Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Kommer der ikke noget heftig tilgang inden den 31. august (eller 1. sep ), så mister jeg en del for NT.
    Mon ikke at der primært har været fokus på at have holdet klar til sæsonstart, altså at erstatte de spillere der forsvandt efter sidste sæson.

    Nu kan man så se på at forstærke holdet og det stemmer vel meget godt overens med at BW har sagt at yderligere salg skal erstattes, altså Frøkjær og Sabbi (indtil videre).
    Så er spørgsmålet om BW kan forstærke holdet på de to pladser for DKK 25 mio. fratrukket omkostninger etc. (måske også salg af Tongya?)
    Det lyder svært så man venter vel og se hvilken kvalitet der er mulig i slutningen af vinduet når 1. og 2. prioritet måske er glippet .. det er altså OB’s lod.. kan sagtens blive noget kort leje eller kontrakter ..

    Derudover er der vel stadig nogle korrigeringer til holdet i form af en hb for meget og en vb for lidt … Mucolli og Mustafic skal måske også flippes til en der er bedre ..

    BW er ikke gået på ferie ..

    P.S. Tror ikke at NT blander sig synderligt meget i transfers med mindre der skal ske større investeringer a la +10-15 mio.
    Resten må være under BW’ s beføjelser for de penge han har hentet ind .. tror ikke at NT var inde over Sven f.eks.
    Last edited by Plum; 09-08-2023, 15:51.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Jeg er fuldstændig enig med dig i at FCK har for mange midtbanespillere (hvis Delaney kommer)

      Jeg tror sådan set at Falk han venter med at tage en beslutning, til efter kval kampene, hvis de kommer i CL, og han fortsætter sit spil sådan, kommer han ikke hjem til OB.

      Men modsat tror jeg mere på at både FCK og Falk selv siger god for det hvos det “kun” bliver EL.

      Hvis de henter Delaney, har de Claesson, Falk, Lerager, Diogo, Clem, måske også Elyounussi.
      Det er godt nok mange kvalitetsspillere til 3 pladser…
      Meh det er to til hver plads for en klub der skal ud og spille europæisk og samtidigt skal vinde ligaen uden at det er i nærheden af at være en præstation. Lyder ikke som Overkill i mine ører.

      Men altså jeg håber også at jeg aldrig ser den spiller i en ob trøje igen.

      Comment


        Henter Brøndby Tochi, så kunne man altså godt overveje at hive Greve hjem til Odense.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Henter Brøndby Tochi, så kunne man altså godt overveje at hive Greve hjem til Odense.
          Det så jeg også gerne! Perfekt spiller som både kan spille 6’er 8’er og 10’er

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Jeg er fuldstændig enig med dig i at FCK har for mange midtbanespillere (hvis Delaney kommer)

            Jeg tror sådan set at Falk han venter med at tage en beslutning, til efter kval kampene, hvis de kommer i CL, og han fortsætter sit spil sådan, kommer han ikke hjem til OB.

            Men modsat tror jeg mere på at både FCK og Falk selv siger god for det hvos det “kun” bliver EL.

            Hvis de henter Delaney, har de Claesson, Falk, Lerager, Diogo, Clem, måske også Elyounussi.
            Det er godt nok mange kvalitetsspillere til 3 pladser…
            Jeg tror ikke der er nogen beslutning for Falk at tage.
            Ved godt han er begyndt at overveje fremtiden, men at det skulle resultere i et skifte til OB indenfor 3 uger, det kan jeg godt nok ikke se.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Det så jeg også gerne! Perfekt spiller som både kan spille 6’er 8’er og 10’er
              Han kan også spille på begge kanter og han er dygtig begge veje, rigtig fin spiller. Jeg er bare ikke helt sikker på at Brøndby vil slippe ham.

              Men altså hvis ham polakken de har hentet ind skal spille 6'er så må Tochi vel være istedet for Greve. Jeg skal gerne tage imod Greve.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Han kan også spille på begge kanter og han er dygtig begge veje, rigtig fin spiller. Jeg er bare ikke helt sikker på at Brøndby vil slippe ham.

                Men altså hvis ham polakken de har hentet ind skal spille 6'er så må Tochi vel være istedet for Greve. Jeg skal gerne tage imod Greve.
                De bliver jo nødt til at sælge nogle. De er ved at hente en offensiv japaner også.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Han kan også spille på begge kanter og han er dygtig begge veje, rigtig fin spiller. Jeg er bare ikke helt sikker på at Brøndby vil slippe ham.

                  Men altså hvis ham polakken de har hentet ind skal spille 6'er så må Tochi vel være istedet for Greve. Jeg skal gerne tage imod Greve.
                  Hvad kan man forestille sig Greve ligger på af lønniveau?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Henter Brøndby Tochi, så kunne man altså godt overveje at hive Greve hjem til Odense.
                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ej-til-brondby
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Det så jeg også gerne! Perfekt spiller som både kan spille 6’er 8’er og 10’er
                      Jeg har aldrig været så imponeret over Greve, så det håber jeg virkelig ikke. Håber på højere kvalitet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        De bliver jo nødt til at sælge nogle. De er ved at hente en offensiv japaner også.
                        Ja, jeg tror dog at de første omgang forsøger at skippe Radosevic afsted. Cappis kunne også være en mulighed, når de nu har gang i et mindre blodbad derovre, han er bare ikke helt ligeså god som Greve.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                          Hvad kan man forestille sig Greve ligger på af lønniveau?
                          Aner det virkelig ikke, jeg gætter på en 150 - 180 k om måneden.

                          Comment


                            Lad os nu se

                            "Avisen skriver dog, at Chukwuani i første omgang har takket nej til et skifte til Brøndby, men at en aftale ikke er helt umulig endnu."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Jeg har aldrig været så imponeret over Greve, så det håber jeg virkelig ikke. Håber på højere kvalitet.
                              Greve er og har alle dage været, lige på nær i Randers, en unsung hero. Han ville være formidabel at få ind, en ting er at han kan dække så mange pladser som han kan, hvilket altid fortæller noget om en spillers evne og kvalitet noget andet er at han er en meget stabil spiller, det er måske ikke så tit at han spiller til et 13 tal men så spiller han stortset altid til et 10 tal, det kunne OB sgu godt bruge. Så skal man heller ikke undervurdere at med Greve der får du noget proven ind, der kender ligaen og så er han ovenikøbet i sin bedste alder.

                              Greve og Ghoddos, det ville ikke være dårligt.
                              Last edited by Striwetforlivet!; 09-08-2023, 16:10.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Greve er og har alle dage være, lige på nær i Randers, været en unsung hero. Han ville være formidabel at få ind, en ting er at han kan dække aå mange pladser som han kan, hvilket altid fortæller noget om en spillers evne og kvalitet noget andet er at han er en meget stabil spiller, det er måske ikke så tit at han spiller til et 13 tal men så spiller han stortset altid til et 10 tal, det kunne OB sgu godt bruge. Så skal man heller ikke undervurdere at med Greve der får du noget proven ind, der kender ligaen og så er han ovenikøbet i sin bedste alder.

                                Greve og Ghoddos, det ville ikke være dårligt.
                                + Barrett. Så hører BW ikke brok fra mig ihvertfald.
                                Jeg har heller ikke noget mod Ghoddos bytter med Falk. Så er det tre fynske stjerner der lige vender tilbage, smukt.

                                Comment

                                Working...
                                X