Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det jeg hører, er resten af sæsonen med option på to år (pga. fysikken/historikken, så vi ikke laver en "Cornelius").

    Comment


      Jeg har tillid til at de 2 svenskere har styr på svenske spiller. Jeg tror på at Helander bliver den spiller vi ønskede.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Det jeg hører, er resten af sæsonen med option på to år (pga. fysikken/historikken, så vi ikke laver en "Cornelius").
        Det ville ikke være helt dumt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Jeg synes så ikke, vi er særlig godt dækket ind i midterforsvaret - der mangler kvalitet. Slots er super, men ung, han skal ikke bære et forsvar. Men en 10 måneders kontrakt for en spiller, der nemt kan tage 2-3 måneder min. at få op i form? Det var så forklaringen på, hvorfor det kan lade sig gøre. Synes stadig det er ok; vi skal bare betragte det ligesom en spiller på 10 mdr leje og glemme alt om forlængelse: enten kommer han ikke op i form, og så vil vi gerne slippe ham - eller også kommer han op i form, og så smutter han.
          Jeg synes det indikere man ser store udfordringer defensivt i OB. Ivan tror jeg man vurdere være for dårlig i fase 1-spillet til måden vi gerne vil spille på. Han skal lejes ud til en klub der kam bruge hans kvaliteter, og så er han en fin case salgsmæssigt qua hans alder, hvis han kan holde sig skadesfri.
          forhåbentlig får vi en forkøbsret på Helander inkluderet i hans korte kontrakt. Han vil helt sikkert være en kæmpe gevinst, hvis vi kan få ham igang. Sauli kan forblive den trofaste reserve som han er købt til og så ser det fornuftigt ud bagved. Jeg havde også hellere set os hente en 6'er eller 10'er, da vi er vildt følsomme ved skader der, men man må vurdere at vi forsvarsmæssigt mangler en god stopper, når man går efter sådan en kapacitet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            Jeg synes så ikke, vi er særlig godt dækket ind i midterforsvaret - der mangler kvalitet. Slots er super, men ung, han skal ikke bære et forsvar. Men en 10 måneders kontrakt for en spiller, der nemt kan tage 2-3 måneder min. at få op i form? Det var så forklaringen på, hvorfor det kan lade sig gøre. Synes stadig det er ok; vi skal bare betragte det ligesom en spiller på 10 mdr leje og glemme alt om forlængelse: enten kommer han ikke op i form, og så vil vi gerne slippe ham - eller også kommer han op i form, og så smutter han.
            Slots står med for meget, og jeg går ikke en kæft op i salgspriser og udvikling heraf. Vil bare bygge et godt og bæredygtigt hold op.

            Fint med konkurrence til pladsen - men må vurdere Ivan er for skrøbelig eller ikke god nok.

            I en verden med begrænsede midler ville jeg dog enormt meget hellere have en god 6er. Det ser godt nok farligt ud, hvis SK eller AM får skader…

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Well, vi går da fra at skrive 6 mdr til 10 mdr kontrakter med A-spillerne. Måske vi næste gang kan komme helt op på et år? :-)
              Ja det ville da være rart, synes den signing endnu engang beviser at træerne ikke vokser ind i himlen i OB...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Det jeg hører, er resten af sæsonen med option på to år (pga. fysikken/historikken, så vi ikke laver en "Cornelius").
                I så fald, så er der en super model

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg synes det indikere man ser store udfordringer defensivt i OB. Ivan tror jeg man vurdere være for dårlig i fase 1-spillet til måden vi gerne vil spille på. Han skal lejes ud til en klub der kam bruge hans kvaliteter, og så er han en fin case salgsmæssigt qua hans alder, hvis han kan holde sig skadesfri.
                  forhåbentlig får vi en forkøbsret på Helander inkluderet i hans korte kontrakt. Han vil helt sikkert være en kæmpe gevinst, hvis vi kan få ham igang. Sauli kan forblive den trofaste reserve som han er købt til og så ser det fornuftigt ud bagved. Jeg havde også hellere set os hente en 6'er eller 10'er, da vi er vildt følsomme ved skader der, men man må vurdere at vi forsvarsmæssigt mangler en god stopper, når man går efter sådan en kapacitet.
                  Vi lejer ham ja ikke. Kommer han ikke transferfri?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-franco-tongya

                    Comment


                      Afsted med ham. Giv os lidt millioner og en stor videresalgs klausul.

                      Det ligner jo at omkring 5 mand så forlader os i de sidste dage. Hvis det sker burde der være rum til en central midtbanespiller ind også

                      Comment


                        Egentligt en fed spiller, men han kommer aldrig til at fungere på en kant sådan som vi spiller med dem og så tror jeg han vil have godt af at komme et sted hen hvor hans holdkammerater taler italiensk. Men ja sørg for at få en klausul på ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Afsted med ham. Giv os lidt millioner og en stor videresalgs klausul.

                          Det ligner jo at omkring 5 mand så forlader os i de sidste dage. Hvis det sker burde der være rum til en central midtbanespiller ind også
                          Har svært ved at tro at det er ret meget andet end en udlejning, hvis vi taler om en klub i Feralpisalò´s størrelse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                            Har svært ved at tro at det er ret meget andet end en udlejning, hvis vi taler om en klub i Feralpisalò´s størrelse.
                            Kender ikke klubben. Men det er bestemt også en mulighed. Det virker også som om at det vigtigste lige pt er at reducere lønomkostninger og gøre truppen mere homogen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Kender ikke klubben. Men det er bestemt også en mulighed. Det virker også som om at det vigtigste lige pt er at reducere lønomkostninger og gøre truppen mere homogen
                              Helt enig, dette kan være en rigtigt god løsning for alle parter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Vi lejer ham ja ikke. Kommer han ikke transferfri?
                                jo, det er jo det. Man kan vel i bedste fald have en aftale om, til hvilke vilkår man kan forlænge hvis begge parter er glade. Udfordringen er jo om han vil forlænge, hvis det er gået godt.

                                Comment

                                Working...
                                X