Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Jeg har ingen kilder Men Twitter-journalisten og dem der har spottet Owusu i Ådalen er i hvert fald helt uafhængige af hinanden, hvilket øger sandsynligheden væsentligt i mine øjne.
    Hvor har læst han er spottet:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

      Owusu er også blevet rygtet til Heerenveen nu her. Han må have vist lidt. Han har trods alt også 99 kampe fra den bedste hollandske række i bagagen, hvilket er flere kampe end Leemans, Grot eller Lonwijk har spillet i den liga. Ikke at ham her nødvendigvis er bedre, men det er måske svært at vurdere hans niveau på nuværende tidspunkt uden at have set ham spille.
      Ja okay. Blev bare lidt forundret over at vi hentede en back fra Hollandsk 2.div til en plads hvor vi har 2 i forvejen..
      Men vi må stole på at de har scoutet godt og at han kan lidt

      Men de er da blevet helt tosset med de transferfrie spillere nede i Ådalen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det må tiden jo vise om han er bedre end dem vi har.. Men det kan vel næsten kun betyde et salg af Nico.
        Det kan jo være han er den nye Fernando Derveld

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Det kan jo være han er den nye Fernando Derveld

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Er det her virkelig ambitionerne med 70 mill i banken OB??!?!?? Jeg er målløs…

            Men det ender nok med at han er skide go og godt scoutet så jeg står tilbage med lang næse
            Men indtil da beholder jeg retten til at være forundret hvis den er god nok
            Skolet i Ajax lyder ret interessant.
            Med de spiller vi hentede hidtil bliver der i hvert fald penge for en eller to kongetransfers og forventer at BW arbejder på det.
            Men hvis OB skulle ikke investere i holdet og holde alt den penge på kontoen så er det ikke kun skuffende men endda en endgyldigt farvel til sportslige ambitioner og udstille ledelsen som dansk dum-snak-mester.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja okay. Blev bare lidt forundret over at vi hentede en back fra Hollandsk 2.div til en plads hvor vi har 2 i forvejen..
              Men vi må stole på at de har scoutet godt og at han kan lidt

              Men de er da blevet helt tosset med de transferfrie spillere nede i Ådalen.
              Hellere udlandske transferfrie spiller end spillere der har vist sit værd i Danmark.

              Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
              Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??

                Altså hvad sker der?
                Utaka kom fra belgisk 2. division ..

                tror indkøbene kommer mere på baggrund af de kriterier de har listet op for de enkelte pladser end hvad man tidligere har vist ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Skolet i Ajax lyder ret interessant.
                  Med de spiller vi hentede hidtil bliver der i hvert fald penge for en eller to kongetransfers og forventer at BW arbejder på det.
                  Men hvis OB skulle ikke investere i holdet og holde alt den penge på kontoen så er det ikke kun skuffende men endda en endgyldigt farvel til sportslige ambitioner og udstille ledelsen som dansk dum-snak-mester.
                  Delvis enig. Nu betyder store transfer jo ikke en garanti for succes. Og når vi åbenbart skal hente 6-8 nye udefra er det en god løsning at hente en del af dem transferfrie(selvom sign on fees og agent fee bestemt ikke er gratis)

                  Men håber da også på et par konge transfers. Eller jeg forventer det faktisk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja okay. Blev bare lidt forundret over at vi hentede en back fra Hollandsk 2.div til en plads hvor vi har 2 i forvejen..
                    Men vi må stole på at de har scoutet godt og at han kan lidt

                    Men de er da blevet helt tosset med de transferfrie spillere nede i Ådalen.
                    Det har de ret beset altid været

                    Men jeg håber godt nok også de bruger nogle penge på klare forstærkninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Hellere udlandske transferfrie spiller end spillere der har vist sit værd i Danmark.

                      Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
                      Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe
                      Jeg fik samme tanke. Det eneste der vil give mening. Men det har jeg det fint med hvis vi bare sælger ham for lidt millioner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Det har de ret beset altid været

                        Men jeg håber godt nok også de bruger nogle penge på klare forstærkninger.
                        Ja vi må håbe at det sportslige udvalg har haft det møde om hvad pengene skal bruges til. Og det ville være lækkert hvis man bare kom med en lille udmelding om hvad man gør nu.. Jeg er helt klar over at ingen sportsdirektører vil sige at nu skal vi ud og fyre løs af en masse millioner..

                        Men har man snakket om nye baner eller andre faciliteter? Vil man hæve BWs budget generelt nu? Osv

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Delvis enig. Nu betyder store transfer jo ikke en garanti for succes. Og når vi åbenbart skal hente 6-8 nye udefra er det en god løsning at hente en del af dem transferfrie(selvom sign on fees og agent fee bestemt ikke er gratis)

                          Men håber da også på et par konge transfers. Eller jeg forventer det faktisk
                          præcis der skal mange nye ind - og selv om der er kommet mange penge i banken så skal de nok ikke alle brændes af nu og her. Tænker en del skal investeres i faciliteter og mon ikke også man ligger lidt oven i transferbudgettet i de kommende transfer vinduer - spreder det lidt ud.

                          - Men jeg håber og tror da også de henter et par folk ind der indikerer at man mener det.

                          Comment


                            tænker ikke BW lykkedes med at kunne lukke truppen helt inden 1 træning - men hvor kan jeg godt li' at man agerer. Ikke bare sidder på hænderne og venter og håber der falder et eller andet ned fra himlen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              præcis der skal mange nye ind - og selv om der er kommet mange penge i banken så skal de nok ikke alle brændes af nu og her. Tænker en del skal investeres i faciliteter og mon ikke også man ligger lidt oven i transferbudgettet i de kommende transfer vinduer - spreder det lidt ud.

                              - Men jeg håber og tror da også de henter et par folk ind der indikerer at man mener det.
                              Jo det vil give rigtig god mening at sprede det lidt ud. At øge budgettet med 10-15 mill over de næste 3-4 år skulle der være råd til. Hvis man så sælger dyrt igen kan man jo bare øge ydeligere oven i de 10-15 mill man allerede havde lagt i potten

                              Men hvis man vil gøre alvor af de sportslige ambitioner er man også nød til at flexe lidt med musklerne i løbet af sommeren. At vise omverden at OB mener det seriøst og at vi både kan sælge og købe dyrt. At nu træder vi et trin op. Lige som AGF har gjort de sidste 2-3 år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tænker ikke BW lykkedes med at kunne lukke truppen helt inden 1 træning - men hvor kan jeg godt li' at man agerer. Ikke bare sidder på hænderne og venter og håber der falder et eller andet ned fra himlen.
                                Man kommer helt sikkert ikke til at lukke truppen om 12 dage. Men for bare at leve lidt op til sine egne udtalelser skal der minimum hentes en Venstre back, Center back og en 6`er. Minimum. Ellers starter vi jo med en haltende trup der knapt kan spille 11 mod 11 uden at Kadrii skal spille venstreback, Frø skal være 6`er og Grubbe skal i midtforsvaret

                                Comment

                                Working...
                                X