Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det nok sportsudvalget….der har sagt nok udlandske spillere, mere dansk første div. Leverpostej tak

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Det nok sportsudvalget….der har sagt nok udlandske spillere, mere dansk første div. Leverpostej tak
      Men hvis vi skal have dansk ind på holdet - kunne det forhelved bare være Barrett.

      Jeg er rasende. Ambitioner og min bare røv.

      Comment


        jeg forsøger virkeligt at sidde på mine hænder her, selvom det godt nok er svært....gad vide om hvedebrødsdagene så småt er ved at være over for vores smoothtalende svensker...altså så længe sæsonnens målsætning er inden for rækkevidde er han vel i bund og grund fredet..... men jeg ville da lyve hvis jeg ikke indrømmede jeg så småt er ved at prøve at komme i tankte om hvor jeg gemte min høtyv og faklen
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          jeg forsøger virkeligt at sidde på mine hænder her, selvom det godt nok er svært....gad vide om hvedebrødsdagene så småt er ved at være over for vores smoothtalende svensker...altså så længe sæsonnens målsætning er inden for rækkevidde er han vel i bund og grund fredet..... men jeg ville da lyve hvis jeg ikke indrømmede jeg så småt er ved at prøve at komme i tankte om hvor jeg gemte min høtyv og faklen
          Spørgsmålet er jo hvad han har at arbejde med af midler? Tror da gerne han ville bruge 50 mill på spillere, men mon ikke NT holder lidt igen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
            Det nok sportsudvalget….der har sagt nok udlandske spillere, mere dansk første div. Leverpostej tak
            Det er jo et køb Jesper Hansen ell Hemme,ville have foretaget.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              jeg forsøger virkeligt at sidde på mine hænder her, selvom det godt nok er svært....gad vide om hvedebrødsdagene så småt er ved at være over for vores smoothtalende svensker...altså så længe sæsonnens målsætning er inden for rækkevidde er han vel i bund og grund fredet..... men jeg ville da lyve hvis jeg ikke indrømmede jeg så småt er ved at prøve at komme i tankte om hvor jeg gemte min høtyv og faklen
              Men skal de høtyve så ikke rettes mod den utroligt uambitiøse ejer OB har?
              I et af de seneste transferviduer sagde BW at der gerne måtte komme en med et par millioner forbi. Hvor må det være pinligt for NT, men tror han er fuldstændig kold.
              Og for nylig i et interview remsede Alm de seneste mange salg op, i forbindelse med at han ikke tror truppen er på plads.

              Mon ikke snart BW siger byr bye
              Last edited by Fergi; 15-08-2023, 15:32.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...klas-mouritsen

                Har OB et ambitionsniveau ?
                OB har tjent omkring 100 millioner på transfers, og nu vil man hente en 28 årig fra 1.division. Hvad er det for et signal at sende.
                Har ikke set ham spille, men har hørt ham omtalt som en fed spiller.

                Man kan mene en 28-årig fra 1. division er uambitiøst. Jeg har ikke noget stort problem med det. Jeg opfatter det mere som om, at man stadig har tiltro til Aske på den back. Der er andre positioner jeg hellere vil have vi lægger pengene på/henter profiler til. Ellers begynder det at blive svært at få øje på hvordan vi skal holde os til strategien med brug af egne talenter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Har ikke set ham spille, men har hørt ham omtalt som en fed spiller.

                  Man kan mene en 28-årig fra 1. division er uambitiøst. Jeg har ikke noget stort problem med det. Jeg opfatter det mere som om, at man stadig har tiltro til Aske på den back. Der er andre positioner jeg hellere vil have vi lægger pengene på/henter profiler til. Ellers begynder det at blive svært at få øje på hvordan vi skal holde os til strategien med brug af egne talenter.
                  Kender ikke noget til ham. Men jeg er helt enig i din pointe

                  Comment


                    Tjaa.. Er det ikke en meget logisk transfer, hvis man stadig vil forsøge at udvikle Aske? En forholdsvis billig gut, som kan træde til i perioder (som nu) hvor Aske ikke præsterer alt for godt.
                    Trak man Barrett hjem ville forskellen sandsynligvis være så stor, at Aske ikke fik mere end max. 6-8 kampe på en sæson..

                    Jeg kender intet til Mouritsen, men hvis han nu har lidt større kvalitet i defensiven, giver det også Alm to forskellige type, som kan tilpasses om vi skal til Parken eller spille hjemme imod Hvidovre. Barrett er ret beset meget lig Aske typemæssigt - også klart bedst offensivt, i hvert fald inden han kom til udlandet.

                    Jeg vælger at se en evt. transfer af Mouritsen som en satsning på (og beskyttelse af) Adelgaard, hvilket jeg rigtigt godt kan lide.

                    Så lad os bare sprænge banken for en ny wing i stedet.

                    Edit: Kan se at Agbre er lidt hurtigere på tasterne end jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Har ikke set ham spille, men har hørt ham omtalt som en fed spiller.

                      Man kan mene en 28-årig fra 1. division er uambitiøst. Jeg har ikke noget stort problem med det. Jeg opfatter det mere som om, at man stadig har tiltro til Aske på den back. Der er andre positioner jeg hellere vil have vi lægger pengene på/henter profiler til. Ellers begynder det at blive svært at få øje på hvordan vi skal holde os til strategien med brug af egne talenter.
                      Go'e pointer, hvis profilen passer er det sikkert en go' presspiller til Aske. Bedste mand får tjansen

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                        Men skal de høtyve så ikke rettes mod den utroligt uambitiøse ejer OB har?
                        I et af de seneste transferviduer sagde BW at der gerne måtte komme en med et par millioner forbi. Hvor må det være pinligt for NT, men tror han er fuldstændig kold.
                        Og for nylig i et interview remsede Alm de seneste mange salg op, i forbindelse med at han ikke tror truppen er på plads.

                        Mon ikke snart BW siger byr bye

                        så må vi håbe det en med mange millioner, til at købe NT ud

                        Comment


                          Mouritsen virker som en fornuftig spiller, et fint alternativ til Aske som man selvfølgelig stadig satser på. Man skal trods alt spille med minimum 3 akademister per kamp.

                          Spørgsmålet er så om vi reelt er bedre stillet med Mouritsen end ved at køre med en af vores andre backs til venstre?

                          Det må tiden vise. Men altså fair play.
                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Go'e pointer, hvis profilen passer er det sikkert en go' presspiller til Aske. Bedste mand får tjansen
                            Tror da ikke at man har droppet Gustav bare fordi man har hentet Owusu .. man må gerne forstærke truppen …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Tror da ikke at man har droppet Gustav bare fordi man har hentet Owusu .. man må gerne forstærke truppen
                              Det har jeg vist heller ikke påstået man ikke må Aske er bare lidt alene om vb'en lige nu og der har unægteligt været et par smuttere på det seneste. Jeg tænker at det niveaumæssigt er passende så Aske med en lille forbedring tager pladsen hvis Helsingørmanden landes.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det har jeg vist heller ikke påstået man ikke må Aske er bare lidt alene om vb'en lige nu og der har unægteligt været et par smuttere på det seneste. Jeg tænker at det niveaumæssigt er passende så Aske med en lille forbedring tager pladsen hvis Helsingørmanden landes.
                                Men har OB helt ærligt ikke brug for mere end en lille forbedring ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X