det blive ham her: https://www.transfermarkt.com/isak-b...spieler/579565

    Han kan ikke være tjent med at sidde på bænken i endnu et år.
    De spiller i Allsvenskan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      De spiller i Allsvenskan.
      Fair nok. Jeg kan bare huske da Adrian kom at det var meget på tale at han kom fra en mindre svensk klub.

      Når det er sagt så skal vi til 6'er positionen hente fra en højere hylde en det der.

      Lige nogle gode salg på Sabbi og eventuelt tongya, så kunne man godt lige hente bergmann-johannesson til den position.


      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Fair nok. Jeg kan bare huske da Adrian kom at det var meget på tale at han kom fra en mindre svensk klub.

        Når det er sagt så skal vi til 6'er positionen hente fra en højere hylde en det der.

        Lige nogle gode salg på Sabbi og eventuelt tongya, så kunne man godt lige hente bergmann-johannesson til den position.

        Isak Bergmann skifter aldrig til OB. Aldrig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Isak Bergmann skifter aldrig til OB. Aldrig
          Ja, den bliver svær, men uh hvor ville jeg elske det, lige hente ham ind for en 15 mill og så skyde ham af næste sommer for 45 - 50.

          Spørgsmålet er hvad han har af muligheder? Især hvis han skal spille fast? Ja ja, Bjørn må tage et full set nervøst velour og sin fedora på og lige hente ham der.
          Last edited by Striwetforlivet!; 20-06-2023, 17:09.

          Comment


            Sikke et vindue indtil videre. Hvor er det pragtfuldt, vi ikke længere har den dødssyge strategi med kun at handle i dk og til nød i Norden.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Tongya har været en af OB's bedste spillere i mange af kampene. God defensivt og kom altid godt af med bolden offensivt. Jeg ved ikke hvad der skete til sidst, men som jeg husker det, såp havde han været OB's bedste spiller, og så så vi ham ikke i start-11'eren igen.

              På minussiden, så har han ikke scoret nok af en offensiv spiller at være. Men jeg kunne godt have tænkt mig at se ham mere, og i en anden rolle, og med bedre spillere omkring sig. Han har jo også spillet på et halvdårligt hold.
              Det må jeg erklære mig uenig i. At han skulle have været en af vores bedste spillere eller kom godt af med bolden offensivt. I mine øjne har han tæt på intet vist offensivt (udover et flot, akrobatisk mål).

              Han har grundlæggende set lidt forvirret ud med bolden og har spillet ret meget alibi-bold, synes jeg. Har ikke udvist fart/gennembrudsstyrke, blik for spillet/medspillere eller teknik der var noget udover det sædvanlige (eller nok til superliganiveau).

              Synes også jeg bliver bekræftet i det når jeg kigger på hans stats på superliga.dk og sammenligner med vores andre offensive spillere (og forsøger at tage højde for minutter spillet). Tongya er lavest (eller blandt de laveste) i mere eller mindre alle kategorier: afleveringer, lange afleveringer, afleveringer på modstandernes halvdel, indlæg, afslutninger, chancer skabt, succesfulde driblinger.

              Han er godt nok en af de højere afleveringsprocenter. Men han lægger også helt i bunden når det kommer til antal lange afleveringer (og antal afleveringer på modtandernes halvdel) så det skyldes nok, at han sjældent satte bolden på spil. Som sagt: jeg synes han spillede meget alibi-fodbold i denne sæson. Var ganske enkelt ikke nok involveret offensivt.
              Last edited by Agbre; 20-06-2023, 17:26.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                Der er desværre ikke tale om Reggina 1914 fra Calabrien som spiller i Serie B, derimod A.C. Reggiana 1919, en norditaliensk klub, som i kommende sæson skal spille serie B og kun har spillet Serie B én gang de sidste 22 år.
                Haha. Sådan kan vi alle komme til at se dumme ud. Der er ellers mere nduja over ikke at betale transfers.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  Sikke et vindue indtil videre. Hvor er det pragtfuldt, vi ikke længere har den dødssyge strategi med kun at handle i dk og til nød i Norden.
                  Den strategi har vi vel sådan aldrig helt rigtig haft, selvom jeg godt ved der har været den slags vinduer.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Den strategi har vi vel sådan aldrig helt rigtig haft, selvom jeg godt ved der har været den slags vinduer.
                    Tilbage i tid var det jo egne talenter krydret med profiler fra Danmark, Skandinavien og Europa i den rækkefølge ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Tænkte over hvor mange lønkroner der var tilbage efterhånden. Så ville lige prøve at lave et estimat efter bedste evne. Dette er en ren “Hvem var i klubben i foråret og hvem er her nu øvelse”

