Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Er heller ikke helt så meget efter buya. Den primær årsag til at Kadrii spiller istedet for ham er jo at Bashkim har været pissegod.

    Buya har i de minutter han har fået scoret en og lavet en assist det er vel okay.
    ​​​​
    er det indkøbet af Buya der har fået Kadrii op i gear så kan den del bestemt betegnes som en succes. Men ville nu være rart at have 2 spillere med kvalitet oppe foran. Gjorde Buya det bedre ville han sikkert også blive skiftet ind tidligere i kampene - pt er der bare for stort kvalitetstab når kadrii skal af banen.

    Det er stadig tidligt, det samme med Tyler og de kan jo nå at komme i bedre form - problemet er bare at der trækkes en streg efter 22 runder og der har man bare ikke så lang tid at vente. Det er allerede tæt på at toget er kørt.

    - Men så må vi håbe de kan hjælpe os i nedrykningsspillet...

    Comment


      Ifølge Leif Rasmussen skulle der komme en ny prøvespiller i morgen, skulle have landet i dag, men noget gik galt med flyplanen, hvem mon det kan være ? Mintehs ven er her vel allerede.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Ifølge Leif Rasmussen skulle der komme en ny prøvespiller i morgen, skulle have landet i dag, men noget gik galt med flyplanen, hvem mon det kan være ? Mintehs ven er her vel allerede.
        Kunne også være en kontrakt fri lykkeridder til midtbanen

        Comment


          https://x.com/Odense_Boldklub/status...055628290?s=20 -En svensker til prøvetræning

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kunne også være en kontrakt fri lykkeridder til midtbanen
            Jeps: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aimar-...aener-med-i-ob

            Comment


              Ung spiller, der tidligere har fået en del spilletid i Alsvenskan, men hvis karriere tilsyneladende ikke har haft godt af et tidligt skifte til Italien. Som sådan spændende nok, men næppe en spiller der løser noget akut på den centrale midt.

              Comment


                Ift. at han er en 20-årig spiller, der står uden kontrakt, synes jeg han har et ret spændende CV. Spændende at følge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Ung spiller, der tidligere har fået en del spilletid i Alsvenskan, men hvis karriere tilsyneladende ikke har haft godt af et tidligt skifte til Italien. Som sådan spændende nok, men næppe en spiller der løser noget akut på den centrale midt.
                  hvis bare man for fanden havde bragt ham ind før svens skade. Det var jo tydeligt for alle der var mangler på midtbanen. Viser vel at tiltroen til mustafic og eller ejdum ikke er alt for stor.

                  Comment


                    Ja, han lyder spændende, men enig i, at det ikke lige er til de næste par runder i ligaen, men er han god, så kan vi jo skippe Mustafic af til vinter (selv om det måske kommer til at koste os lidt).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Ja, han lyder spændende, men enig i, at det ikke lige er til de næste par runder i ligaen, men er han god, så kan vi jo skippe Mustafic af til vinter (selv om det måske kommer til at koste os lidt).
                      ja måske - spilleren skal jo også selv ville videre. Og det lød da til man havde forsøgt men hvis mustafic ikke kan få samme løn andre steder som han kan i OB - så kan jeg da godt forstå han bliver - endnu har han kun været her lidt over ½ år...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        ja måske - spilleren skal jo også selv ville videre. Og det lød da til man havde forsøgt men hvis mustafic ikke kan få samme løn andre steder som han kan i OB - så kan jeg da godt forstå han bliver - endnu har han kun været her lidt over ½ år...
                        Også det jeg tænker der hænger på os, vil vi ikke bruge ham, så hellere sende lidt penge med og trods alt spare bare et eller andet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Ja, han lyder spændende, men enig i, at det ikke lige er til de næste par runder i ligaen, men er han god, så kan vi jo skippe Mustafic af til vinter (selv om det måske kommer til at koste os lidt).
                          128 kampminutter i sidste sæson. Ikke en spiller som kan hjælpe med det samme. Men en prøvetræning er ja kun om at kigge på ham.
                          https://www.transfermarkt.de/aimar-s...spieler/579294
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Jeg han snakket med et par af mine "Hammarby-venner" fra Stockholm og de beskriver ham som et stort talent, der fik lidt for meget opmærksomhed pga af hans meget tidlige debut i Allsvenskan(den yngste nogensinde). Dette gjorde at han tog alt for tidligt afsted fra Hammarby til Italien.
                            I Hammarbv fik han en del kampe og ses som en teknisk stærk, forholdsvis hurtig defensiv midt med kæmpe udviklingspotentiale.
                            Han ses for at være stærkere med end uden bold...
                            God bevægelse og vil gerne have- og fordele bolden videre.
                            Da han spillet i Hammarby manglet han en hel del fysik, men det kan have ændret sig på de to år.
                            Det var mange der var skuffet da han skiftet væk fra Italien, men 10 millioner var i Svenske forhold et godt bud på en så ung spiller og derfor svært at sige nej.

                            Det var ikke meget info... men nu er det videregivet :-)

                            Comment


                              Ud fra træningen i dag virker Aimar til at være meget teknisk stærk. Det er svært at sige meget mere om ham efter en træning, men han viste flere gange, at han har et godt touch på bolden. Umiddelbart vil jeg tro, at han ville kunne presse både Manneh og Köhler.
                              Derudover er Yaya Bojang virkelig dygtig. Hvis man skulle pege på den mest iøjenfaldende spiller i dag, ville jeg i hvert fald have valgt ham. Selvfølgelig manglede flere spillere også stadigvæk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                                Ud fra træningen i dag virker Aimar til at være meget teknisk stærk. Det er svært at sige meget mere om ham efter en træning, men han viste flere gange, at han har et godt touch på bolden. Umiddelbart vil jeg tro, at han ville kunne presse både Manneh og Köhler.
                                Derudover er Yaya Bojang virkelig dygtig. Hvis man skulle pege på den mest iøjenfaldende spiller i dag, ville jeg i hvert fald have valgt ham. Selvfølgelig manglede flere spillere også stadigvæk.
                                Spillede de 11 mod 11 og i noget som kunne ligne noget A hold?

                                Comment

                                Working...
                                X