Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bum bum. Transferfrit..
    Nogen der kender ham og kan lægge ord på? Han har spillet fra start i godt en femtedel af kampene i denne sæson og 77 kampe for Herenveens førstehold i alt…0

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Bum bum. Transferfrit..
      hvis det er en spiller man mener er den rigtige så kan det da ikke være en dårlig ting.

      Tænker ikke alle minteh pengene bliver brændt af i dette vindue ej hellere på spillere.

      - Håber man henter et par stykker fra en højere hylde, og så får brugt nogle penge på træningsbaner og hvad der ellers halter i setuppet udenom

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        hvis det er en spiller man mener er den rigtige så kan det da ikke være en dårlig ting.

        Tænker ikke alle minteh pengene bliver brændt af i dette vindue ej hellere på spillere.

        - Håber man henter et par stykker fra en højere hylde, og så får brugt nogle penge på træningsbaner og hvad der ellers halter i setuppet udenom
        Mon ikke der til sidesættes nogle millioner til Bane 1 som dog nok først kan bruges i 2024?

        Og så tror jeg også vi vil se en transfer snart hvor vi køber en profil fri. Kunne godt være en 6`er

        Comment


          Sluttede på bænken men har da spillet en del …

          https://www.transfermarkt.com/rami-a...L1/saison/2022

          vel ikke meget anderledes end f.eks. Breum ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Mon ikke der til sidesættes nogle millioner til Bane 1 som dog nok først kan bruges i 2024?

            Og så tror jeg også vi vil se en transfer snart hvor vi køber en profil fri. Kunne godt være en 6`er
            tænker også der skal bruges en del på at erstatte tverskov - den smule vi har set til mustafic ligner han umiddelbart ikke en starter - uanset er det godt med noget konkurrence derinde.

            Aner ikke hvor længe der går før de får anlagt sådan en bane - men hvis det tager œ-1 år så meget desto mere grund til at komme i gang - men mon ikke også planen ligger klar i skuffen, jo ikke ligefrem en overraskelse at han blev solgt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Nogen der kender ham og kan lægge ord på? Han har spillet fra start i godt en femtedel af kampene i denne sæson og 77 kampe for Herenveens førstehold i alt…0

              64 kampe i Eredivisie ialt 1814 min. Eller 28 min i snit i de kampe han har været med i.
              11 gange i start 11’eren
              1 gang spillet 90 min

              Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Så ramte den også bold.dk

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-pa-plads-i-ob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                  64 kampe i Eredivisie ialt 1814 min. Eller 28 min i snit i de kampe han har været med i.
                  11 gange i start 11’eren
                  1 gang spillet 90 min

                  Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?
                  Nok mere for Skyttä

                  Tror Markus Jensen erstatter Breum

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Transferkabalen er i gang. Tak for nogle gode oplevelser Minteh, og alt held og lykke i både det Engelske og det Hollandske. Hvis ikke Minteh pludselig ramler ind i en masse skader tror jeg at Newcastle har lavet en ualmindelig spændende handel til en, for dem, billig penge.

                    Stærkt arbejde af BW, men det er altså også nu du så skal levere!

                    Breum sagaen er jeg omvendt enormt lunken ved. Jeg ved godt at Alm og klubben vægter fart højt, men Breum er et kæmpe talent og hans spark er en voldsom spidskompetence - sådan en spiller burde man kunne få mere ud af. Det er kun lige et år siden at BW beskrev Breum som en af Danmarks mest spændende spillere, og selvom ingen kan spå om en spillers udvikling må jeg alligevel sige at det skuffer mig hvis man er ved at skippe ham afsted til Holland for et par millioner. En aftale må og skal indeholde en stor videresalgs klausul, selvom det ikke “redder” handlen imo.
                    Er meget enig. Breum-sagen er meget irriterende hvis vi virkelig sælger ham. Han blev set som kæmpe, kæmpe offensivtalent som fremviste sig som outstanding også i internationale turneringer og vi var glad at skrive femårig kontrakt med ham. Det passer ikke til en klub og et trænerteamet som bygger på at videreudvikle talenter. Hvis der kommer ikke et økonomisk så stærkt bud at man ikke kan sige nej (og tvivler at det er sådan er bud som ligger på bordet) så kan kun se det som en skuffelse og som alt andet end en succeshistorie.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Nu kan vi vel se hvad BW kan. Men den Minteh-penge har han bu vel råderum at handle.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nok mere for Skyttä

                        Tror Markus Jensen erstatter Breum
                        nårh ja selvfølgelig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Nu kan vi vel se hvad BW kan. Men den Minteh-penge har han bu vel råderum at handle.
                          Tror sådan set ikke vi skal regne med at se så store handler.
                          Jeg tror mange af pengene bliver lagt til andre investeringer.

                          Vi fik også 7,5 millioner i vinters.
                          Men nu skal vi virkelig vurdere BWs evner.

                          Ps. TAK til Bakary Bojang - det var trods alt ham der anbefalede os Minteh i sin tid!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                            64 kampe i Eredivisie ialt 1814 min. Eller 28 min i snit i de kampe han har været med i.
                            11 gange i start 11’eren
                            1 gang spillet 90 min

                            Det kan ligne en spiller som ikke har fået et gennembrud, så det kan være en spiller vi skal få til at lykkes med at udvikle. Måske en erstatning for Breum?
                            Han er selvfølgelig en uforløst spiller. Havde han starter alle kampe med hans alder var han jo langt fra at være indenfor rækkevidde. Derfor er det jo virkelig en spiller, hvor man skal sætte lid til scoutingen har været grundig, han falder til I truppen, byen og alle de der ubekendte. Når vi henter spillere i den aldersklasse, så bliver det ind imellem en Joel King. Dog er det ikke første vindue han er nævnt i forbindelse med os, så det er en vi med al sandsynlighed har fulgt længe og det taler da I retning af vi må have en del data på ham der er i sync med det vi leder efter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Tror sådan set ikke vi skal regne med at se så store handler.
                              Jeg tror mange af pengene bliver lagt til andre investeringer.

                              Vi fik også 7,5 millioner i vinters.
                              Men nu skal vi virkelig vurdere BWs evner.

                              Ps. TAK til Bakary Bojang - det var trods alt ham der anbefalede os Minteh i sin tid!
                              Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget

                              Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
                              Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske

                              Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget

                                Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
                                Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske

                                Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
                                Leif Rasmussen skriver på Twitter at ob har fået 60 mio for minteh

                                Comment

                                Working...
                                X