                      Ud
                      Tverskov 175.000
                      Skjelvik 165.00
                      Zohore 200.000
                      Minteh 30.000
                      Breum 75.000
                      Aron 100.000
                      Juwara 40.000
                      Omar 40.000
                      Skyttä 100.000

                      ialt 925.000 kr pr måned

                      Ind
                      Turay 200.000
                      Ejdum 40.000
                      Luca 50.000
                      Selven 70.000
                      Rami 125.000
                      Owusu 120.000
                      Sauli 120.000

                      Ialt 725.000 kr pr måned

                      Så der burde være plads til Don D og en midtbanespiller med kvalitet. Så kan man altid tynde ud i truppen mht Mucolli,Tongya og Michelson og lave ydeligere plads uden at svække truppen det store.
                      Muligt at nogle af tallene er skudt ved siden af. Men som sagt.. Efter bedste evne..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tænkte over hvor mange lønkroner der var tilbage efterhånden. Så ville lige prøve at lave et estimat efter bedste evne. Dette er en ren “Hvem var i klubben i foråret og hvem er her nu øvelse”

                        Ud
                        Tverskov 175.000
                        Skjelvik 165.00
                        Zohore 200.000
                        Minteh 30.000
                        Breum 75.000
                        Aron 100.000
                        Juwara 40.000
                        Omar 40.000
                        Skyttä 100.000

                        ialt 925.000 kr pr måned

                        Ind
                        Turay 200.000
                        Ejdum 40.000
                        Luca 50.000
                        Selven 70.000
                        Rami 125.000
                        Owusu 120.000
                        Sauli 120.000

                        Ialt 725.000 kr pr måned

                        Så der burde være plads til Don D og en midtbanespiller med kvalitet. Så kan man altid tynde ud i truppen mht Mucolli,Tongya og Michelson og lave ydeligere plads uden at svække truppen det store.
                        Muligt at nogle af tallene er skudt ved siden af. Men som sagt.. Efter bedste evne..
                        Vi fik velheller ikke lønmæssigt en erstatning indfor Jebali?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Vi fik velheller ikke lønmæssigt en erstatning indfor Jebali?
                          Jeg er stadigt rystet over at Zohore 200000wtf

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                            Jeg er stadigt rystet over at Zohore 200000wtf
                            Det var et sats.

                            Havde han brændt ligaen af havde han fået en vild kontrakt.

                            Men mon ikke Zohore også ved nu han ikke3 får 200k igen?

                            Og tror virkelig ikke vi var de eneste i kampen om ham og det kostede måske en smule mere, men nok ikke mere end ca. 25.000 Dkk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                              Jeg er stadigt rystet over at Zohore 200000wtf
                              Det var jo et sats. Jeg sad lidt på det tidspunkt daman hev Zohore ind med en følelse af at det var fan-pleasing fordi man havde haft et skidt transfer-vindue.

                              Tingene kom bare alt for let til Zohore da han var ung, tror jeg. Så har han siddet de sidste tre år i England og er mere eller mindre gået på fodbold pension. Men okay, Bjørn var ude og sige at det var et sats, heldigvis kun et halvt år, så fuck it. Havde det virket var vi jo alle blevet ellevilde.

                              Jeg kan dog huske at der blev offentliggjort en liste i EB for 2 år siden, som jeg husker OB lønningerne, så hedder den, Sabbi 250k Bashkim 200k Skjelvik 180k og Tverskov på 170k. I ligaens top 50.

                              Så får man altså svært ved at spille sig i top seks.




                              Comment


                                En fræk en kunne være Zohore til Silkeborg, han kunne sikkert godt blomstre under Kent N.

                                Så sætter han Tonni Tåhyler til at spille Sebastian Jørgensens position.

                                I læste det her først.

                                Comment

                                Working...
                                X