Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Han er en ægte O’ense dreng - selvfølgelig vil han forlænge med OB ;)
    Det vil han 100%. Det er jeg ikke 1 sekund i tvivl om. Men meget kan ændre sig hvis det vælter ind med store tilbud fra de 5 store ligaer.
    Men igen. Det er hypotetisk snak

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg ser EfB-B93 og ham Mads Larsen der før er nævnt herinde er altså god. Boldstærk, driblestærk og godt øje for med- og modspillere, han må være interessant for mange klubber
      Han lugter for mig lidt af en Vejle/Silkeborg tilgang, men jeg havde personligt rigtigt gerne set ham til OB i sin tid. EFB skræmte den gang lidt med et krav på 3-4 mill som jeg husker det, men jeg synes personligt at en lejeaftale med købsoption den gang havde været oplagt for alle parter.

      Comment


        Vi har åbenbart været ude efter Andreas Pyndt, men han bestemte sig for Silkeborg: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

        Undrer mig lidt; så er det nok næppe pengene, det handler om. Jeg forstår udmærket Pyndts egen begrundelse - spillestilen - men tænker at så har Bjørn nok heller ikke villet strække sig super langt.

        Comment


          Kan nogen huske ham fra tiden i Lyngby ?

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...aerdig-i-serie

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Kan nogen huske ham fra tiden i Lyngby ?

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...aerdig-i-serie
            Han vil være spændene at hente

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Vi har åbenbart været ude efter Andreas Pyndt, men han bestemte sig for Silkeborg: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

              Undrer mig lidt; så er det nok næppe pengene, det handler om. Jeg forstår udmærket Pyndts egen begrundelse - spillestilen - men tænker at så har Bjørn nok heller ikke villet strække sig super langt.

              Ja det er sørgeligt vi ikke engang kan være med på dette niveau……indtil videre har vi hentet en lotto kupon og mistet vores bedste spillere…ikke lige frem noget der indgyder tillid….men vi får se…for nu forbeholder jeg mig meget skeptisk, hvad man har gang i på transfersiden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Vi har åbenbart været ude efter Andreas Pyndt, men han bestemte sig for Silkeborg: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

                Undrer mig lidt; så er det nok næppe pengene, det handler om. Jeg forstår udmærket Pyndts egen begrundelse - spillestilen - men tænker at så har Bjørn nok heller ikke villet strække sig super langt.
                Det falder nok lidt tilbage på Kent også. En ung spiller fra et amatørhold, der tidligere har været i overskud I Brøndby har nok følt sig mest tryg ved Kent som jo er meget inde omkring transfers og sikkert har overbevist Pynt om at han kan få en nøglerolle derovre. For sådan en spiller er det nok ikke en fordel at Alm jo ikke blander sig i de forhandlinger. Jeg formoder også OB har større navne på radaren end en 1. Divisionsspiller til erstatning for Tverskov. Derfor tror jeg heller ikke vi er gået ligeså helhjertet efter ham som SIF.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det falder nok lidt tilbage på Kent også. En ung spiller fra et amatørhold, der tidligere har været i overskud I Brøndby har nok følt sig mest tryg ved Kent som jo er meget inde omkring transfers og sikkert har overbevist Pynt om at han kan få en nøglerolle derovre. For sådan en spiller er det nok ikke en fordel at Alm jo ikke blander sig i de forhandlinger. Jeg formoder også OB har større navne på radaren end en 1. Divisionsspiller til erstatning for Tverskov. Derfor tror jeg heller ikke vi er gået ligeså helhjertet efter ham som SIF.
                  Kender kun meget lidt til ham - har hørt ham omtalt som interessant. God, teknisk spiller. Har svært ved at forestille mig, at man har udset ham som afløser for Tverskov. Det skal i mine øjne være en mere voksen og afprøvet spiller end ham. Og i øvrigt en anden type end jeg har indtryk af han er.

                  Men jeg forventer så også vi henter to centrale midtbanespillere. Vi skal minimum have fire spillere til de to pladser. Og Ejdum skal nok lige have lov at indgå på førsteholdet i minimum en halvsæson før man rigtigt kan tælle ham med i det regnskab. Havde man hentet Pyndt ville jeg mere se det som en afløser for Aron i første omgang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Kender kun meget lidt til ham - har hørt ham omtalt som interessant. God, teknisk spiller. Har svært ved at forestille mig, at man har udset ham som afløser for Tverskov. Det skal i mine øjne være en mere voksen og afprøvet spiller end ham. Og i øvrigt en anden type end jeg har indtryk af han er.

                    Men jeg forventer så også vi henter to centrale midtbanespillere. Vi skal minimum have fire spillere til de to pladser. Og Ejdum skal nok lige have lov at indgå på førsteholdet i minimum en halvsæson før man rigtigt kan tælle ham med i det regnskab. Havde man hentet Pyndt ville jeg mere se det som en afløser for Aron i første omgang.
                    Meget enig, og tænker ikke han ville være reserve i Odense.

                    Comment


                      Noget nyt om Breum ? iflg. rygtestrømmen skulle han til lægetjek i Holland i sidste uge ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det falder nok lidt tilbage på Kent også. En ung spiller fra et amatørhold, der tidligere har været i overskud I Brøndby har nok følt sig mest tryg ved Kent som jo er meget inde omkring transfers og sikkert har overbevist Pynt om at han kan få en nøglerolle derovre. For sådan en spiller er det nok ikke en fordel at Alm jo ikke blander sig i de forhandlinger. Jeg formoder også OB har større navne på radaren end en 1. Divisionsspiller til erstatning for Tverskov. Derfor tror jeg heller ikke vi er gået ligeså helhjertet efter ham som SIF.
                        Derudover har SIF en rigtig fin track record med at få 1. divisionsprofiler til at tage springet til Superligaen og gøre dem til salgsobjekter i større klubber. Jeg tror langt fra det handler om hvad hhv. SIF og OB kan og vil tilbyde økonomisk nu og her.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Derudover har SIF en rigtig fin track record med at få 1. divisionsprofiler til at tage springet til Superligaen og gøre dem til salgsobjekter i større klubber. Jeg tror langt fra det handler om hvad hhv. SIF og OB kan og vil tilbyde økonomisk nu og her.
                          Plus at Silkeborg også har hentet hans midtbanemakker, Frederik Carlsen, så de kan måske fortsætte som centralt makkerpar i Silkeborg. Det har nok også talt lidt for.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Noget nyt om Breum ? iflg. rygtestrømmen skulle han til lægetjek i Holland i sidste uge ?
                            Min bror mødte ham til et ungdomsstævne (i Bellinge) i lørdages, der fortalte han, at han skulle til lægetjek dagen efter (søndag)
                            Last edited by Watson; 12-06-2023, 13:46.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg

                              Min bror mødte ham til et ungdomsstævne (i Bellinge) i lørdages, der fortalte han, at han skulle til lægetjek dagen efter (søndag)
                              Men intet nyt om salg eller leje?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men intet nyt om salg eller leje?
                                Det skulle angiveligt være et salg. Har hørt han får en 3 årig kontrakt med Hollænderne. Breum har fået at vide han står efter Charly efter ferien. Så begge parter vil gerne videre. Spilletiden her i foråret var for at gøre ham klar til salg. Og fcn skulle ikke have ham for billigt. Breum er åbenbart vejet og fundet for let.
                                Mon ikke den hollandske liga bliver god for ham med hans spillestil.

                                Comment

                                Working...
                                X