Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Er virkelig uenig med dig, han har været en af de få offensive spillere der kunne lukke en side af.
    Og jeg syntes personligt han blev bedre og bedre jo mere han spillede, og du kan lade være med at tage et mål med i din ligning - men det tæller sgu når du skal sælge ham.
    Er helt enig med dig. Og forstår bare ikke hvorfor Alm pludselig fravalgte Tongya.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Er helt enig med dig. Og forstår bare ikke hvorfor Alm pludselig fravalgte Tongya.
      Tongya har en fin mentalitet. Han er stærk organisatorisk og er tydeligvis godt skolet i Italien. Desværre tilslutter jeg mig det kor der siger at han ikke har præsteret. Som offensivspiller må din spidskompetence simpelthen ikke være defensiv struktur.

      Franco har meget få tricks i bogen, ingen fart til omstillingerne (hverken optræk eller topfart har været udslagsgivende) og spilforståelse (måske sprogbarriere(?), tilvænning osv) på et middel niveau. Han er en bundsolid leverpostejsmad på en position, hvor der er brug for højtbelagt smørrebrød i et OB-system hvor to seksere og ret defensive backs stiller store offensive krav til vores fire forreste.

      Jeg fandt signingen meget interessant, og han virker sympatisk. Men hvis Gijon er villige til at byde et acceptabelt beløb (hvad det så end måtte være - aner ikke hvordan de værdisætter spillerne) - så sælg ham.
      Alm tilvalgte Mucolli til slut. Det siger en del om Tongyas status.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Hvilken episode og ca hvor langt tid inde?
        Mener det er i udsendelsen: “Den store sæsonevaluering “ ved ikke hvilket minuttal, men det må være i den del hvor de taler om hvad der skal ske i transfervinduet. De joker lidt med at alle islændinge hedder Finnsson.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Mener det er i udsendelsen: “Den store sæsonevaluering “ ved ikke hvilket minuttal, men det må være i den del hvor de taler om hvad der skal ske i transfervinduet. De joker lidt med at alle islændinge hedder Finnsson.
          Har fundet det:)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
            Sporting Gijón skulle angiveligt være interesserede i Franco Tongya iflg. twitter. https://twitter.com/FichajesRSG/stat...91567962480653
            Ligner ikke en klub, som bruger særlige mange penge på køb af spillere...

            https://www.transfermarkt.com/sporti...saison_id/2022

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ligner ikke en klub, som bruger særlige mange penge på køb af spillere...

              https://www.transfermarkt.com/sporti...saison_id/2022
              Nej det er det godt nok ikke. Men så får de nok bare et nej af Bjørnen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jaaaa det tænker jeg. 1,5-2 mill euro for en italiensk offensiv U21 landsholdsspiller er ikke for meget..

                Ellers beholder man ham. Han har stadig 2 år tilbage
                Det er altså lidt vildt at tro at I får 12-15 millioner for en spiller der ikke har præsteret i superligaen og heller ikke har vist sig at besidde specielt brugbare spidskompetencer.
                Tongya var korrekt udtaget i november, men fik 0 min og har ikke spillet siden, de har vel været interesseret i at se om det han engang blev udtaget til ulandshold på stadig var der.
                Det er lidt at pumpe den op at sige at han er italiensk u21-landsholdsspiller, når han har været udtaget 1 gang og sammenlagt ser ud til at have spillet 0 min for u21.

                Han blev udtaget og spillede for alle de yngre landshold og der har helt sikkert engang været noget der, men som han ser ud nu er han ikke 12-15 millioner værd, kvaliteterne rækker slet ikke og hvis det var nok med det han har vist, så kunne 100 suppespillere sælges for det beløb.

                Minteh har store spidskompetencer og han er noget værd og Frøkjær kan I også få lidt for, omend slet ikke i samme priskategori ... men Tongya og 12-15 millioner rimer ikke.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Det er altså lidt vildt at tro at I får 12-15 millioner for en spiller der ikke har præsteret i superligaen og heller ikke har vist sig at besidde specielt brugbare spidskompetencer.
                  Tongya var korrekt udtaget i november, men fik 0 min og har ikke spillet siden, de har vel været interesseret i at se om det han engang blev udtaget til ulandshold på stadig var der.
                  Det er lidt at pumpe den op at sige at han er italiensk u21-landsholdsspiller, når han har været udtaget 1 gang og sammenlagt ser ud til at have spillet 0 min for u21.

                  Han blev udtaget og spillede for alle de yngre landshold og der har helt sikkert engang været noget der, men som han ser ud nu er han ikke 12-15 millioner værd, kvaliteterne rækker slet ikke og hvis det var nok med det han har vist, så kunne 100 suppespillere sælges for det beløb.

                  Minteh har store spidskompetencer og han er noget værd og Frøkjær kan I også få lidt for, omend slet ikke i samme priskategori ... men Tongya og 12-15 millioner rimer ikke.
                  Det kan man kun gisne. Man har før set handler af den type i Italiensk fodbold. Selvom han ikke forsat har været indkaldt, har det en værdi for større klubber at det er en landsholdsbobler. Derudover er han skolet godt defensivt, så jeg tænker ikke at det er et helt umuligt bud. Men vi må jo se tiden an :). Det er trods alt kun et rygte.

                  Comment


                    Ikke den store overraskelse efter den episode jeg så ude på stadion

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sto...d-musa-juwara/

                    Han har heller ikke trænet med holdet siden den dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ikke den store overraskelse efter den episode jeg så ude på stadion

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sto...d-musa-juwara/

                      Han har heller ikke trænet med holdet siden den dag
                      Ved ikke om jeg overfortolker noget her, men....
                      • Minteh følte sig ikke tilpas
                      • Tongya meldes ikke at føle sig tilpas
                      • Juwara er frusteret
                      ... er det et mønster eller bare mig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ved ikke om jeg overfortolker noget her, men....
                        • Minteh følte sig ikke tilpas
                        • Tongya meldes ikke at føle sig tilpas
                        • Juwara er frusteret
                        ... er det et mønster eller bare mig
                        Hvis jeg skulle til Gambia som 18-20 årig og bo alene er jeg 10000% sikker på at jeg ville have det på samme måde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Ved ikke om jeg overfortolker noget her, men....
                          • Minteh følte sig ikke tilpas
                          • Tongya meldes ikke at føle sig tilpas
                          • Juwara er frusteret
                          ... er det et mønster eller bare mig
                          Jeg må indrømme, at jeg kun ser ganske få af OB's kampe live, men i denne lille video fra OB på facebook fra Horsenskampen virker det da ikke som om at Tongya er helt slået ud? https://www.facebook.com/reel/936551937609145 Jeg vil næsten sige, at han udtrykker noget helt andet?

                          Men jeg tror gerne på, at det er svært at være langt væk hjemmefra, også selv om du måske lever af det du gerne vil og får gode oplevelser. Et liv langt fra familie og gamle venner har sine tunge sider, og hvis det så heller ikke går helt efter planen på arbejdet, så er det fandme hårdt.

                          Comment


                            Ny fysisk træner:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/peter-...raarssaesonen/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Midlertidlig. Bo Nielsen fik en bold i hovedet oppe i Aarhus tidligere på året og skal bruge tid på at komme sig helt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Stor akademisk profil - fedt!

                                ‘Peter er til daglig professor i sport og sundhed ved Institut for Idræt og Biomekanik på Syddansk Universitet i Odense, og han er dertil også pro-licens træner.’



                                Comment

                                Working...
                                X