Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
    Hvis det er sandt så er det latterligt og min tiltro til Bjørn får et ordentligt knæk
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Hvis det er sandt så er det latterligt og min tiltro til Bjørn får et ordentligt knæk
      Det vil som minimum kræve en rigtig god forklaring.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
        Kroner eller euro ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hvis det er sandt så er det latterligt og min tiltro til Bjørn får et ordentligt knæk
          ja godt nok ikke mange basseøre.

          Men stadig mange ubekendte; Vil man ikke sælge til en dansk klub (fcn) ? Er det Breum selv der vil videre? evt kombineret med at man ikke mener han passer ind? Så kan jeg et eller andet sted godt li' han kommer videre - for han udvikler sig ikke af at sidde på bænken.

          Og vil man have ordnet handlen tidligt i vinduet, fordi der er ret mange andre steder man skal have fokus på - det kan jo også koste.

          Breum er en spiller jeg havde håbet vi skulle se mere fra og så sælge stort til en god klub. Men vi må jo også bare erkende at han desværre ikke ligefrem har brændt banen af når han har fået chancen.

          - men hvis man ikke engang har overvejet leje så er det en smule underligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            FCN bød garanteret også væsentligt mere. Både første og anden gang
            Synes heller ikke om salget for så lavt et beløb, men der er mange faktorer man skal have med når man vurderer det synes jeg.

            FCN bød givetvis mere om end det, men det er også noget helt andet at sælge til dem. Gør man det og han bliver en succes vil følelsen langt mere være "øv, tænk hvis han var blevet en succes i OB". Både internt i klubben og blandt fans. Bliver han en succes i Holland er det nemmere at sælge som en succeshistorie fra akademiet. Og måske er han nemmere at få hjem igen senere i karrieren. Bød FCN f.eks. i nærheden af 10 millioner for ham ville jeg stadig hellere sælge ham til en hollandsk klub for et par millioner. FCN skulle nok op og betale omkring 20 millioner for ham før jeg kunne se fornuften i det.

            Men to millioner kr. er ikke meget for så ung og talentfuld en spiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Kroner eller euro ?
              euro havde været ret godt - så må næsten være kroner vi snakker

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
                Det kræver som minimum en videresalgsklausul på +25%.
                virkelig skuffende at han bare bliver den næste i rækken af uforløste talenter. Det er snart en farce.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Det vil som minimum kræve en rigtig god forklaring.
                  mon ikke vi får det - syntes ikke BW plejer at være bleg for en ærlig kommentar.

                  - og med al den opmærksomhed den historie trækker så vil han jo blive spurgt ind til det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Det vil som minimum kræve en rigtig god forklaring.
                    Jeg vil som udgangspunkt også være skuffet hvis man sælger ham for så lavt et beløb. Han har vist stort potentiale, er stadig meget ung og er en fed spillertype (i mine øjne). Synes også OB har en opgave i at indgyde de unge talenter med tålmodighed. Han fik en god start i Superligaen, men i sidste ende er det altså de færreste der slår igennem før de er 20 år. Der er masser af mulighed for at slå igennem endnu. På dette punkt savner jeg noget fra klubben, udefra set.

                    Det virker skørt at sælge en så ung og talentfuld spiller så billigt. Men grundlæggende har jeg det sådan, at når noget virker så ulogisk som dette er der nok nogle (gode?) grunde til det. Jeg synes jo alt tyder på, at BW har en god fornemmelse for hvad spillere er værd på markedet i dag. Så hvis man skal lede efter en forklaring tænker jeg ting som dette kan have spillet ind:

                    Hvor meget har Breum været frustreret i denne sæson og hvor meget har en ønsket at komme videre? Hvordan er hans forhold til Alm? Måske har man haft nogle snakke med ham og vælger at tage imod dette fordi det er en god mulighed for Breum (mere end OB) og man derfor holder et godt forhold til ham. Og så har vi jo en del unge offensive spillere som bejler til de samme pladser. Sandsynligvis rykker man endnu en op i truppen til sommer i Gustav Jensen. Hvis de allerede nu kan sidde i deres udvalg og vurdere, at der en chance/risiko for, at han hurtigt kan kommer foran Breum i køen. Så kunne Breum måske se ind i endnu en frustrerende sæson, der måske ikke er så god for hans udvikling.

                    Det ville være mine umiddelbare tanker om hvorfor dette kunne give mening. Men hvis man går meget op i, at de største talenter har kort til spilletid (hvilket giver fint mening for mig) giver det nok endnu mindre mening, at man hentede spillere som Mucolli, Juwara og til dels Tongya ind.
                    Last edited by Agbre; 13-06-2023, 10:14.

                    Comment


                      Av, det salg af Breum virker helt uforståeligt.

                      Konsekvens og kynisme har kun værdi hvis det følges af omtanke - har vi det med her?

                      Comment


                        Så kom den desværre: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sae...-ahead-eagles/ pæne ord fra Breum. Tak for indsatsen og pøj pøj!

                        Comment


                          https://www.ga-eagles.nl/jakob-breum...aan-het-leren/

                          Comment


                            Det er jeg meget uforstående over for. Særligt til den pris. Jeg tror, han bliver en fin spiller i Holland, og mon ikke han rykkes mere ind i banen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Jeg håber vi går efter Bakiz i Aalborg. Han har godt nok været dygtig synes jeg og alt for god til 1. Division
                              Den er jeg ikke rigtigt med på. I mine øjne er han en ret ordinær Superliga-spiller. Har svært ved at se spidskompetencerne. Det samme i Viborg. Forstod ikke helt AaB hentede ham.

                              Lige præcis kanterne har vi ret mange talenter til. De bør i mine øjne kunne levere tilsvarende til ham. Skal vi have en 24-årig ind udefra skal det i mine øjne være en klart bedre spiller. Ville være meget lig Mucolli-signingen hvis vi henter ham.
                              Last edited by Agbre; 13-06-2023, 10:22.

                              Comment


                                https://www.transfermarkt.com/odense...saison_id/2023
                                Bum bum.

                                Comment

                                Working...
                                X