Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, det er jeg med på.

    Jeg spørger mere om han ville være en forstærkning til os, hvis vi nu havde købt ham.
    Efter min mening ja. Ham og Slots

    Stadig været 1.reserve på et hold der vandt eresdivisionen og skal spille CL. Og kan hente lejespillere i Newcastle

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ok - kender som sagt ikke det store til nogen af dem

      jeg vælger nu at håbe vores finske ven får en bedre sæson og at det viser sig de 22 mill var virkeligt dårligt givet ud
      Håb kan flytte bjerge. Men nok ikke i dette tilfælde. Tror der er stor klasseforskel på de 2

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg er enig med Mwape. Han ville være en kæmpe forstærkning hvis det var OB han skiftede til. Han bliver en stor profil og vores finske ven når ham ikke til sokkeholderne IMO
        Men 12 kampe for Feyenoord i sidste sæson virker bare ikke som det helt vilde.
        Og kan man ikke spille fast for dem så er jeg ikke sikker på at han er så kæmpe et scoop som du gør ham til, i hvert fald ikke for 22,5 millioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Håb kan flytte bjerge. Men nok ikke i dette tilfælde. Tror der er stor klasseforskel på de 2
          Men nu håber jeg at Ivan kommer tilbage på det niveau han vidste i efteråret for et år siden.

          Så tror jeg at ham og Slots kan flytte bjerge og få os ind i top 6.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Men 12 kampe for Feyenoord i sidste sæson virker bare ikke som det helt vilde.
            Og kan man ikke spille fast for dem så er jeg ikke sikker på at han er så kæmpe et scoop som du gør ham til, i hvert fald ikke for 22,5 millioner.
            Midtforsvaret er bare ikke der man roterer. Jeg vurderer ham ikke ud fra prisen. Kun hans kvaliteter som fodboldspiller..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Håb kan flytte bjerge. Men nok ikke i dette tilfælde. Tror der er stor klasseforskel på de 2
              derfor kan vores finne jo godt få et bedre år i OB end brøndby og rasmussen. Vi kunne jo tage top 6 pladsen for næsen af bif...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Men nu håber jeg at Ivan kommer tilbage på det niveau han vidste i efteråret for et år siden.

                Så tror jeg at ham og Slots kan flytte bjerge og få os ind i top 6.
                Det håber jeg sgu også. Men han har et efterslæb. Og tror mest på at det bliver en af de 2 andre ved siden af Slots mod Randers.
                Kan Bjørn holde til 75+ min bliver det nok ham i første omgang

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  derfor kan vores finne jo godt få et bedre år i OB end brøndby og rasmussen. Vi kunne jo tage top 6 pladsen for næsen af bif...
                  Alt er muligt ja. Tror nu mere det bliver for næsen af Viborg og Randers. Måske AGF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    men ville han det? Vi har fået en finsk landsholds forsvarer "gratis" med en del erfaring fra italien, forskellen skal godt nok være markant før 22.5 mill kan forsvares i min bog.

                    - når det er sagt så er det da lidt signings i den stil jeg havde håbet vi fik lavet, nok ikke til den pris - men et par danskere retur fra udlandet
                    Ja, han ville da ryge direkte ind i startopstillingen. Han har spillet på højere plan end vores nye finne. Ham og Slotsager ville starte inde også da de 2 sidste er meget skadet. Men altså han ryger til Bærme IF og ikke til os. Så det er lidt omsonst, at blive ved med at diskuterer det. Da det er rent hypotisk.

                    Jeg er iøvrigt ligeglad med folks pas, det der er vigtigt er om de kan forstærke os eller ej.
                    Last edited by Mwape; 14-07-2023, 10:14.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Alt er muligt ja. Tror nu mere det bliver for næsen af Viborg og Randers. Måske AGF
                      den tager jeg også gerne.

                      - forventer selv at BIF skal lege med om top 6, men så gode syntes jeg da ikke de så ud sidste sæson. Og syntes da også der har været noget uro om den nye træner og hans valg af spillestil. Så så sikker på de klare den ville jeg ikke være.

                      - noget helt andet og langt mere interessant er så om OB selv kan klare det...

                      Comment


                        Jacob var en jeg håbede på inden vi hentede Sauli.

                        Vi skulle dog ikke give 22,5 mio. kr. for en centerforsvarer, så BW har ikke sovet i timen, på ingen måde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Jacob var en jeg håbede på inden vi hentede Sauli.

                          Vi skulle dog ikke give 22,5 mio. kr. for en centerforsvarer, så BW har ikke sovet i timen, på ingen måde.
                          Enig. Der er alt for mange penge. Men det kunne også have været en fin genforening. Tror Jakob spillede sammen med Sven Köhler i Schalkes U19 og de blev tysk mester tilsammen
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Kan en offentliggjort pris på en spiller været urigtig? og være opgivet for at tilfredsstille fans. Umiddelbart så lyder 22,5 mio for en forsvarsspiller alt, alt for meget. Brøndbys sportsdirektør har offentligt flashet pengepung, og meldt om store indkøb fra en ret høj hylde, men altså det beløb der virker voldsomt, det uanset han er tidligere OBer osv. osv. vil vove den påstand, at man kan
                            hente en komplet forsvarslinie til superligaen for det samme beløb. Den oplyste pris på Vallys sidste sæson virker også meget høj. Stiller bare spørgsmål ved troværdigheden i tallene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Men er han god nok til at rykke os i top 6?

                              Han fik 12 kampe sidste sæson for Feyenoord.
                              Spiller man 12 kampe for Feyenoord, så bør man spille 36 kampe for OB...

                              Comment


                                Slap nu af, knægten nåede at være i klubben ét år, inden han tog til S04. Videre

                                Comment

                                Working...
                                X