Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Vi burde mindst kunne få lige så mange penge som på Jebali, grundet alder og eventuelle potientiale i fremtiden. Jeg ved godt han ikke har spillet VM, men Sabbi har efterhånden vist lidt af hvad han kan, derudover er han populær i USA tror jeg.
    Jeg tror OB godt kunne finde på at sælge Frø, hvis man har den rigtige erstatning klar.
    Mon ikke Tongya også bliver solgt for minimum 15-20 mil, ifølge SFÅ føler han sig jo ikke hjemme i Odense
    Sabbi er nok i 4-6 mill kr laget pt. Ikke meget mere. Frø er 7-10 mill værd. Tongya syntes jeg du rammer meget godt og han kunne også sagtens være på vej væk. Bare han indbringer 10-15 mill er jeg tilfreds.
    Hvis Minteh sælges til Newcastles vil der være rigtig mange penge i kassen og Bjørn vil komme på sin største opgave nogensinde i OB. At vise at han kan bruge dem rigtigt og blive ved med at skabe merværdi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sabbi er nok i 4-6 mill kr laget pt. Ikke meget mere. Frø er 7-10 mill værd. Tongya syntes jeg du rammer meget godt og han kunne også sagtens være på vej væk. Bare han indbringer 10-15 mill er jeg tilfreds.
      Hvis Minteh sælges til Newcastles vil der være rigtig mange penge i kassen og Bjørn vil komme på sin største opgave nogensinde i OB. At vise at han kan bruge dem rigtigt og blive ved med at skabe merværdi
      Så kan vi sku da næste bygge et nyt stadion for alle de penge.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Så kan vi sku da næste bygge et nyt stadion for alle de penge.
        Nej der kommer nok til at mangle 150-200 mill…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nej der kommer nok til at mangle 150-200 mill…
          Hvis vi forlænger med Skjelvik 5 år og sælger ham til vinter har vi næsten de 200 millioner.
          Ironi kan forekomme…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Hvis vi forlænger med Skjelvik 5 år og sælger ham til vinter har vi næsten de 200 millioner.
            Ironi kan forekomme…
            Nååå, der ville ja kræve tre forlængelser fordi vi skrev ja også kontrakt med ham tre gange. Det bliver alt for kompliceret. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Sabbi er nok i 4-6 mill kr laget pt. Ikke meget mere. Frø er 7-10 mill værd. Tongya syntes jeg du rammer meget godt og han kunne også sagtens være på vej væk. Bare han indbringer 10-15 mill er jeg tilfreds.
              Hvis Minteh sælges til Newcastles vil der være rigtig mange penge i kassen og Bjørn vil komme på sin største opgave nogensinde i OB. At vise at han kan bruge dem rigtigt og blive ved med at skabe merværdi
              Så vidt jeg husker kunne vi "købe" vi Tongya ganske gratis fordi der er nogen klausuler hvis han sælges videre .. nogen heftige nogen af slagsen, så 15 mill. er nok mere end OB får i kassen tror jeg.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nej der kommer nok til at mangle 150-200 mill…
                Ok, så må vi nok nøjes med at investere i truppen, akademiet og et par hybridtræningsbaner.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nsferaktivitet
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    De 3 af dem er jo allerede i hus. Vestergaard,Kjerrumgaard og Ejdum. De kan passende erstatte Omar,Juwara og Aron

                    Så skal man ud og hente kvalitet for Jørgen,Tverskov,Zohore og Skyttä og dem der sælges

                    Comment


                      Tverskov i et Ritzau interview: “Der er en dialog kørende. Vi kører dialogen internt, og så skal der jo nok komme noget ud på et tidspunkt. Men det er ikke noget, vi melder ud her”, siger Tverskov.

                      Udfra det får de overskriften: “OB anfører afslører: Er i dialog om forlængelse”.

                      Synes nu det er en overtolkning…
                      Last edited by Brogaard99; 24-04-2023, 22:17.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Tverskov i et Ritzau interview: “Der er en dialog kørende. Vi kører dialogen internt, og så skal der jo nok komme noget ud på et tidspunkt. Men det er ikke noget, vi melder ud her”, siger Tverskov.

                        Udfra det får de overskriften: “OB anfører afslører: Er i dialog om forlængelse”.

                        Synes nu det er en overtolkning…
                        altså hvis de stadig er i dialog så må det jo næsten dreje sig om forlængelse - ellers var der ikke den store grund til at have en dialog.

                        Ville da være rart om der er et projekt han kan købe ind på - men mon det er på plads at han skal videre - og man bare venter på hvornår man ønsker at melde det ud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          De 3 af dem er jo allerede i hus. Vestergaard,Kjerrumgaard og Ejdum. De kan passende erstatte Omar,Juwara og Aron

                          Så skal man ud og hente kvalitet for Jørgen,Tverskov,Zohore og Skyttä og dem der sælges
                          Jeg vil nu ikke helt afskrive Skyttä, han har mange af de kvaliteter der er ønsket på 10'er positionen med løbevillighed, hurtige fødder og vendinger, og så han jo indehaver af et godt spark .. jeg bliver ikke overrasket hvis det sker.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg vil nu ikke helt afskrive Skyttä, han har mange af de kvaliteter der er ønsket på 10'er positionen med løbevillighed, hurtige fødder og vendinger, og så han jo indehaver af et godt spark .. jeg bliver ikke overrasket hvis det sker.
                            Det er jeg lige på nippet til gerne at ville. Han har først kontraktudløb med Toulouse i 2025.
                            Måske vi kan få endnu en lejeaftale i stand, men jeg tror ikke vi er klar til at betale i omegnen af 4 mio (jf. Transfermarkt) for at signe ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                              Det er jeg lige på nippet til gerne at ville. Han har først kontraktudløb med Toulouse i 2025.
                              Måske vi kan få endnu en lejeaftale i stand, men jeg tror ikke vi er klar til at betale i omegnen af 4 mio (jf. Transfermarkt) for at signe ham.
                              Det kunne jeg nu sagtens se os bruge på spillere hvis vi får Minteh penge mellem hænderne. Også på Skyttä. Men jeg tror han er dyrere og har hørt at de ikke vil af med ham permanent

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                                Det er jeg lige på nippet til gerne at ville. Han har først kontraktudløb med Toulouse i 2025.
                                Måske vi kan få endnu en lejeaftale i stand, men jeg tror ikke vi er klar til at betale i omegnen af 4 mio (jf. Transfermarkt) for at signe ham.
                                Hvis vi ikke har råd til at smide 4 millioner for et 20-årig talent med succes på U21-landsholdet, så rykker vi os aldrig (kun nedad...).

                                Hellere bruge de penge på et talent (en investering) end lønne et ældre "navn", som lige skal have malket det sidste ud af klubben i sin karrieres efterår.

                                Comment

                                Working...
                                X