Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

    Leif Rasmussen skriver på Twitter at ob har fået 60 mio for minteh
    Puha. Endnu bedre. Så er vi jo tæt på 70 mill i 2023…..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Han er selvfølgelig en uforløst spiller. Havde han starter alle kampe med hans alder var han jo langt fra at være indenfor rækkevidde. Derfor er det jo virkelig en spiller, hvor man skal sætte lid til scoutingen har været grundig, han falder til I truppen, byen og alle de der ubekendte. Når vi henter spillere i den aldersklasse, så bliver det ind imellem en Joel King. Dog er det ikke første vindue han er nævnt i forbindelse med os, så det er en vi med al sandsynlighed har fulgt længe og det taler da I retning af vi må have en del data på ham der er i sync med det vi leder efter.
      Ja selvfølgelig er han uforløst, ellers vælger han ikke at tage til et midter/bundhold i superligaen.
      Jeg tror ikke det er en spiller vi skal forvente går ind og forstærker os nævneværdigt, og altså derfor ej heller bidrager til næste sæsons målsætning opnåes.
      Det er ganske fint at hente sådan en spiller, det er dog tvivlsomt om han slår igennem, hvis ikke holdet er stærkt nok til at opveje den tid,og de fejl det tager at udvikle ham til en potential starter/videresalg.
      Han bliver spændende at følge, og jeg håber da at en ny start i en ny klub gør at han får et gennembrud. At klubben har fulgt ham i lang tid, lægger mere pres på dem end på spilleren.
      Last edited by Magge; 12-06-2023, 20:38.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Minteh i en stor takketale

        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...mit-valg-af-ob

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Puha. Endnu bedre. Så er vi jo tæt på 70 mill i 2023…..
          Men modsat melder Vøge fra en god kilde det er 50
          millioner.

          Lad os nu lade vær med at fokusere på det præcise tal.
          Vi har flere ressourcer, end de sidste mange mange år. Lad os i stedet hylde det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            "Tak til Ayo, Issam og Joel... "
            Altså spillere der ikke har været her det seneste halve år. Nok en lidt ubevidst stikpille til hans nu tidligere holdkammerater. Man forstår at manden har haft et bøvlet forår på nogen punkter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Men modsat melder Vøge fra en god kilde det er 50
              millioner.

              Lad os nu lade vær med at fokusere på det præcise tal.
              Vi har flere ressourcer, end de sidste mange mange år. Lad os i stedet hylde det.
              De få kilder at Leif har er omkring klubben generelt. Han skriver ikke sådan noget uden belæg. OB har også en interesse i at få sådan noget ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Ok så baseret påinfo fra tidligere tider vælger folk at være sure og skuffede på forhånd

                - og så vil jeg lige sætte et lille spørgsmålstegn ved om han var på vej mod noget godt - tror alle gerne vil se ham lykkedes men det er jo desværre ikke meget vi har set til ham. Men det har da set bedre ud her i foråret og et salg må da bestemt siges at være en overraskelse.

                - kunne jo også tænke breum gerne selv vil noget andet? Nu vi alligevel har gang i spekulationerne
                Der er vel ingen der er sure eller skuffede, endnu. Folk undre sig vel meat af alt bare over at en spiller som anses for at være et enormt stort takent, som vi skrev en lang kontrakt med og som BW for blot et år siden priste som en af dansk fodbolds mest spændende spillere nu er på vej til en Hollandsk bundklub. I forlængelse af det spekuleres der over en eventuel pris, hvori består det mærkelige?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget

                  Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
                  Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske

                  Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
                  Enig, tror heller ikke vi går købe-amok. Er faktisk ret sikker på at vi ikke gør. Mindre kan også gøre det, hvis man kan finde de rigtige.

                  Jeg er lidt bange for vi, med nutidens priser in mente, ikke får ret meget profil for 4-6 mill. Blot for at nævne et eksempel så kostede Greve 7,5 mill i Randers.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                    "Tak til Ayo, Issam og Joel... "
                    Altså spillere der ikke har været her det seneste halve år. Nok en lidt ubevidst stikpille til hans nu tidligere holdkammerater. Man forstår at manden har haft et bøvlet forår på nogen punkter
                    Ah, han starter jo med at sige tak til alle sine nuværende holdkammerater - og hele staben. Til sidst nævner han så tre tidligere holdkammerater.

                    Den er sgu umulig at koge suppe på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                      "Tak til Ayo, Issam og Joel... "
                      Altså spillere der ikke har været her det seneste halve år. Nok en lidt ubevidst stikpille til hans nu tidligere holdkammerater. Man forstår at manden har haft et bøvlet forår på nogen punkter
                      Forstår der mere som ikke at glemme de. Han takkede ja holdkammerater og faktisk er det Ajo, Issam og King ikke mere så han nævner de derfor.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Enig, tror heller ikke vi går købe-amok. Er faktisk ret sikker på at vi ikke gør. Mindre kan også gøre det, hvis man kan finde de rigtige.

                        Jeg er lidt bange for vi, med nutidens priser in mente, ikke får ret meget profil for 4-6 mill. Blot for at nævne et eksempel så kostede Greve 7,5 mill i Randers.
                        Tror måske heller ikke at det bliver i DK vi handler hvis vi smider et stort beløb.
                        Men jeg ved det. Priserne er løbet løbsk i Danmark. Dog købte Aab en back i Lyngby til ca 5 mill..
                        Måske Emil Frederiksen til 4-5 mill kan friste SdJ. Eller noget i den stil

                        Comment


                          Aron hjem til Island

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-nye-klub

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Der er vel ingen der er sure eller skuffede, endnu. Folk undre sig vel meat af alt bare over at en spiller som anses for at være et enormt stort takent, som vi skrev en lang kontrakt med og som BW for blot et år siden priste som en af dansk fodbolds mest spændende spillere nu er på vej til en Hollandsk bundklub. I forlængelse af det spekuleres der over en eventuel pris, hvori består det mærkelige?
                            lød bare som om folk havde besluttet han blev solgt for ingenting.

                            Jeg undrer mig da også - frø og sabbi havde jeg regnet med man ville forsøge at sende afsted som noget af det første, tongya måske også. Breum den havde jeg ikke set komme, kontraktlængden taget i betragtning.

                            Men selv om man har beskrevet ham som et stort talent og udstyret ham med en 5 årig aftale så har han jo desværre på ingen måde brændt ligaen af. Måske passer han bare ikke ind. Måske trænger han til luftforandring - det er jo desværre set før at OB ikke formår at forløse talenter - nogen gange så blomstre de op når de kommer et nyt sted og får lidt mere spilletid. Greve, Desler, klynge...

                            men lyder jo til der har været følere ude før - fcn i vinters, så mon ikke bare breum ikke vil sidde på bænken længere og så vil OB hellere sende ham udenlands, måske Go Ahead Eagles er ved at lægge stilen om og har besluttet sig for at sprænge banken for breum...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              ok tak. Jeg går på jagt i tråden
                              Jeg lagde en liste op tidligere i traaden.

                              Comment


                                Men salget af Minteh må man sige, at Bjørn har gjort det perfekt. Han er naturligvis ikke ene om den historie, men at have is i maven i vinters og sælge til bedre pris til sommer må siges at være til topkaraktér. Det giver en enorm ro på bagsmækken i fht økonomi. Det betyder meget for den øvrige aktivitet i vinduet, hvor man nu f.eks. med sindsro kan kaste noget sign-on fee efter attraktive spillere.
                                Ja, nu handler det så om, hvad der kommer ind. Kunne det være frækt at lægge et bud på Mark Brink i Silkeborg? Ser ham som en undervurderet spiller, der er faldet i niveau med det øvrige Silkeborg-hold, fordi de har manglet kvalitet i deres afslutninger - derfor kunne han måske være opnåelig.

                                Comment

                                Working...
                                X